Üdvözlöm. Engem érdekelne a csepel tura kerékpár. telefon számomra küldjön egy smst vagy egy visszahívóst, azonnal vissza hívom. 06302337825 Császár Patrik
Képek a kiindulási és a folyamatbeli állapotról sokat érnének. Pláne, ha esetleg olyan darab, amire érdemes lehet odafigyelni. Az fontos, hogy ne modern porszórásos műanyagfestés kerüljön rá, nagyon gyatra végeredmény tud abból születni.
Van a birtokomban egy steyr-daimler-puch kerékpár , legalább is a nyeregcső tövében ez van beleütve. Milyen embléma lehet rajta eredetileg mivel most csak egy rézlemeznek tűnő plakett van, de nem nagyon vehető ki az írás, de enyhén dombornyomott.
A másik kérdés a villa nem görbülhet semennyit hátrafelé? Mivel most úgy néz ki mintha járdaszegélynek mentek volna és kb a végén mérve vagy 6-7cm vissza hajlott és enyhe S alakot vett fel. Hogyan lehetne vissza hajtani?
Varsa Endre: Magyar kerékpárok c. könyve a kerékpárgyártás történetéről, a kerékpárkészítőkről, műszaki megoldásokról szóló könyve. Glória Kiadó, Budapest, 2008 205×260 mm-es, 216 oldalas, keménytáblás, védőborítós, cérnafűzött, igényes kivitelű, szép állapotban. Új ára 6490 Ft volt... ISBN 978-9639587-56-4
Van benne mellékletben Csepel biciklitípusok táblázata, betűjelzés+vázszámokkal, évjáratokkal
Varsa Endre: Magyar kerékpárok c. könyve a kerékpárgyártás történetéről, a kerékpárkészítőkről, műszaki megoldásokról szóló könyve. Glória Kiadó, Budapest, 2008 205×260 mm-es, 216 oldalas, keménytáblás, védőborítós, cérnafűzött, igényes kivitelű, szép állapotban. Új ára 6490 Ft volt... ISBN 978-9639587-56-4
Van benne mellékletben Csepel biciklitípusok táblázata, betűjelzés+vázszámokkal, évjáratokkal
Favorit-felújításba kezdtem (keveredtem?), a nyereghez kérnék tisztelettel segítséget.
Jól néz ki, eredeti bőrnyereg, de rettenetesen kemény a bőr. Mivel szabad (lehetne) megkenni, ami puhítja, de nem teszi tönkre? Mostani állapotában nem mernék ráülni, félek, hogy eltörne.
Én így vettem meg egy jo pár éve , s gondoltam majd felújítom . De nem igazán sikerült elkezdenem a projektet . Igaz szereztem hozzá már új hajtómű tengelyt csészével és golyóskosár is meg lett. De tovább nem igazán sikeredett haladni sajnos . De köszönöm a válaszát ,így legalább a be azonosítás könnyebben fog menni .
Kis segítségre lenne szükségem. Vettem egy nyaralót és a tulaj minden berendezéssel együtt otthagyott két régi bicajt.
Az egyik egy Motobecane. Nézegettem az Ebayon és látom hogy elég ritka darab. Ráadásul ez nagyon szép állapotban van pedig nem lett kiglancolva és vagy 20 éve nem volt használva. Működik mindene csak új gumik kellenek rá.
A másik egy Legnano. Ez is működik de fel kellene újítani mert kicsit rozsdás,de talán még ritkább mint a másik.
Elvittem egy bringaszervízbe és a tulaj azt mondta nagyon érdemes lenne foglalkozni velük,de ha nem értek hozzá el se kezdjem mert minden eredeti rajtuk és lehet hogy csak rontanék az értékükön.
Teszek fel pár képet. Meg tudnátok mondani az értéküket? Az Ebayon elég széles szórást láttam az árakban. És talán érdekelhet is itt valakit.
A vázszám azért zavaros, mert az eredetit kireszelték (ne kérdezze, hogy vajon miért).
Viszont a váz muffolásából és a megmaradt eredeti vázszámok nyomából arra lehet következtetni, hogy ez egy WM P betűs és 4 számjegyes - vélhetőleg Turán női kerékpár lehetett 1937-38 tájékáról.
Üdv mindenkinek ! Nem igazán jutok előbbre a váz beazonosításában , ebben kérnek segítséget . a szám előtt nem igazán látni betűt , a nyaktábla szegecs távolság 60 mm er .
Köszönöm. A beütés első két betűjét én IV-nek olvastam, ezért nem tudtam értelmezni, a lefényezve, más szögből teljesen egyértelmű a TV.
Nagyapám nem variálta a biciklik felszereltségét, "csak" használta őket, így ennek eredetije metál meggypiros vár és láncvédő, a metálszürke szögletes profilú sárvédő, metálszürke csomagtartó.
Erről a börzéről még nem hallottam. Milyen rendszerességgel szervezik?
Szia, 1982-es vázszám szerint, a papucs és a furatok rajta is ezt erősítik. Illetve az első villa dinamótartója is illik a képbe. Ezért a 80-as évek típusai között érdemes keresgélni. Szerintem Velence lesz a nyerő típus. A 80-as évek első részében volt némi "kavarodás" a Csepelnél, használhattak többféle sárvédőprofilt, különböző színekben. Fehér és a metálszürke a legvalószínűbb, ha a szürke került elő, akkor mehet olyanra szerintem, de a fehérrel sem lehet nagyon mellélőni, főleg ilyen teljes újrafestésnél. A használat közben persze előfordulhat, hogy cserélve lettek, ezért lehet fehér szettel lett vásárolva, majd később került rá szürke, stb. Ez a meggypiros állhat legközelebb hozzá, amit itt a képek között látsz, a matricázás is itt látszik a bringákon: http://veterankerekpar.gportal.hu/gindex.php?pg=29041315&gid=2523467 Ez pedig a szürke sár/láncvédő abból az évből egy ffivázas kerékpáron: http://veterankerekpar.gportal.hu/gindex.php?pg=36282836&gid=2931875 Utángyártott matricákért érdeklődj Tomacsek Tamásnál, vagy holnap a Pestszentlőrinci börzén, ki szokott járni, de jofogáson is biztos megtalálod csepel matricákra rákeresve. Ennyit tudtam hozzászólni. :)
Sziasztok! Lehoztam nagyapám Csepeljét a padlásról, és mivel nagyapám keményen használta, majd vagy 10 évet a padláson lakott, eléggé viharvert állapotban volt. A színéről mintát (váz és sárvédő) vettünk (metál piros, metálszürke), majd homokszórás, csiszolás, majd cinkkromátos alapozó, majd szín vissza majd lakkrétegek.
Egyenlőre minden jól alakul, de a függőleges (nyereg?) csövön a matrica nem volt olvasható, és így a típusára nem tudok rájönni. Pedig itt is sokat visszaolvastam, a veteránkerékpár oldalon is keresgéltem, de ilyen vázzal láttam már Turát (RB:034826), Hullámot, színvilágban talán legjobban a Velence hasonlít rá, bár a sárvédő eltér a de'raille ur által 2012.05.24-én mutatott példányétól. Az enyém is merev rudazatú, nem bovdenes elsőfékes.
A gyári számból sem tudtam kihámozni semmit még a veteránkerékpár oldalon található segítségékkel sem.
Igen, egy falfestés közelében volt és fröccsent rá némi falfesték. Szerintem könnyen tisztítható. Állítólag a sorozatszám alapján azonosítható az évjárat és a modell.