Ha mérőpados mérésre gondolsz, az nem történt benzinek, gázolajok és adalékok vizsgálata miatt. Nagyon nehéz megfelelő autót (sürítési viszony, kopogásérzékelő...) és közreműködő tulajt erre találni. Saját autómon (benzines, 9.5 : 1 és nincs kopogásérzékelő) nem sikerült eddig mérhető különbséget produkálni.
Ezt nem mi csináltuk természetesen de hátha érdekel valakit, sajnos csak egy kép és semmi infó a mérésről és a körülményeiről.
Akkor azt is tudod, a 230 Nm-t is ő mérte. A motort pedig a 3.0 4x4 v6 kolléga szerelte össze. Akkor még egyszer: minden chip, ami német 98-as benzinhez van írva, az itthoni benzinnek kopog. Még Evo 99-cel is. De rendes arányban spurival és hígított magyar 98-cal nem. Na ez mi a f@sztól van ?
SPURI adalékkal kapcsolatos tapasztalataim a következők:
-dizel autómban két évvel ezelőtt próbáltam ki, és határozottan pozitív volt a tapasztalat. Hidegen és melegen egyaránt finomabban járt a motor. -benzinesben nem volt hallható vagy érezhető változás, az üzemanyagrendszer belsőben kifejtett esetleges tisztítóhatást természetesen nem áll módomban ellenőrizni. 2.0 16v szívó benzinesem fogyasztása nem változott tőle.
A fentiek saját tapasztalatok, a vásárlóink között egyértelműen a dizel tulajok vannak többségben, akik hasonló változásokat említettek.
Egyébként két éve forgalmazok SPURI adalékot , van teljesítménymérőpadom, és mindig téged emlegetlek amikor az utóbbi egy évben csodákról és hihetetlen eredményekről esik szó. Utcai 2.0 literes szívó benzines 230 Nm max nyomatékkal.
Én szerintem normális és nem sértő hangnemben írtam neked, amit ha nem értesz vele egyet akkor meg lehet kultúrált módon is válaszolni. Magadat minősítetted ezzel meg a hozzáértésedet.
"Persze, csodák nincsenek. Szereztem egy speckó chipet a kocsimba, amit Németországban irtak az én autómmal (Opel C20XE M 2.8 ezzel a chippel ~190LE) megegyezőhöz, görgőspadon."
Hogyne lennének csodák, éppen most írtál le egyet. 150 lóerőből 190-et chippel !
Persze, csodák nincsenek. Szereztem egy speckó chipet a kocsimba, amit Németországban irtak az én autómmal (Opel C20XE M 2.8 ezzel a chippel ~190LE) megegyezőhöz, görgőspadon.
A chip egyik magyar benzinnel sem jó, még evo99-cel sem.
A motor morog és kopog.
Aztán most van benne spuri és a motor hanga jó és tényleg komolyat lép az autó.
Most ugyanezt a tesztet egy v6-osban is meg fogjuk csinálni, hasonló padon írt német chippe.
Tuningolt füstölő dieselek megszünnek tőle füstölni, akkor annyira szar már nem lehet. Neked meg jó Evő99zést, ha van + 30-40 Ft literenként kidobni, mert beszoptad a marketinget.
Érdekes hogy a 4.2-es Audimba rakva semmilyen változást nem veszek észre. Igaz, hogy Evo99es benzint tankolok bele mindig.
Az viszont igaz, hogy szar autóba, jól működik. Tehát komoly autóba nem csinál semmit, szar kocsiba jól működik. Mindenki vonja le a következtetést maga.
Ha már itt tartunk ismeri valaki a KOVAXOT? Mert az működik, csak nem lehet kapni közforgalomba!!!