nu, a harmadik telet nem bírta ki az akksim, 8V alatt volt benne ma reggelre. :( érdemes ezzel szarakodni még töltéssel, vagy vegyek egyet holnap és uccuneki?
a korábban linkelt aldis töltő sajnos annyira intelligens, h 6V-osnak nézte az akksimat, ezért nem is tölti tovább, mint a "buták" :D :(
a régi Contikat sem kedvelem személy szerint a Sport Attack gyorsan fogyó darab szintén, a Pilot Sporthoz hasonlítanám mindenben, egy 4-5 évvel ezelőtti szintek, ellenben ha sietni kell nem akkor hude jók a Road Attack2-t még én is csak képen, neten láttam, ha feltétlen Conti, akkor már inkább azt, bár én Contiban csak a kocsiban látok fantáziát, de ez az én véleményem :)
ezzel az a baj, a Pilot Sporttal, hogy kb fele annyit fut hátul mint egy Road2-es, viszont árban sehogy sem jön még ki hozzá egy plusz hátsó, és 2 szereléssel mész hátul ami plusz pénz, ha összeadod, akkor kb 80e(sport) áll 64e szemben, és a Sport még csak nem is jobb gumi mint a Road2, még ha gyorsan kell menni már akkor sem!
Ha sporttúrában gondolkozol, és több km akarsz menni a gumikkal akkor ezeket Dunlop Roadsmart (60e) Michelin Pilot Road 2 (64e) Bridgestone BT021 (60e) vagy BT023 még nincs ára
ezek ugyan többe vannak mint a kifutó sportmodellek, viszont jóval több km futnak el
ha sportolás a cél utcán is akkor Micheli Pilot Power 56e Metzeler Sportec M3 60-62e Dunlop Qualifier szintén 58-60e körül
van amelyik van egyből, van amelyik 1-2 hétre keress emailben
elég rosszul hangzik a sztori, szomorú dolog, hogy ártatlanként csak ilyen ráfizetéssel lehet kijönni egy ilyen ügyből.
na de a lényeg: szerintem első a biztonság, így én biztos, hogy a fékeket, kerekeket, villaszárakat, hátsó lengőkart, fékvezetékeket, gázvezetéket (megtörés, beragadás), kormányművet és a világító berendezéseket rendbe tenném, ha esetleg sérültek. lassú menet közben lehet figyelni a hangokra, zöjerekre, rángatásra, remegésre, félrehúzásra, stb., hátha van. aztán lehet gyorsabb tempónál ugyanezeket nézni.
mivel a szerviz már összeírta, hogy miket kéne cserélni, így nem is olyan nehéz kimazsolázni azokat, ami a biztonságot érintik, szóval nincs olyan nehéz dolgod.
megkérdezhetem, hogyan történt a baleset? hátha tanulhatunk belőle.
Az igazság, hogy bizonyos összeghatár felett (motor kárkori értéke és javítási költség aránypár függvénye) gazdaságtalan a javítás, így gazdasági totálkárnak nyilvánítják. Mivel a motor szinte minden része, legyen a sérülés bármennyire is jelentéktelen, eltér az eredeti állapottól, cserére szorul hivatalosan. Ez így nem csak a kimondatlan biztosítói javítási értékhatárt (casco esetében a gépjármű kárkori értékének kb. 50%-a, kötelezőnél lehet 60-70% is), hanem a motor szinte új árát is súrolta.
A finanszírozási szerződésem nem tette lehetővé a biztosítói pénzből való gazdálkodást, ami a javíttatást illeti, egy gazdasági totálkáros motor pedig már nem nyújt elég fedezetet a bank számára. Így, egy összegben esedékessé válik a kifizetés. Az idő előtti szerződéslezárás pedig olyan extra költségeket vonz, amitől szinte ugyanazt az összeget fizetem vissza, amit több mint 2 éve felvettem. Így a biztosító csak részben fedezetet nyújtó kártérítése mellette még elég komolyan a zsebembe kellett nyúlnom, és még így sem tudtam lezárni a szerződésem. De nem panaszkodom, mert egy csaknem 9 hónapos huzavona után, jobban alakult, mint amit reméltem.
Szóval ha valakinek van tippje az előzőekben említett alkatrészek beszerzésére (teleszkópszár, kormány,....) illetve ismer korrekt, jó szerelőt vagy csak ránézne a gépemre, hogy mennyire járok messze az igazságtól, azt szívesen fogadom.
Na szóval a héten megtörtént, szimpatizánsból tulajdonos lettem! Kérdezted, mennyiért vettem meg. Hitel átvállalással 38 hó x 23580= 896040, ami nagyon szépnek tűnt, csakhogy a legvégén kiderült, hogy fullcasco-s, ami plusz 9300, így már nem annyira kafa. Úgyhogy vagy kifizetem, vagy keresek rá másik hitelt...
Kedves bás! Egy kis közhely: gugli a te jó barátod! Beírod, és lám, százával hozza a találatokat :-) de itt egy kis segítség: http://horpadasjavitas.lap.hu/ Ez a cippzárra is működik, próbáld ki!
nekem nem világos, h ha te vagy a vétlen akkor nem fizet a biztosító? vagy nem mindent? vagy ezt hogyan? de így látatlanban kb. ja, az általad említett dolgokat kellene cserélni
Az előbbi írásom alapján gondolhatjátok, hogy inkább reménytelenebb a történet mint működőképesebb.
Elmondom az én laikus elképzelésemet, és az talán segít elképzelni a valós roncs jelleget.
A motor egyben van. Nem szakadt le róla a jobb oldali indexet és a kuplungkart kivéve szinte semmi. Deformitás a tankon, kormányon és a jobb oldali teleszkópszáron. Bal oldalt kirepedt az olajdekli fala résnyire, így elfojt az olaj. Feltételezés, hogy az első felni ép és nem tojás, és a kormánymű egyéb részei nem sérültek. A többi sérülés felületi, már ha lehet ilyet mondani.
Üzembe helyezés szerintem:
csere: - jobb oldali teleszkópszár - kormány - kuplungkar - váltókar - olaj
Lassan én érzem magam kellemetlenül, hogy gondjaim megoldására használom legtöbbet a fórumot és ha talán mentség nem is, de indok motoros életem ezen szakasza.
Tavaly nyáron összetört egy autó, a vétségem nem volt több egy motorosénál, az övét viszont magyarázza a rendőrségi és bírósági elmarasztalás, büntetés, ideiglenes jogosítvány bevonás.
A napokban lezárul a gazdasági totálkár hercehurcája, szóval némi adóssággal ugyan, de egy igencsak a szívemhez nőtt motor roncsának boldog tulajdonosa leszek.
Persze a szerviz gondosan összeírt minden új alkatrészt ami az eredeti állapot visszaállításához kell, nekem viszont most egy dologra van szükségem:
Mik azok az alkatrészek amik feltétlenül cserére vagy javításra szorulnak az üzemképes, biztonságos használathoz (az esztétika másodrendű).
Ha van hozzá értő, szívesen veszem szemrevételező tanácsait egy könnyed sörözés mellett.
OFF, de hasznos lehet... Egy - szerintem nagyon jó - lehetőséget szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. Szabó "Bregyó" János indítja a Full-Gas Alapfokú motoros oktatását, melynek keretén belül elsősorban utcai motorosoknak tart képzést. Az alap képzés az valószínűleg Kakucson, vagy Kecskeméten lesz megtartva, nem bólyakerülgetésre (az sem haszontalan) lesz építve, hanem motor kezelésre, uralására és emellett még elméleti oktatás is fog zajlani. Az egész alapfokú képzés 5 napos, 1 elméleti, majd 3 "pályanap" és a végén egy összefoglaló, kiértékelő elméleti nap. A képzés díja 45.000 Ft / fő (ez most bevezető ár), a csoportok kialakítása most van folyamatban. (lesz csak nőknek, lányoknak indított csoport is, nekik a bevezető ár 40.000 Ft) Ha valakit komolyabban érdekel, az a gyorsasagi(pont)szabo(kukac)citromail(pont)hu mail címen tud részletesebb tájékoztatót, jelentkezési lapot kérni.
(az alapfokú, utcai motorosoknak tartott képzés mellett egyéb képzések (segédmotoros és robogós oktatás, terepmotoros alapoktatás, gyermek motoros oktatás, gyorsasági felsőfokú képzés, gyorsasági mesterfokú versenyzőképzés) is indulnak igény szerint, ezek természetesen más, a képzéshez alkalmas pályákon, helyszíneken kerülnek megrendezésre) ON Üdv Lucky
Veterán börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Hali Tudnátok segíteni, (lehetőleg pesti) hol tudnám megjavítatni az elromlott cipzárjaim? A motoros csizmám, és nadrágom cipzárja ment tönkre. a ruha talán a kisebb probléma, de a csizma… az gondolom bonyolultabb feladat. Más: vkinek van már tapasztalata a fényezés nélküli horpadásjavításról? Vki csináltatott már ilyet, esetleg hova érdemes vinni, mert elég sok helyen csinálják már.
Én most rakattam fel Metzeller Sportec M3-t (56k szerelve). Bár nagyon még nincs megjáratva de a kb. 100 km-en nagyon jók a tapasztalataim.....ajánlom neked is Alig várom, hogy végre bizonyítson :)
Le tudod tölteni a szervízkönyvet az internetről! Sok fizetős oldalon is rajta van, de én találtam ingyen is! :-) Ha nem boldogulsz, írj, elküldöm CD-n.
Köszi az infót, s ráébredtem , hogy még kéne adat a villaolaj cseréjéhez. Nekem sokat nem mond, de azt mondta a "szerelőm", hogy még kéne tudni a légrést és az olajmennyiséget...
És ehhez mit szóltok: http://www.strauszgumi.hu/motor/mintazatok/conti_minta/conti_roadattack2.html 58k a pár, most vett a haverom a Hondájára, állítólag van rá gumibiztosítás és házhozszállitva, barmi baja van csere, ha baleset van csere
Én Conti SportContactot választottam ugyanilyen kritériumok alapján és nekem nagyon bevált. Csak az gyári Dunlophoz tudom hasonlítani, hát az botrányszar volt a Contihoz képest.
Én anno úgy kerestem Mekit hogy melyik a legsportosabb sporttúra gumi! Erre mondta nekem a Michelin pilot road 2-t, 2 komponensű nagyon jó gumi, nekem a gyári hátsó ment 12ekm-t az első 18e km-t. Most van 42e km a gépben elöl még mindig a 18e km óta fent lévő michelin van és teljesen jó az állapota, hátul pedig most cseréltem. Szóval +30e km a gyárihoz képest szerintem ez elég jó figyelembe véve azt hogy kakucson is voltam vele, a bükkön mátrán keresztül mentem haza jópárszor. A metzeler is nagyon jó még elméletileg, csak azért választottam a michelint mert ennek szebb a mintája :)!
Tudom, hogy erről is volt már szó, de nincs erőm kibogarászni az előzményeket, így feltenném a kérdést: Milyen gumit javasoltok az ERnő-re, amit inkább túrázásra (nem 180-200 körüli átlagtempónál!) használok? Esetleg megvan valakinek a Motorrevü nagy gumitesztje? Sajna én már kidobtam... :( Úgy rémlik, hogy van egy egész olcsó (remélem megbízható is) beszerzési forrás. Segítsetek, ki ő?
Sajna szerintem idén már aktuális lesz egy csere, bár nem bánnám, ha ezt a szezont még kibírná...