Keresés

Részletes keresés

gyébusz Creative Commons License 2017.09.10 0 0 22686

Sziasztok,

 

Ma indítottam be először felújítás után a Mustangom... Pöcc-röff, nagyon boldkg voltam. Két kérdés merült fel viszont.

 

Egyrészt nincs-e valakinek eladó kuplung pálcája és a golyó hozzá. Nemtudom hova raktam őket, és nem valószínű hogy meg fogom találni. Valójában 2 pálca megvan, de golyó nincs.

 

Másrészt a tankomra tettem egy vadonatúj utángyártott benzincsapot. Egy leheletnyit szivárog a benzin az anya környékén. Nem kéne oda valami tömítés? ...nem járt hozzá...

 

Válaszotok köszönöm,

Barni

L.Tomi Creative Commons License 2017.09.09 0 0 22685

Köszönöm! Akkor megvan a hiba, amint megláttam hogy hiányzik a golyó, akkor inkább kiszereltem a bowdent, holnap szerzek golyót? A holtjátékot csak a dekniben lévő szerkezettel tudom beállítani? Mennyinek kell lenni a holtjátéknak?

Előzmény: 1Tamás (22684)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.09 0 0 22684

Berúgás a kuplungon keresztül történik, valamiért csúszik azért nem forgatja a főtengelyt. Jól van beállítva a holtjáték?

 

Előzmény: L.Tomi (22683)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.09 0 0 22683

Szia! Köszönöm! Ma elkezdtem összerakni a motort, a kipufogót szétszedtem kiégettem, már a blokkot is beszereltem. A váltót föltöltöttem, próbáltam indítani, de valami fura nekem, a berúgó jónak tűnik, viszont amikor rúgnám be a motort akkor nagyon kicsit forgatja a főtengelyt, olyan mintha üresen fordulna. Ezt mi okozhatja? Nekem elképzelésem sincs. Kicsit lelombozott a dolog. Arra gondoltam, hogy megpróbálom majd esetleg betolni. Fel is van újítva a motor, új csapágyak szimeringek, de a motor többi része maradt eredeti. Még egy kérdés, most tűnt fel hogy a kuplungnál hiányzik a golyó, próbálom pótolni mert gondolom enélkül nem fog jól működni a kuplung?

Előre is köszönöm a segítséget!

L.Tomi

Előzmény: 1Tamás (22682)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.09 0 0 22682

A jobb oldali az egyszerűbb. Kiveszed a hátsó kereket meg az U alakú merevítőt és ki fog férni a tank.

Előzmény: L.Tomi (22680)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.08 0 0 22681

Azért majd ha elkészül a moci egy pár képpel ajándékozz meg minket!

Előzmény: L.Tomi (22680)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.08 0 0 22680

Szia! Nekem a jobb oldali fajta van emlékeim szerint, amúgy pont ugyan ilyen, mint a képen és nem is rozsdás. Ha minden jól megy holnap beszerelem a motort és megpróbálkozom az első indítással? Van bármi trükk, a kis gombbal mennyi benzint kell neki adni az "úsztatóra" gondolok? A simson , babetta teljesen más. A gázbowden bekötése a karburátorba viszont meglepően egyszerű volt miután megtudtam, hogyan kell jól összeszelni. Köszönöm a gyors segítséget!

Üdv: L.Tomi

Előzmény: 1Tamás (22679)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.08 0 0 22679
Előzmény: L.Tomi (22678)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.06 0 0 22678

Szia! Köszönöm szépen a segítséget! Így már átlátom hogyan is kell lennie, csak ez hiányzik már ahhoz hogy lassan összeszereljem a motort, a blokkot kell még beszerelni. Egy kérdésem lenne még, jawa 05 ösről lenne szó, a tankot le tudnátok nekem írni, hogy hogyan kell leszerelni a tankot, mert itt még elképzelésem sincsen? Ki kell mosnom a tankot kicsit koszos belül, de nem rozsdás.

Előre is köszönöm!

üdv:L.Tomi

Előzmény: Füredi Imre (22677)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.05 0 0 22677

Vigyázz mert már az ujjad is vérzik.Remélem érthető leszek és jól mondom.Van a súber(henger alakú alu),súbertű és a súbertű lemez amit felülről a második rovátkába kell tenni.Fogod a súbert,bele helyezed a tűt a lemezkével.A bovden végét beakasztod a súber alján lévő fészekbe,de a súbertű lemezén a bovdennek nem kell átmenni.A rúgónak kell a súbertűt a lemezkéével együtt leszorítani,és ezeknek mind együtt kell mozogni a karburátorban ha gázt adunk.a A súbernek+a súbertűnek együtt kell mozogni.A súbertú lemezének is megvan a bemart helye a súber alján lévő fészekben.Nekem a képen amit küldtél úgy látszik mintha a kis lemezen is át lenne fűzve a bovden,azon nem kell átfűzni.Remélem tudtam segíteni.

 

Előzmény: L.Tomi (22676)
L.Tomi Creative Commons License 2017.09.05 0 0 22676

Sziasztok! Korábban nem jól fogalmaztam meg kérdést. Az lenne a kérdése, hogy azon a kis rézlemezkének az egyik lyukán át kell-e húzni a gázbowdent, vagy csak a súbertűbe kell akasztani a lenezt és a helyére tenni? Tanácstalan vagyok az első megoldást próbáltam, de nem jó szerintem, nagyon feszül az egész. A neten keresgéltem, de nem lettem okosabb. Mellékelek egy képet, itt babetta gábowdent ábrázol, de látszik, az hogy milyen módon szereltem össze a súbertűvel a gázbowdent, a kép a jawamoped.hu weboldalról származik.

 

Előre is köszönöm!

 

 Üdv:L.Tomi

 

Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.05 0 0 22675

Gyárilag a 80w90 hajtóműolaj van neki előírva.Én csakis ezt használom,és eddig soha nem volt vele problémám nem úgy mint a 10w40-el,ami nekem nyáron mikor már nagyon forró volt a blokk elkezdett csúszni

.

Előzmény: gyébusz (22674)
gyébusz Creative Commons License 2017.09.04 0 0 22674

Najó, minél többet olvasgatok itt a fórumon annál nagyobb dilemma nekem a téma. Van aki 10W-40-es vagy 15W-40-es motorolajra esküszik, van aki a 80w-90 hajtóműolajat használja. Nekem eredeti, parafa lamellás kuplungom van, így gondolom probléma lehet a túlzott csúszás.

 

Szóval feldobnám a labdát... Ti milyen hajtóműolajat használtok a Mustangban/mit ajánlanátok?

 

Válaszotok előre is köszönöm,

Barni

Előzmény: gyébusz (22673)
gyébusz Creative Commons License 2017.09.04 0 0 22673

Befejzetem a Mustangom blokkjának felújítását. Mindenkinek köszönöm mégegyszer a segítséget. Tudom hogy a hajtóműolaj fontos téma a Mustangnál. Szerintete a Parnalub Premium 15w-40 megfelelő bele?

L.Tomi Creative Commons License 2017.09.02 0 0 22672

Azt elfelejtettem mondani, hogy a gázcső ház problémát sikerült megoldanom, sikerült találnom egy jó kormányt a vaterán, ami rajta volt a hiányzó alkatrész. Már össze is szereltem, jó lett , sehol sem kapható szerintem ez az alkatrész, ez vezeti a gázbowdent szerintem tudjátok mire gondolok.

L.Tomi Creative Commons License 2017.09.02 0 0 22671

Sziasztok!

 

A gázbovden bekötésével kapcsolatban kérnék segítség, jawa 05-ösről lenne szó, gondolom ugyan olyan , mint a mustangé. Annyi lenne a probkémám, hogy elképzelésem szerint összeszereltem a karburátort, de a gázbowden nagyon feszül és rövidnek tűnik nekem. A bowdent úgy kötöttem be, hogy átfűztem a kis rézlemezkén aztán pedig a lemezt a súbertű második rovátkájába akasztottam. Nekem valahogyan fura az egész, kicsit hasonló, mint a babettán, nem tudom, hogy gyárilag milyennek kell lennie.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

 

Üdv: L.Tomi

gyébusz Creative Commons License 2017.08.29 0 0 22670

Jogos, pótlom, köszönöm!

Előzmény: 1Tamás (22669)
1Tamás Creative Commons License 2017.08.28 0 0 22669

Hiányzik a tetejéről a kapcsoló karja.

 

Előzmény: gyébusz (22668)
gyébusz Creative Commons License 2017.08.28 0 0 22668

((az előzőnél lemaradtak a képek, remélem most sikerült normálisan feltöltenem))

Előzmény: gyébusz (22667)
gyébusz Creative Commons License 2017.08.28 0 0 22667

Ismét sziasztok,

 

A blokk összehúzása következik nálam azonban nem vagyok benne biztos, hogy a váltókarhoz tartozó szerkezetet jól raktam-e össze (esetleg nem hiányzik-e valami)... Mellékeltem képeket, esetleg tudnátok rá egy pillantást vetni? Hogyan tudom ellenőrizni a megfelelő működést?

 

Előre köszönöm válaszotokat,

Barni

gyébusz Creative Commons License 2017.08.27 0 0 22666

Nagyon köszönöm a gyors választ.

 

Ma meg is próbálkozom vele...

Előzmény: GöriApó (22665)
GöriApó Creative Commons License 2017.08.27 0 0 22665

Üdv. a csapatban. Én úgy szoktam leszedni, hogy az anya alatti biztosító lemezt visszahajtom - üthető csavarhúzó végét egy oldalon véső formára köszörültem - majd 14 -es dugó kulccsal vagy csőkulccsal  lehajtom az anyát. A dobot egy svédfogóval megfogom. Sok sikert.

Előzmény: gyébusz (22664)
gyébusz Creative Commons License 2017.08.27 0 0 22664

Sziasztok,

 

Először írok ebbe a topicba, holott egy 210es Babettám és egy Mustangom is van...sokszor jól jött volna a szaktudásotok...

 

Jelenleg a Mustangom blokkjában cserélek tömítéseket, szimeringeket, illetve a kihajtás csapágyát. A problémám az, hogy kezdő vagyok, kevés a szaktudásom a témához. A kuplung legalsó tárcsáját (amelynek a közepén egy anya szerű csavar van) hogyan kell leszedni?

 

Válaszotok/segítségetek előre is köszönöm.

Barni.

Előzmény: László Kempinges (22652)
Furak Creative Commons License 2017.08.19 0 0 22663

Annyi jó benne hogy legalább az új nem lóg. Ez még a jobbik eset.

Előzmény: Füredi Imre (22662)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.08.19 0 0 22662

Én már vettem innen ilyen perselyt.Beszereléskor dörzsára is szükség lesz.Mikor beraktam az új perselyt a teleszkópszár megszorult benne.Sőt bele sem tudtam tolni.

Előzmény: L.Tomi (22661)
L.Tomi Creative Commons License 2017.08.19 0 0 22661

Szia! Köszönöm szépen, akkor innen megrendelek mindent, sajnos az első teleszkópok új perselyeket igényelnek, mert most nagyon lötyögnek, remélem ha perselyt cserélek jó lesz.

Előzmény: Füredi Imre (22654)
Furak Creative Commons License 2017.08.19 0 0 22660

Szia!

 

Örülök hogy jó lett! :) Nem kell mindjárt motort bontani.

Előzmény: PaBaMustang (22653)
László Kempinges Creative Commons License 2017.08.17 0 0 22659

Köszönöm a válaszokat! Tudom hogy nem simson , de egy strapabíróbb konstrukciónak tűnik a rometnél. Szerelni tudok, egy olyan rometnek adtam még pár kilométert aminek már nem volt sok hátra...(nem akarok senkit se fárasztani, de szinte minden szar volt:blokkfelek, főtengely, henger és akkor még csak a blokkról van szó...). Nyár elején vettem egy komárt ami nagyon patika, de sajnálnám használni mert gyenge a kereke, meg még tényleg nagyon gyári, és kevés hozzá a jó alkatrész.( legfőképpen az utángyártott gyújtótekercs és a megszakító szokott bedögleni). A komár sajnos csak hétvégi motor maradhat...Ezért gondoltam egy Mustangot használós motornak , persze nem napi szinten szeretnék ingázni...egyenlőre.

Előzmény: 1Tamás (22657)
Zoltán888 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 22658

Szépen megcsinálgattam a jószágot, remekül megy. (Főleg inverteres tirisztoros gyújtással...). A motor reflektorjára 2 x 35W van nyomtatva, de csak 15W-os izzóval világít rendesen. Kérdésem a következő: 35 vagy 25 W-os izzóhoz létezik 35 vagy 25W-os generátortekercs, vagy ehhez a forgórészt is cserélni kell? 

1Tamás Creative Commons License 2017.08.17 0 0 22657

Akkor vegyél ilyet ha konkrétan ez kell. Nem megy 70-et. Ha nem tudsz szerelni akkor ez is egy szar romet lesz. Sok pénzt a vásárlásra ne fordíts. Ja igen, és ez nem simson.

Előzmény: László Kempinges (22652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!