Az enyem is! Melle raknom meg nem sikerult sose, de gyakori, hogy nagyon finoman kell a helyere tolni, mert "akadva" megy be.
Mas: tudtok-e ajanlani (lehetoleg Del-) Pesten olyan automosot, ahol a tapasztalatotok alapjan (!) szakszeruen vegeznek motormosast? Tudom, hogy van benne riziko, ezert kerdem, hatha.
Én is arra tippelnék. Az enyém pl. újkora óta dobálja a rükvercet ha nem kellő odafigyeléssel rakom be. (Van egy állapot amikor már úgy érzed benn van de a kuplungot ráengedve csak erős fogszámlálás kezdődik). Sztem a váltó és a kapcsoló mechanizmus nem tartozik fordék legsikerültebb konstrukciói közé, de alapvetően nem olyan nagy gond.
mk2 1.6 benzinesnek ti mar talalkoztatok avval a hibaval, hogy a harmadik sebessegfokozatot nehezen veszi? tegnap sikerult 2x uresbe tenni harmas helyett.
valtoolajat kell cserelni? ha igen milyen idokozonkent?
A leírásod szerint mintha levegősödne a rendszer. Ennek oka lehet a régen, vagy soha nem cserélt fékfolyadék. (A fékolaj nedvszívó anyag) Talán a pályás használatkor a többlet hő következtében ,,felforr" a fékfolyadék, ami a egyben kuplung folyadék is. Első sorban fékfolyadék cserét csinálnék. Nem nagy költség.
Köszönöm, hogy foglalkozol a bajommal! Igen, van ilyen mágnesszelep az olajszűrő mellett. Mivel nem nagy költség (10700.- Ft.) cserélve lett, de semmi sem változott...
Úgy tudom, hogy az olajkörben valahol van egy szabályzó szelep (ha jól gondolom egy solenoid/mágnesszelep) aminek feladata minden üzemállapotban a megfelelő olajnyomás biztosítása.
Segítségeteket szeretném kérni egy felmerült hibával kapcsolatban. Ford Focus Kombi 2015 decemberi gyártású, 2016 os modell. Városban a kuplung normális azonban ha felmegyek vele autópályára és nem váltok puhulni kezd. Egy alkalommal félállásból kellett visszahúzni. Ha többször belepumpálok akkor újra keményedik a pedál.
A pedál mögötti munkahenger kívülről száraz és a váltónál sincs folyás.
Tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyen hibajelenséget mi okozhat. Előre is köszönöm a segítséget.
Hány kilóméter van az autóban? Újkora óta a tied? Mindig volt benne rendesen olaj cserélve s a hozzá való olaj.
Nekem is ua. autóm van csak azért érdekelne. Én is úgy tudom, hogy ez a gond a vezérműszíj kopás s ebből adodó szűrőkosár dugulás miatt van. Amit a nem megfelelő olajra vezetnek vissza.
A nagy sorozatban kigyulladó (jobb esetben "csak" motorcserés) "kisturbósok" közt ez nem számít "szarvashibának".
Amúgy se az első lenne fordéknál (se), lásd pl. fordék 1.8 TD motorját, az annyira szar motor volt, hogy szándékosan biztosan nem lehet annyira problémás motort tervezni, ahhoz "szerencse" is kellett.
Le kellene venni az olajteknőt és kipucolni az olajszivattyú szűrőjét.
El szokott tömődni,mert a vez szíjnak szőröződik a széle és ez összegyűlik az olajszivattyú szűrőkosarában. Ezért szokott turbo problémájuk is lenni....
Focus MK3 (2014) 1.0 Ecoboost 125 LE autóm hideg indításakor, de melegen is 2-3 óra állás után az olajnyomás kb. 1-2 mp. után jön meg, addig a vezérmű felől csörgő-zörgő hang hallatszik.
Állítólag mind ilyen, de szerintem azonnali nyomásnak kellene lenni, csörgés nélkül. Van tapasztalata valakinek vagy hasonló problémája?
2008-as Focus MK2 1,6 tdci tulajdonos vagyok és a problémám a következő:
Ingadozik, egyenlőtlen az alapjárat! Elindulni nagyon kellemetlen vele és 1-es fokozatban gyorsítani is, mert ott még rángat is. További fokozatokban már tökéletesen működik!
Ami eddig próbálva volt: EGR szelep falazás, porlasztók bemérése, üzemanyag szűrő cseréje, de egyik sem vezetett eredményre!
Érdekesség, hogy járó motornál lehúzogattam a csatlakozókat(légtömeg mérő, dpf, egr...stb) és nem gyulladt ki a motorcsekk lámpa, viszont utána volt hibakód olvasás és ezeket a hibákat viszont tárolta.(ezeket töröltük is).
Sziasztok, kicsit tanácstalan vagyok. 2008 as ford focusszal bajlódunk, két hibajelet dob P2585 és P1922 Motor vezérlő hiba és üzemanyag adalék hiba. Na most a motor faszán megy, tegnap előtt még regenerált is, csurig töltötték az adalék tartály és igen nullázták is, nem eredeti szoftverrel, de azonnal visszadobja a hibát. Valakinek ötlet, tapasztalat, Csongrád megyében eredeti ford szoftware e esetleg?
Valamelyik nap mentem jo nagy esoben, es gyorsitasnal elkezdett megtorpanni az auto. Elsonek arra gondoltam,hogy beazik a gyertya. Ra par napra megneztem a gyertyakat, csont szaraz a gumi, poros. Lehet akkor megsem azik be. (amugy garazsban allok)
Most visszavaltottam 95-osre 100-as benzinrol, mert irtak,h valakinek azt nem szerette. Most nem csinalja,de ha megis megint elkezdi,elviszem a szakihoz.