Gáz van:-) Ez a 450 es 2002 11. havi,és 40 kw a teljesitmény. Viszont sehol nem találok 2004 előtti ,és 45 kw alatti tipust vizpumpa ügyileg.. Hol lelhetném föl?
Kösz a "kórismét" Le is álltam vele,ahogy láttam hogy maga alá brunyált. Gondolom ilyen esetben ékszijak,szijtárcsa is cserélődik? Bevilágitottam lámpával a "lehetséges" gócpontra, hát az nem kispálya onnan kibányászni.. Mondjuk ilyen kisautót még soha nem javitottam,most is csak azért kezdenék bele,mert én zavartam szét a lányom kis ketyeréjét....
Gyerekek 600 as fortwo .. járó motornál folyik a fagyáló a jobboldalánál az ékszijak körül. Legalább is ott csapkodja pofámba a vizet,mikor sasolom a jelenséget:-) Mondjuk valami elég csörgö-zörgő hang is jön arrol a tájrol.. (ettöl eltekintve simán viszi a 140 et:-)) Hol kezdjem,vagy mire számitsak? Van esetleg valaki itt,aki fölújit kompletten egy ilyen libakergetőt?
mennyi km futás van a motorban? 100K felett már mindegyik benzines fújja az olajpárát a turbo szívócsövébe amit aztán megkajál a motor. egy ideig még jobban is megy tőle hiszen kalóriadús és van hozzá oxigén a feltöltéstől...
Még infó; kizárólag özönvízben használva néha jelentkezik egy megszoruló csapány hang ( visítás) teljesítmény vesztés mellett.
Hibajel nincs, rövid ideig (pár pillanat) tartott, kb 3x hallottam.
Generátor vagy feszítőgörgő csapágyra tippeltem, de a jelek alapján turbó tengely is lehetett. Az akkori esetleges berágódás pont turbó tengely halált okozhat.....
Ebben az esetben mivel tudnám orvosolni a turbótól érkező olajmennyiség problémakörét a szívó oldalon?
Mostanában sok a hideg rövid táv. De nem is padlózom. 3 pöcök alatti hőfoknál max 3000-es fordulat, kb turbónyomás nélküli használat. Ha bemelegedett normál utcai használat nem padlón gyorsítva, néha 20-30 km autópálya.
A szívó oldal vastagon olajos mostanra, ha épp olyan kedve van indításnál olajfüst felhőt ereget de ez még nem állandó.
Szóval orvosolnom kéne hogy ne haljon bele a motor.
akár hiszed akár nem, nem a turbó az alaphiba. bármennyit fogsz cserélni mindig ez lesz az eredmény. egy gyári turbó kb az autód ára, bontott pedig mind rossz. semmi baj az "utángyártottal" (undorító, hülye kifejezés)
Bár nem sok eredményt várok tőle, azért beírom ide,
Mivel belátható időn belül megszüntetem a Smartokkal való foglalkozást és csak a privát dolgaimmal kívánok foglalkozni, megválok sok mindentől. Kezdeném a járművekkel.
Így eladóvá vált mindkét forgalomban lévő Roadsterem, mindkettő keménytetős, érvényes műszakival, az egyik egyedi hátsó tárcsafékkel.
egy egyedi építésű 840ccm smart "stroker" motor,
egy hiányos német papíros Roadster, és egy szintén német papíros 450 Cabrio karosszéria, futóműveken, ajtókkal, szélvédővel, nem működő cabriotetővel, műanyag burkolatok nélkül, valamint több darab motor, hengerfej, váltó, stb...
Ha valami felkeltette az érdeklődésedet jelezd és küldök mailt.
Súlyos összegeket kérnek a semmiért is azért gondoltam hatha nektek van valami ötlet. Sajnos csak a Mercibe tudnám vinni mert nálunk csak nekik van a laptop amin a program van! De akkor nem lesz más választásom koszonom! Akkor azt a kapcsolót ne is csereltessem ki?
Segítség! Van egy 2008 Smart fortwo kocsikam. Azt csinálja hogy ha oda lépek neki aztán lefekezek utána kidob sebességbol csak fel bog a motor és nem megy már cseréltünk 2sensort is most azt mondtak hogy ki kell cserélni a fék lámpa kapcsolot! Segíthet ez a problémán ? Félautomata ! Koszonom a segitseget előre is
Azért is érdekes egyébként, mert volt az autóhoz kb. két A4-es oldal alkatrész számla,ezért nem is kérdőjeleztem meg a felújítást, de mindegy is a lényeg meg kell nemsokára csinálni mert szeretjük ...