Keresés

Részletes keresés

Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 2547

Illetve a kép dátuma sem teljesen stimmel....de lehet csak beállítási dolog.

 

Azonban miért cserél valaki gyári hengerfejet és hengert egy ilyen motoron?

 

Vannak azért ezzel kapcsolatban kérdések, illetve az előttem szóló szerint, milyen az ami most rajta van.

 

Bervas ismered a tulajt és/vagy a motort?

Előzmény: bervas (2545)
mistar Creative Commons License 2019.08.24 0 0 2546

Szia!
A "Nagyszelepes hengerfej, big bore henger", mit takarnak pontosabban?

Köszi!

Előzmény: bervas (2545)
bervas Creative Commons License 2019.08.24 0 0 2545
Előzmény: Sörmen1987 (2544)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 2544

Üdv.

 

Ha véletlenül van valakinek egy megkímélt normális körülmények között (nem futár motor) használt Honda Innova 125 karburátoros verzió -  eladó -  az érdekelne.

 

 

baowah_ Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2543

a szelesebb felniket nem tudjak befogni a bicajos szerszamba.

Előzmény: hybs (2538)
Petrányi Jen Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2542

Köszönöm szépen!

Előzmény: zöld_I (2541)
zöld_I Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2541
Www.kerekcity.hu

A 30 eves trialmotor kerekeimet ugy megcsinalta, hogy csak a szemem torolgettem.
Előzmény: Petrányi Jen (2537)
Petrányi Jen Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2540

Köszönöm a segítséget! Első számú gyanúsított a gumi lesz. Amikor vettem ez már akkor is öreg volt, és ma néztem szemüvegben reped mint a hagy ne mondjam milyen nő sarka :)

Meg mintha kagylós is lenne. Azt hiszem beruházok egy új első gumira.

Előzmény: bervas (2539)
bervas Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2539

Minden sebességnél csapkod, vagy csak adott sebesség tartományban?

 

Ha minden sebességnél csapkod, ott vagy játék van valahol, vagy a gumi kezd tönkremenni, deformálódni.

Ha a kormánycsapágy és a villa nem kotyog, ránéznék a kerékcsapágyakra.

Ha a gumi 6+ éves, akkor arra is.

Előzmény: Petrányi Jen (2537)
hybs Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2538

Szerintem minden kerékpár szervízben tudnak küllős kereket centírozni. 

Előzmény: Petrányi Jen (2537)
Petrányi Jen Creative Commons License 2019.08.21 0 0 2537

Sziasztok! Anno a motorfelújításban sok jó ötletet kaptam innen. Közös ötletelelést kénék most is :)

Az utóbbi hónapokban azt tapasztalom, hogy ha nem fogom kellő eréllyel a kis Honda kormányát, akkor hajlamos jobbra balra csapkodni, amit én régebben csak Simson Schwalbén éreztem. A kormánycsapágy felől nem érzek kotyogást, és mintha a villák sem lógnának. 114 ezer km után mindkét keréknek van egy kis ütése, de nem látom vészesnek azt sem. Viszont, ha tudok valami szakit, aki tud küllős kereket centírozni, annak lehet megmutatnám.

Adjatok tippet merre fele induljak el?

Mindenkinek széles utat kívánok!

hybs Creative Commons License 2019.08.10 0 0 2536

Sajnos nem tudok menni, lakásfelújítás van. 

:(

Előzmény: bervas (2533)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 2535

:D:D első motorom az volt!!!!!!!!

zöld_I Creative Commons License 2019.08.09 0 0 2534
Hát, én annak csak örülök. Amiket szerelek s4-ek, azoknál mindig felsóhajtok, hogy de jó, hogy nem nekem kell kifizetni :) pl gsx750f a múltkor, 4 felújítószett a karbiba, 28e csak az anyag.
Előzmény: Sörmen1987 (2532)
bervas Creative Commons License 2019.08.08 0 0 2533

Kedves sorstársak! Vasárnap lesz Polgárdiban veterán börze. Úgy gondolom, lecsattogok Bp-ről a 7-es úton, megnézem.

Jönne esetleg más körváltós kolléga is?

Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.07 0 0 2532

Attól függetlenül hogy most 125-ben (-ön) utazom, volt japán sor négyesem:) és elmondanám h olcsóbb volt:D

Előzmény: zöld_I (2531)
zöld_I Creative Commons License 2019.08.07 0 0 2531
Vagyél egy tetszőleges japán sor4-et, és csapd fel mondjuk a bike-parts-honda.com -ot
Na, akkor más lesz a gondolat az olcsóról.
Előzmény: Sörmen1987 (2530)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.07 0 0 2530

A viszonylag olcsó nézetet nem nagyon érzékelem mivel most vettem szénkeféket rugókat és tömítést  hozzá és a tenyérnél kisebb helyen elférő alkatrészek több mint 10000 Ft-ot nyomtak súlyban.

Előzmény: bervas (2528)
zöld_I Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2529
Mondjuk ki, azért megéri kivárni a Vietnámi cuccokat. Sok éve csináltam egy olyat, hogy HF le, szelepek becsiszol, új gyári alapméretes gyűrű (zabálta az olajat, le voltak kokszosodba az olajlehúzók is) de kimérettem intovál és teljesen kopáentes volt, gyári hónolási nyomokkal. Tán 15 vplt a gyűrűszett, meg további 12 a tömítések. De ez sok éve volt már. Egy barátom meg vett kintről gyári csirkeszárnyas dugattyút, gyűrűvel tán 2 éve, valami 8500 volt. Tömítések hasonlóan olcsón, szettben.
Előzmény: bervas (2528)
bervas Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2528

És még viszonylag olcsó is.

Előzmény: zöld_I (2527)
zöld_I Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2527
Bármelyik Honda kereskedés.
Előzmény: Sörmen1987 (2526)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 2526

Üdv!

 

2005 Honda Innova

 

Alkatrész beszerzését merre javasoltok, ismertek esetleg alkatrész kereskedést, internetes oldalakat (ebay kivételével) ahonnan van tapasztalatotok?

 

Szeretnék egy kis renoválást a motoron levegőszűrők, karburátor, üzemanyag tömlők, tömítések oldaláról.

 

Köszönöm.

 

Bye.

Sörmen1987 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 2525

Jó reggelt!

 

A kis pehelysúlyú 70 kg-mal nem hiszem hogy kihívást kellene jelentenem a gépnek. 

A motor alapjáraton gyönyörűen jár, nagyon szép hangja van, füstöt nem lehet se hidegen se melegen, se terheletlenül se terheléssel látni a kipufogón kijönni, "erő van benne", szépen húz, a vége 95-100 km/h volt (90től felfele nehezen megy már).

Az olaj mennyiségét nézem majd, most az önindító motort kaptam ki belőle tegnap mert ahogy korábban írtam olyan formában nem forgatta a motort. MA megvizsgálom a dolgot.

 

Akku rendben, gyertya rendben, olaj rendben, szűrők rendben,,,,,, karburátorról, szelephézagról sajnos nincs infóm, a karbit szétszedem majd ha lesz egy kis időm, megnézem nem e mókoltak e el benne valamit.

 

A fúvóka méretekről van információtok, milyen méretűek vannak benne gyárilag, illetve a gyári karburátornak mi a márkája, csak úgy ellenőrzés gyanánt, illetve hogy a karbi felújításhoz honnam tudok készletet jó minőségben és esetleg áron beszerezni?

glbtech Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2524

Én 80 kiló körül mozgok, amikor érik a dinnye akkor több. :-) Mikor megvettem akkor 39.500 km volt benne, az óra szerinti 105-110-et tudta akkor is, most is, bár akkor már nagyon forog, nem szereti sem ő sem én. Néha viszont szükséges mikor nem akarok a külső sávba szorulni. :-) De az említett javítás előtt a 80-nak is örültem. :-) Régen méregettem GPS-el is, de már nem emlékszem mennyit csalt, az érdekesség kedvéért lemérem valamikor megint.

A 100-as benzinnek nagy előnye még, hogy nem romlik meg. Soha nem engedem le a benzint télire semmiből, és soha nem volt a legkisebb gondom sem.

 

Előzmény: bervas (2522)
glbtech Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2523

Valóban sok oka lehet. Menni amúgy hogy megy ? Végsebessége mennyi ? ( Óra szerint 100-at mennie kell minimum. ) Ha álló helyzetben húzgálod a gázt látsz valamilyen füstöt ? ( Bár ha van valami cimbid aki megy mögötted az sokkal jobban látja füstöl-e ! ) Van jelentősebb olajfogyasztása ? Alapjárata milyen ? ( Piszok jónak kell lennie, szép stabilnak ! ) Légszűrőt cseréltél ? Szelephézagot állítottál ? Gyertya milyen ? Karbi tiszta ? Nem szív falsch-ot ? ( Féktisztítóval le tudod csekkolni. ) Nem egy ördöglakat a motor, főleg a karbis. A PAIR rendszer be tud keverni ha hibás, vagy nem zár rendesen a kipufogó szelep, de azt próbaképp le lehet kötni, le kell húzni a vákuumcsövet, és ledugózni a lyukat a szívócsonkon.

Mindenesetre az olajat nagyon figyeld, nincs visszajelzője, és ha eszi akkor gyorsan elfogy !

Előzmény: Sörmen1987 (2509)
bervas Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2522

Nekem látható kopásfolt volt a hengerpaláston, és vastag olajkoksz a dugattyú tetején. Ki tudja, kik és hogy használták előttem.

Én országúton megyek vele, 80+ tempóban. A vége stabilan 95. Persze nem pehelysúlyú indonéz gyerek vagyok :-)

 

A 100-as benzint szereti ez is. Valahogy szebben szól vele. A gázmarkolat utolsó 1/4-én pedig valóban nem sok minden történik.

Előzmény: glbtech (2521)
glbtech Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2521

Annyit tennék hozzá, hogy azért nem feltétlen kell fúrni, meg kell vizsgálni a hengert előbb. Nekem majdnem 74.000 km volt benne amikor szétszedtem, a henger teljesen hibátlan volt, kapott egy gyári alapméretes dugattyút, gyűrűket, egyebet, és teljesen hibátlan azóta is, egy gramm olajat sem eszik.

Amikor ette az olajat akkor valóban megnőtt a fogyasztása, nem is ment, a szétszedés előtti utolsó úton alig bírtam hazajönni vele, majd meghalt. De akkor 100-on evett már egy deci olajat. :-)

 

Az enyémmel már több mint 50.000 km-et mentem, a héten lehet hogy meglesz benne a 90.000 km, napi ingázásra használom, Tahitótfalu-Budapest viszonylatban, napi 70-75 km, rendesen haladósan, és az átlagom 1.83 liter 50.401 km alapján. :-) ( https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/522808.html ) Pedig nincs különösebben kímélve, mindenhol legalább a megengedett, reggelente mikor hűvösebb van, a gyorsforgalmin gyakran megvan a 100+ is. :-)

Soha nem melegítem egy percet sem, se télen se nyáron, ahogy beindul már indulok is, viszont mióta megvettem kizárólag Repsol Moto 4T Racing 10W50 van benne, és kizárólag MOL 100-as benzint eszik. Pont ma gondolkodtam azon, hogy lehet az is számít, hogy elég nagy holtjáték van állítva a gázmarkolaton, ezért átfogás nélkül nem nagyon tudom a gázt koppanásig tekerni. Ha átfogok és tekerem sokkal jobban akkor sem gyorsul, így is elmaradnak az autók a lámpáknál. Lehet ez is hozzájárul a jó fogyasztáshoz. :-)

Előzmény: bervas (2510)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2520

Szia!

 

És egy szkennelés vagy fényképezési folyamat is megoldható lenne, hogy elektronikus úton valahogy hozzájussak?

Előzmény: zöld_I (2519)
zöld_I Creative Commons License 2019.07.31 0 0 2519
Nekem van gyári kezelési, papíron, meg egy szerszámkészlet :)
Előzmény: Sörmen1987 (2518)
Sörmen1987 Creative Commons License 2019.07.31 0 1 2518

Sziasztok!

 

Valakinek megvan Honda Innova 125 karbis javítási, karbantartási kézikönyve szkennelve,fényképezve, esetleg service manual?

 

Ha megosztaná valaki megköszönném.

 

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!