Sziasztok! A minap vettem egy 2010-es ducato maxit. Elkezdtem szépen rendbe tenni, de van egy súlyos problémám, amivel nem boldogulok. Az autó erősen füstöl. Elsőkörben kicseréltettem a kartergz szűrőt, a hiba nem szűnt meg. Ezt követően kicsréltettem a turbót.A kipifogó felöli lapátnál találtak egy kis kb 4-5mm ármérőjű nagyjából gömb alakú mágnesességre nem reagáló fémdarabot. A turbót kicserélték. sokat csökkent a füstölés, de a hiba nem szűnt meg. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek honnan származik az a leváló fémdarab, ami szétverte a lapátot és feltételezhetően az olajfogyasztást is okozza. (4-5dl/100km). Tapasztal e már valaki hasonlót? Ha le kell venni a hengerfejet, szerintetek mennyi esély van arra, hogy beletörik egy-két porlasztócsúcs?
Egy BMW-s villamossagi szerelo vagyok, de most belebotlottam egy Citroen Jumper 2018as modellbe, itt szeretnenk a sima fenyszorokat a LEDes nappali menetfenyure cserelni (komplett fenyszoro) Fiat Ducato eseteben ehhez letezik egy beepito keszlet, aminel azt irja, h csak azokhoz a jarmuvekhez amelyeket elokeszitettek az opcionalis DRL felszerelesere (75N kod). A kerdesem h Citroen Jumper eseteben is letezik ilyen kod? A lampacsatlakozoban benne vannak a kabelek amik a ledmodulhoz mennek, a kerdes h ilyen esetben a BCM-et programozni kell vagy hogyan mukodik ez? Esetleg vki aki mar epitett be ilyet akar Ducato, Boxer v Jumper?
Alkatrész szempontjából teljesen mindegy. Minden van mindkettőhöz. De az 1,9-es motorral csak sík terepen gondolkozz és ott is csak ráérősen. Fogyasztásban nem lesz különbség, de hegyekben kell a 2,5-ös motor. Ha lehet, az is turbóval.
Sziasztok! Ducato 280-as tolatólámpája van valahol biztosítékra kötve? Beépítettem a tolató kamerát, az égőtől vettem az áramot és a napokban sokat kellett kapcsolgatni előre-hátra, és azóta "se kép se hang". Az égő jó, áram nincsen. Gondolom az extra terhelés csinálhatott valami galibát. ??
Megtaláltam a hibát, a főtengely jeladóm volt a ludas. Fordulatszámmérő működött és nem is ugrált a mutató mint tipikus jeladó hibánál. Diagnosztikán az elosztócső nyomás olyan ekg hullámokat mutatott hogy öröm volt nézni.Innen gyanakodtunk a jeladóra. A jeladót kicseréltük pöccre indul. A rossz jeladómon az illesztésnél lehet látni hogyha stekker és az alsó részt ellentétesen forgatom kb 0,5 mm-t elfordul egymástól.
Nekem volt egy 1999-es sima 1.9 d. Azon az izzitó relé kattogott így, a hiba az volt hogy a gázolaj előmelegítőnél van két gomba és valamelyik vezetéke el volt törve a stekker tövében és vagy érintkezett vagy nem ahogy rázkódott a motor.
Sziasztok! 1999-es 1.9TD Jumperem van. Egy relé indulás után kb 2 percel(mindig ugyan akkor) ami csörög-zörög mint a mertó induláskor de csak ennyi kb 1 pásodperc semmit nem vettem észre az autón. Most vettem ez az első teherautóm. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál? Köszi a segítséget!
A következő a problémám, 2007-es 2.2 boxer nagyon nehezen indul kb.8-10.inditásra,ha beindul gond nélkül közlekedem vele akár 140-nel is , pár napja előzés közben megtorpant elkezdett füstölni erőtlen lett.E z olyan 15-20 másodpercig tartott utána visszajött az erő füstölés megszűnt (azóta sem füstöl).Motorolaj nem fogyott,hűtővíz tiszta. Kapott új aksit 100ah 920a inditás ugyanolyan nehéz.Találkoztatok esetleg hasonlóval.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2003as 102le-s 2.2-ccm Fiat ducato!
Probléma a következő: 3000es fordulatszámon leáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra inditani nem indúl és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indúl és a check lámpa sem ég! Nyomástartó új!
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Előre is köszönöm!
Megtudnátok mondani hogy , ki milyen alkatrészt cserèlt a P2563-21 hibakód megjelenése után?
2013-12 havi Peugeot boxer 3.0 HDI 130kw.
Előzès után ( közben ) erőtlen lett a motor ((( CHEK ENGINE felirat ,és a sárga motordiaknosztika ikon világított folyamatosan))) , és 2500 fordulat fölé nem pörgött fel.Nem füstölt , nem rángatott, nem dadogott, alapjárat is rendben volt.Siman hazaértem vele , csak az emelkedőkön volt gond ( 3 ?? ) 4-5-6 fokozatokban , és max 80-90 ig gyorsult.
A hétvégi pihi után hétfőn inditottam kiprobaltam és minden rendben volt.
A gondom az, hogy olyan vékony műanyag kopóréteg van rajta, hogy nem bírja sokáig. Olyan mintha a villamosságban használt zsugorcsövet húztak volna rá, ami egy elég lágy anyag.
Valami komolyabbat keresnék. Kinek van tapasztalata, hol lenne érdemes vennem ?
Ha lejön a műanyag, akkor a zárat kezdi el csesztetni.