Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t4pistibá Creative Commons License 2012.11.20 0 0 3462
Hello!a motorosan allithato fenyszoro,es a nem motorosan allithato fenyszoro kozt van kulombseg?beepitesi szempontbol gondolom./regebbi kivitel
sanyaegom Creative Commons License 2012.11.19 0 0 3461

Köszi!

Szétnézek!

 

Előzmény: gokartbéla (3460)
gokartbéla Creative Commons License 2012.11.19 0 0 3460

A relé és a vezetékek környékét nézd meg elsőnek. A bal első lámpa fölött van belülről a relé.Lehet valaki átkötötte.

A csatlakozót ha széthúzod oda lehet áramot adni.

Előzmény: sanyaegom (3459)
sanyaegom Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3459

Szerelőnél járt a motor és szólt a mester, h. vmi nem stimmel. Az 1 ventim ki van szerelve mert beált és a termosztátot ami mozgatja a lamellákat akkor néztem minden ok volt. tehát most hibakeresés, gondolkodás. Keresek ventit ha tud vki 1 eladót!

Köszi

Előzmény: t4dexter (3457)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3458

mikor bekapcsol nálam a 2 ventillátor,nálam is kifelé nyomja.lehet nálam is gáz van?

Előzmény: sanyaegom (3454)
t4dexter Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3457

Szia! Hogy vetted észre ezt a hibát? Melegedett a motorod? Mindenesetre azt nézd meg hogy amikor bekapcsol a ventillátor akkor nyitva vannak-e a hűtőlamellák! Lehet hogy a lamella mozgató termosztát ment szét és akkor a ventillátor nemtudja átszívni a levegőt a hűtőn. Ilyenkor fordulhat az elő hogy úgytűnik mintha kifelé fújná a levegőt, pedig szívja csak a lamellák zárt állapota miatt turbulencia van és emiatt nyomja mindenhova a levegőt és nem megfelelő a motor hűtése.

Előzmény: sanyaegom (3454)
sanyaegom Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3456

Szia!

Ez nekem nem tűnik viccsnek, és nem értem akkor a többi elektromos motyó h. műkszik most a kocsiban!

Vhogy, vhol, vkinek fel kellet cserélnie 2 vezetéket nem?

A ventik csatija sztem csak 1féleképpen rakható össze!

A ventilátort csak direktben tudom kipróbálni mivel a gomba csak járó nekeg motonál ad jelt!

Várok minden ötletet, köszi

 

Előzmény: ekecselek (3455)
ekecselek Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3455

Hi-hi ! Fordítsd meg az akksi sarukat , csak ne indítsd az autót ! Viccet félretéve erre kiváncsi lennék miért forog visszafele , valaki elekecselte ! hihi

Előzmény: sanyaegom (3454)
sanyaegom Creative Commons License 2012.11.18 0 0 3454

Sziasztok!

Nem világos számomra a hűtő ventilátor forgási iránya a t4-ben!

A ventilátornak nem a külső levegőt kellenn befelé a motoron át szívnia a hűtőn keresztül?

Nekem a ventim kifelé próbálja a levegőt fújni a hűtőn át!

Köszi minden segítséget.

 

vwbus Creative Commons License 2012.11.16 0 0 3453
Előzmény: tomcsi334 (3451)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 3452

jó ötlet volt ez a szijas dolog.nekem is ki sikerült cserélnem úgy hogy leszedtem a szijburkolatot

Előzmény: Manóúr (3449)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 3451

találtam a neten egy videót,egy FACELIFT ELŐTTI!!! t4-ről,és a műszerfalán megakadt a szemem.szerintetek ez milyen műszerfal?csak mert akkor ezt valószinű az enyémbe is belerakható:http://www.youtube.com/watch?v=vaIRnL1onRU&feature=related

szekimilu Creative Commons License 2012.11.15 0 0 3450

Sziasztok szeretnék venni egy transportert!

9 személyes kellene, sokat autópályázna, 2.5 tdi motorra gondoltam csak olvastam, hogy szervízigényesebb ez a tipus mint a 2.4 es motorral szerelt változatok!

Mire figyeljek oda vásárlásnál , bukhatok vele nagyot ?

Gondolom a 2.5 motornak jól kéne húznia ezt a kasznit, szóval tudok vele haladni.

Köszi

Manóúr Creative Commons License 2012.11.15 0 0 3449

Nekem egy 250Ft-os gagyi 12-es csillagkulcsal sikerült amit lehet hajtogatni.Motorral szemben állva a jobb szélsőt az adagoló meghajtó szíj felől tudtam kihajtani ezzel a spéci cuccal :-)

 

 

Előzmény: tomcsi334 (3448)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 3448

üdv!2.4 d 93-as t4-ben izzitógyertyákat kellene cserélnem.alulról 2-höz hozzáférek,de a többi az adagoló miatt nem is látszik.hogy a legegyszerűbb kicserélni?

 

fordkasanya Creative Commons License 2012.11.13 0 0 3447

Továbbá, Multivan hátsó ágyat kompletten mindenével egyben. 06 20 4 88888 3

fordkasanya Creative Commons License 2012.11.13 0 0 3446

Eladásra kinálok 4 db alufelnit T.4 VR6 gyári 15 felni téli gumival, alku nélkül 40.000 huf képek emailon.  06 20 4 88888 3

tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 3445

na ma is indult a gép,úgy néz ki minden renden vele.kitakaritottam a tank frlöli szűrőt,de nem igazán volt dzsuvás.mégegyszer kösz a tanácsokat

szanda 1 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 3444

Kösz a kimerítő választ. Nálam nem keletkezik semilyen túlnyomás a csövekben, így durranás sincs. Mindenképp olyan szerelőhöz viszem aki már bizonyított. Ő is hengerfej tömítésre gyanakszik. 1986 óta ő a szerelőm, persze akkor még trabim volt:-)

 

Előzmény: t4dexter (3442)
t4dexter Creative Commons License 2012.11.11 0 0 3443

Azért vigyétek el a hengerfejet nyomáspróbára és síkolásra. Nem olyan sok pénz. Új hengerfej csavar és új minőségi tömítés a megoldás a bajodra. Majd írd meg hogy mi történt.

Előzmény: szanda 1 (3437)
t4dexter Creative Commons License 2012.11.11 0 0 3442

Szia! Nekem is ez volt a baja a gépemnek! Egy teljesen felújított motor, új hengerfej, minden kicserélve és mégis nyomta magából a vizet! Minden csőkötés eresztett, durrantak a vízcsövek stb. Aztán hosszas gondolkodás után elvittem egy barátomhoz aki autószerelő és ő leszedte a hengerfejet. Én is azon paráztam hogy repedt a hengerfej amin biztos kiborultam volna mert 180 ezerért vettem és 20ezer km-ert raktam bele. Aztán szétszedésnél semmi hibát nem találtunk.Sem a blokk sem a hengerfej nem volt hibás. Berakott egy új hengerfej tömítést és azóta minden hibátlan a gépen. Amikor a motor felújításába kezdtem akkor nemsajnáltam a pénzt mert mindenből újat vettem viszont mire minden megvolt akkorra már nem volt pénzem normális szerelőre és egy sufni szerelőhöz vittem aki ugyan olcsó pénzért összerakta de szarul. Ugyhogy újból szét kellett szedni. Tehát a lényeg hogy hozzáértő szakihoz vidd és csakis jóminőségű tömítést rakj bele.

Előzmény: szanda 1 (3437)
gokartbéla Creative Commons License 2012.11.11 0 0 3441

Akkor beragadt a mágnesszelep. Nekem a vezeték szakadt el.

Előzmény: tomcsi334 (3440)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3440

üdv emberek!na délelőtt csak feltöltödött az akksi hogy rá tudtam nézni a gépre...előszőr kipróbáltam a kannás ötletet,semmi.nem indult,nem szivta a gázolajat.munkatársam mondta szerinte lazitsam meg a nagynyomású csöveket,mert inditózáskor spriccelnie kéne.megcsináltam,semmi.aztán jött gokartbéla tanácsa.tényleg van egy vezeték az adagolón.direktbe kötöttem az akksiról,semmi.mérgemben többször elvettem,hozzáérintettem a vezetéket,mignem egyszercsak relészerű kattogást nem adott.rápróbáltam,pöccre indult!!!aztán jöttek a buborékok...na ujra lebontottam a csöveket megint ujat raktam mindenhova.buborékok eltüntek.járattam a motort egy órát,buborékok megjelentek a tank és a gázolajszűrő között.na belülről a két első ülés között mondom kiszedem a tankban levő szűrőt,jeladót,hát sehogy nem birtam meglazitani.kiszerelt tankról már vettem le,de igy fingom sincs hogy mivel csavarjam ki.van láncos olajszűrő fogóm,de avval sem férek hozzá.ötlet?

most este hazajöttem melóból rápróbáltam pöccre indult.kiváncsian várom a holnapi napot beindul-e.kösz az ötleteket.tényleg....

szanda 1 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3439

Kösz az első reagálást.

Remélem, hogy "csak" ennyi nem pedig hengerfejes.

Előzmény: pesta8 (3438)
pesta8 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3438

Szerintem kiegett a hengerfejtomites.

Előzmény: szanda 1 (3437)
szanda 1 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3437

Üdv mindenkinek aki erre jár!

Újfent segítséget vagy ötletelést tapasztalatot kérek tőletek. A probléma a következő.

Adott egy 15 éves 2,5 tdi caravell. A fűtéssel és hűtővízzel szívok.

A 3295 hszben már írtam a problémáról, de mostanságra tisztázódott ? le igazán, hogy azt sem tudom /tudjuk/ merre is induljunk. Szóval úgy kezdődött, amikor az ősz folyamán először felcsavartam a fűtés gombot úgy ahogy fűtött. Folyamatos használat közben kb egy másfél óra múlva villogott a víz jelzője. Gondoltam önteni kell bele. Megnéztem és láttam, hogy a minimum jelzés alatt van a szint. Jó fél óra állás után lecsavartam a kupakot, de elég magas nyomás volt benne, mert pár deci folyadékot kispriccelt. De ezek után még mindig volt a tartályban folyadék, feltöltöttem a megfelelő szintre majd jó 200 kmt még utaztam. A cél előtt kb 15 kmrel újra világított a lámpa. Hazaérve láttam, hogy újra csökkent a szint és a tartály körül nedves minden, tehát a sapkán keresztül kifújt. Közben fűtésem csak akkor volt, ha min 100 km/h val mentem, alacsony fordulaton semmi. Azóta is ezeket produkálja, hol több távolságot, hol kevesebbet megtéve fogy a folyadék. Természetesen a fűtés, mint a mesében. Közben mentek az ötletelések különböző helyekről, biztos megfőtt a motor...

hengerfejes.... átégett a tömítés. Megjegyzem a folyadék soha nem forrott fel, a hőmérséklet mutató is stabilan 1/3 szinten áll, a termosztátot gyárira cseréltük, de mindig van kevés pezsgés bugyborékolás a tartályban amikor leállok.

Ami viszont újra rejtély, hogy kb egy hete leálláskor nem hogy csökkent vona a folyadék szint, hanem nőtt szinte a sapka tetejéig.

Fűtés továbbra sincs.

A folyadék nem szineződött /hengerfej gátrepedés/ az olaj szint nem nőtt, nincs fehér kicsapódás az olajsapkán.

Kedden tud hozzáfogni a szerelőm. Mindenekelőtt valahogy meg szeretné mérni CO mérővel, hogy a tartályban képződő pezsgés levegő, vagy füstgáz. Ha netán füstgáz akkor szerinte hengerfejes.

Én mint hozzá nem értő csak lesek és szívom a fogam... sokba fog kerülni :-(((

A másik oldalon biztatom magam, bár lehet rossz összefüggés, hogy a motor szenzációsan működik semmi rendellenesség a fogyasztása meg álomszerű /vegyes használat 6,3 l/100km/

Véleményeket tapasztalatokat kérek tőletek.

Köszönöm !

pesta8 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3436

Ha az adagolo szar, attol nem lehet elotte a slagban levego. Maximum utana. Ha az adagolo elott van levego, akkor csak az elotte levo dolgok miatt levegosodik ( csovek, gazolajszuro, tank).

ekecselek Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3435

Te ember ! Hagyd már békén az adagolódat , ne akarjál pénzt kidobni feleslegesen ! Ejtőtartállyal próbáld ki először , így az adagoló szépen légteleníti magát és a rendszert  . Ha buborékmentesen szépen jár a motor , lassan tedd le a földre a kannát , ekkor azadagoló szivattyúját fogod kipróbálni hogy szívja rendesen a gázolajat vagy sem . Ha leállítod a motort , a benzincsőben nemlehet buborék a kanna és az adagoló között .  A repedt visszafolyócsöveken keresztül is le tud levegősödni egy éjszaka alatt . Ilyenekben gondolkozz ne a kidobandó 20e froncsin , mert ha utána sem indul az adagolós csak a kezeitt tárja szét , és egy fillért sem ad vissza még csak meg sem sajnál ! Írjad folyamatosan hol és mit ellenőriztél , hátha eszébe jut még valakinek valami !

Előzmény: tomcsi334 (3432)
gokartbéla Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3434

Húzd le a mágnesszelepről a kábelt és oda.

Előzmény: tomcsi334 (3433)
tomcsi334 Creative Commons License 2012.11.10 0 0 3433

hogy van ez a 12V?kifejtenéd?kipróbálnám ezt is de nem tudom hogy

Előzmény: gokartbéla (3429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!