Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2023.05.04 0 0 23277

Az appon meg olvasható az esemenyleírás, persze, konkretum nélkül.

Előzmény: 1347. (23275)
rusenuxu Creative Commons License 2023.05.04 0 1 23276

Elvileg ugyanazon a vágányon akart áthaladni mindkettő.

Előzmény: 1347. (23275)
1347. Creative Commons License 2023.05.04 -1 0 23275

Rákos és Rákosliget között mit dolgoztak az éjszaka?

511 forgalmi okból megállt és nem közlekedett tovább (Rákosliget) Az 5018 is csak odáig ment. Utána azt írták ,hogy szünetel a vasúti forgalom.

f_k Creative Commons License 2023.05.02 0 1 23274

Saját fotó...

Íme egy újabb Gödöllőről:

Előzmény: seadxdx (23273)
seadxdx Creative Commons License 2023.05.02 0 0 23273

Ez milyen előadásból lett kiollózva?

Előzmény: Lovrin (23271)
f_k Creative Commons License 2023.05.02 0 1 23272

 

Gőzös menet...

Lovrin Creative Commons License 2023.05.02 -1 1 23271

Nem indul a Hatvan-Füzesabony projekt a közeljövőben?

Primary92 Creative Commons License 2023.05.02 -1 0 23270

Csütörtökön mit vétett az a KISS, amelyik Gödöllőn volt az 1. vágányon leállítva?

alex_86 Creative Commons License 2023.05.01 -5 3 23269

De szeretjük, hogy mindenféle gyüttment a nyakunkba van sózva...

Jegyes konfliktus, vélhetően szoláiriumozott egyénnel - és még az országbérletes mizéria el sem kezdődött.

Pénteken a 15.25-ös kör IC-n, a 19-es kocsi csendes fülkéjét is ellepte egy család, aki azért nem lett elzavarva, mert felvásárolta a purgyénak a 700 ft-os chipset a bisztróban. Előkerült a hagyma, kolbász is, megkajáltak, mentek hátra. Én meg szívhattam utánuk a büdöst, kocsiosztály különbözetért!

Ez a vadkelet, innen tényleg meneküljön mindenki aki tud, kocsiba, telekocsiba....

 

Abymot Creative Commons License 2023.04.23 0 0 23268

30 helyett át lehetett tenni 25-re az IC indulását, de még előbbre hozni már nem lehet, hacsak a 120a menetrendi struktúráját is teljesen át nem variálják.

Előzmény: PLACI (23260)
Abymot Creative Commons License 2023.04.23 0 0 23267

Budapest-Hatvan között se olyan jó a helyzet, mert ahogy itt a fóromon olvasható volt, az átépítés utáni új paraméterekkel csak decembertől márciusig lehetett közlekedni a Gödöllő-Aszód szakaszon, most újra csak 90-nel, a menetrend pedig az új paraméterekre készült, tehát itt most van 2 perc menetidőhiány, emiatt sose ér ki az IC Hatvanba percre pontosan.

 

További 5 perc könnyen összejön Hatvan-Miskolc között, ha új lassújeleket tesznek ki, vagy eddigi ideiglenes lassújeleket állandósítanak. Átépítés előtt álló szakaszokon ez úgyis szokás nálunk, ld. pl. a 150-es vonalat, ahol az átépítés előtt (kb. két évvel) már az egész Kunszentmiklós-Kiskunhalas szakaszon levették a sebességet 80-ról 60-ra. De ez a helyzet az itt említett 82-essel is, amit pedig a pont 80-as vonal második üteméhez kapcsolódó tervezett átépítés miatt hagytak lerohadni annyira, hogy lényegében már már most sem tartható a menetrendi struktúrája, állandóak a késések (ami sokszor gördülő késést okoz a 80-ason is, mert emiatt pl. vár az Agria Hatvanban, így késve érkezik Füzesabonyba, ahonnan ezért a nyíregyi személy is késve indul, feltartva Miskolc előtt az IC-t...)

Előzmény: sz_b (23259)
Lukács90 Creative Commons License 2023.04.23 0 2 23266

Pont, hogy azért lesz vágányzár a 154-es vonal felé, mert a deltán építik majd az ideiglenes megállót....ez már rég el lett döntve.

Előzmény: alex_86 (23265)
alex_86 Creative Commons License 2023.04.22 -4 0 23265

Az ideiglenes megállóra én befizetek.... nagy szívás lenne, eléggé messze van a központtól.

Valószínűleg meghagynak egy csonkát az állomáson, Harkakötöny felől meg vonatpótló, ha elbontják a felsővezetéket.

 

A drót alatt (felesleges) Usgyizást a döglések elkezdésekor már megemlítettem. Évtizedeken át átszállás volt Halason, a 154-155 utasforgalma többnyire elkülönült. Arra hivatkoztak akkor is, hogy a szentesi bázist egyszerűbb elérni (akkor még Bátaszéktől felfelé is jártak), a 154-esen nagyobb a forgalom, a 155-ösön már akkor is pazarlónak tartották a Szilis szerelvényt.

A megyeszékhely közvetlen elérése és az IR brand itt elegendő indok.

Előzmény: exvérmezö15 (23262)
M41 2180 Creative Commons License 2023.04.22 0 0 23264

Ha valóban jók az utasszámok a 155-154 viszonylatban és Halason nincs utascsere, magyarán nem az a fő úticél akkor érdemes megtartani.

On

Előzmény: exvérmezö15 (23263)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.04.22 0 1 23263

onn:

 

egy jó utas számmal rendelkező vonalat nem kell szétbaszni és  átszállásra kényszeríteni  a utasokat.

 

off:

Előzmény: M41 2180 (23261)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.04.22 0 2 23262

off

 

attól hogy Halas csináljak fog járni a vonat csak nem fog be menni állomásra a deltán keresztül fog menni. a Tesconál lesz egy megálló...ha jól tudom...

 

onn

Előzmény: lazlooow (23256)
M41 2180 Creative Commons License 2023.04.22 -4 1 23261

Off 

Utána meg lehet meg is szűnik ez az IR típus, én legalábbis abbahagynám a dízelek drót alatt járatását, hisz úgy is nagyon kevés van.

On

 

 

 

Előzmény: Lukács90 (23257)
PLACI Creative Commons License 2023.04.22 0 0 23260

Valami itt nem egyértelmű. Hogy lehet +7 perc Miskolcig, ha Hatvan-Miskolc között sok tartalék perc van? Mindig mínusszal állnak meg a vonatok, legalábbis az IC-k Keleti felől, múltkor papagáj Szili volt a kör-IC-ne, még az is mínuszos volt.

Másik, hogy lehet úgy játszani a menetrendi struktúrával, hogy csatlakozások ne biukjanak. Lásd 30 helyett 25-kor indulnak az IC-k, 30 helyett 35-re érkeznek...

Előzmény: Abymot (23258)
sz_b Creative Commons License 2023.04.22 -1 1 23259

Sajnos túlságosan egyszerűen ábrázolták a vonalakat, nem hiszem, hogy a 80-as végig rossz. Én csak ott jelöltem volna pirossal, ahol rossz. Szerintem Budapest-Keleti és Hatvan között jó.

Előzmény: Abymot (23258)
Abymot Creative Commons License 2023.04.22 -1 1 23258

Nem tudom, mennyire hiteles ez az elmúlt napokban itt a fórumon és a sajtóban is több helyen felbukkant ábra, de ha igaz, akkor lesz itt is nemulass.

Érinteni fogja a 80-as vonali IC-ket, a 81-es és a 82-es vonali csatlakozásokat is.

Akkor a mostani - sokak által folyamatosan kritizált - menetrend szép emlék lesz csupán.

Lukács90 Creative Commons License 2023.04.20 -1 0 23257

Igen 5 darab is felszabadul majd 3 hónapon keresztül.

Előzmény: lazlooow (23256)
lazlooow Creative Commons License 2023.04.20 -1 1 23256

Kiskunhalas átépítése miatt onnan bizony lesznek felszabaduló egységek május 15-től. 

Előzmény: M41 2180 (23254)
M41 2180 Creative Commons License 2023.04.18 0 1 23255

Ja, még ott a 142-es de ott ugyanúgy vegyes üzem van, és az Uzsgyi kapacitása ugyanúgy nem elég mint ahogy Desiroé sem volt.

Előzmény: M41 2180 (23254)
M41 2180 Creative Commons License 2023.04.18 -2 2 23254

És állítólag az Usgyik is visszakerülnek hamarosan. Kérdés: honnan vesznek el emiatt?

 

 

------

 

Ez izgalmas!

A Baja- Kecskemét IR viszonylatokon kívül nem nagyon tudok más tisztán Uzsgyis vonalat. Magyarán bárhonnan máshonnan veszi el (Debrecen környéke, 130-as, 135-ös vonal) nem lesz olyan nagy sérelem, nem fog annyira feltűnni.

Elméletileg 5 hagyományos M41 hamarosan feltámad, plusz a mindenre is jó Bz-k ellesznek ezeken a vonalakon.

 

 

 

 

Előzmény: alex_86 (23250)
alex_86 Creative Commons License 2023.04.18 -2 1 23253

Miskolc-Szerencs amúgy is felármentes, az újhelyi személyek miatt.

Itt Szerencsen túl van a hangsúly. Tokaj ugyan az a megye és az órás ütem délelőtt hiányos.

 

Előzmény: Lovrin (23252)
Lovrin Creative Commons License 2023.04.18 0 1 23252

Itt találod a teljes listát:

https://www.orszagberlet.hu/#gyik

 

Jó lesz Miskolc-Szereny és Nyír-Záhony közé is.

Előzmény: alex_86 (23251)
alex_86 Creative Commons License 2023.04.18 -3 1 23251

Visszatérve: ott a Miskolc-Tokaj (ugyanaz a megye), Miskolc/Szerencs-Nyíregyháza/Debrecen viszonylat, amely díjmentes helyjegyes, pótjeggyel.

Szerintem a Nyíregyháza-Záhony is ugyanez, nem lesz rá jó a megyebérlet.

Előzmény: Lovrin (23249)
alex_86 Creative Commons License 2023.04.18 -2 1 23250

És állítólag az Usgyik is visszakerülnek hamarosan. Kérdés: honnan vesznek el emiatt?

Előzmény: Lovrin (23249)
Lovrin Creative Commons License 2023.04.17 -1 0 23249

A menetrendben megjelölt InterCity vonatok jellemzően az alábbi szakaszokon vehetők igénybe ország- vagy vármegyebérlettel.

[...]

  • Budapest-Keleti – Hatvan
JCSABA Creative Commons License 2023.04.15 0 0 23248

Elmaradt   ...

Előzmény: JCSABA (23242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!