Én is jártam így az enyémmel, s ezen a fórumon kaptam segítséget. Az aksi mögött van az elektronika, amibe belecsatlakozik 3 kábelköteg. (BM panel) Azt hiszem a középsőben volt a hibás érintkező. Ha kihúzod a kábelköteget a csatlakozóból, szemmel láthatóan más színe van az eloxidálódott érintkezőnek. Ez okozza, hogy az üza szivattyú nem indul.
Sziasztok!Segítséget vagy tanácsot kérnék.2014-es C5 hátsó futóművével valami nincs rendben.Kívülről és mozgatásra minden ok,de a kanyarokban bizonytalan/elúszik a hátulja/A szakszervízben is tanácstalanok.Ha van valakinek ötlete megköszönöm.
Egyéb tünet , mintha kicsit gyengébb lenne, több gáz kell induláskor, mint korábban és alapjáraton mintha néha néha kihagyna egy henger. Nem egyenletes a járása, mintha szívritmus zavara lenne :-)
Sziasztok ! Valakinek nincsen esetleg egy hibás nagy kijelzője eladó ? Azért hibás, mert nekem csak a fekete előlap kellene róla. Végső esetben egy kicsi kijelző is érdekelhet. (Budapest környékén lenne a legjobb, de ha a posta is játszik jöhet messzebbről is)
Üdv! Oda jutottam h az üzemanyag szivattyú nem megy mikor nem indul! A szivattyú műkődik azt próbáltam Van neki reléje? Vagy a nyomásszabályzó szelep vezérli?Esetleg biztosíték valahol? 2.0hdi Köszi!
Üdv! 2.0 hdi van! Élmények vele 8 km t leállitom párperc múlva már nem indul hibakod nincs! Utána párperc múlva elindul mintha semmi se történt volna! Következő alkalom ugyan ez! Otthon inditgatom semmi baja indul pöcre! Gondolom üzemanyag ellátás Valakinek valami tipp? Köszönöm
Exclusive, az tudtommal hidropneumatikus, szintszabályzós fölfüggesztésű. Szervízben beállítják, onnantól kezdve nem kell vele foglalkozni, a szintszabályzás terheléstől függetlenül tartja a szintet.
Ha nem tetszik, ahogy épp világít, akkor vidd el beállításra. Ha mindenáron csavargatni akarod, akkor itt találsz kézikönyvet, abban meg hogy hol találod a fényszóró-állító csavarokat.
Érdeklődnék, hogy tudna-e valaki segíteni abban, hogy egy 2011-es Citroen C5 3 exclusive kivitelű autó fényszóró magasságát hogy lehet állítani, ha nincs manuális lehetőség az állításra?
2006-os benzines 2000-es C5-ösről van szó, szinte az egyik pillanatról a másikra megugrott a fogyasztás kb. a duplájára. Eddig alapjáraton 0,8 litert mutatott a pillanatnyi fogyasztásmérő, 50-60-nál 4 L, 130-ig pedig 7,5 L körül mozgott egyenletes sebességnél. Most alaponjáraton 2,1 L, 50-nél 8-9 L, ha kicsit gyorsítok már 16-ra is felugrik, amit soha nem mértem eddig. Városon kívül nem jártam azóta, de gyanítom az sem jobb érték. motorhangon illetve erején nem tapasztaltam változást. Az üzemanyagtartály visszajelzése is azt igazolja, hogy valóban annyi benzin fogy, mert kb. 280 km alatt fogyott el negyed tank korábban, most meg 120 alatt ismét annyi. Mi lehet a probléma?
Sziasztok csoport tagok! Van egy Citroën C5 2002 évj autóm. A kilométer óra és a fordulatszám mérő megbolondult. Teljesen függőleges állásban van mindkettő. Ütögettem a műszerfalat és vissza felé ugrott. Működik mindkettő De nem a valós értéket mutatja. Mi lehet a probléma? Ha Valaki tudja kérem ossza meg velem. És még egy kérés. Kellene nekem acélfelni 4 darab. Honnan lehetne szerezni nem aranyárban. Köszönöm szépen. Várom a válaszokat. Üdv: Péter 45