IVes Espacehez keresek hátsó hidat!Sürgős lenne :( Én Szombathelyen lakom,de akár el is mennék érte, persze nem több száz kmre... Köszönöm a segítséget!!
Én fél éve cseréltem kockát, műszaki előtt. Ha lassan nyomtam a pedált ütközésig ment, és nem volt megfelelő fékhatás. 60-65 a felújítás, de bemondásra nem avval kezdeném, hanem ahogy előttem is javasolták a hátsó fékmunkahengereket venném szemügyre, mert hiába az új tárcsa, és betét, ha nem jó a henger, vagy az önállító benne. A hátulja gyorsan tesztelhető, magad is megtudod csinálni egy segítővel.
ABS pumpa kocka komplett, ez lehet a baj. Ezt az infót adta Renault-nál egy szerelő. Szerinte 99 % azt kell cserélni vagy aki felújít oda menjek mert original az horror áron van.
Miért nem fényes a hátsó féktárcsám? Olyan mintha nem is lenne a hátsó körben fékezéskor nyomás, igy csak az elsőkre megy fékerő. Igy az elsőkre naagy nyomás helyezkedik. Uj tárcsák, fékbetétek, mégsem akar olyan szép lenni mint az elsők.
Piszkos mocskos marad, 1 órás városi fékezés után sem meleg a hátsó, viszont elől jóval forróbb. Bármi ötlete valakinek? Mi az ami szabályozza az első és hátsó köröket? Levegő sincs a rendszerben, fék pedál jo, de nagyobb nyomást kell adnom egy hirtelen megállásnál.
Ez az elektronvadászat már meghaladja az én tudásomat :) Nekem a másik autóból a kulcsos kiolvasta a kódot, mert nem volt meg nekem sem, a szervizben meg 8 rugót kértek érte, igaz a kulcs is fél áron volt tanítva :)
Sziasztok! Probléma: bedugom a kártyát ,láttom,nem gyuladnaknki a műszerfalon a fények. Aksi saru lekb 2 xer utánna ok. 2003 1.9. Ezt a kártyás rendszert nem lehet kiváltani vhogy!?
A kulcsot az elsők között próbáltam, nem oldotta meg.
Közben egy picit közelebb kerültem a megoldáshoz, mert kivettem a kocsiból az ECUt és bevittem melegre.
Amikor felmelegedett, kivittem a kocsiba, és visszaraktam. Ezt követően, normálisan indullt a kocsi.
Gondoltam bent hagyom reggelig, megnézem mi lesz. Most, reggel mikor kimentem (-7) megint nem indult. Véleményem szerint, az ECUn belül beszart valami.
Késrdés: érdemes e az ECUt javítattni? Ha nem, akkor, ha kicserélem egy ugyanolyan számú ECUra, kelle e valamit csinálni még, hogy elinduljon az autó, kell e valami még cserélni (itt a kulcsokra, immora, kártyaolvasóra gondolok)? Ahogy olvasgattam szerintem elég lehet az ECU cseréje, csak programozni kellene. Ezzel kapcsolatban is lenne kérdésem. Honna tudom megszerezni az ECU programozásahoz szükséges kódot? Ha jól olvastam, van egy szoftver kódja az ECUnak, amiből ki lehet a REproggal számolni a belépéshez szükséges kódot. Ezt a szofver kódot honnan lehet megtudni?