Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 788

Az M0-s hiányzó szakaszai előkészítés alatt állnak, a 10-es és 11-es út közötti rész tervezési stádiumban van. Az M1-es autópályát Esztergommal összekötő M100-as kivitelezése pedig idén elkezdődik – mondta Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára.

https://hidlap.hu/2021/02/03/jo-hir-iden-elkezdodik-az-m100-as-gyorsforgalmi-ut-kivitelezese/

. kata31 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 787

Hol néztél utána, hiszen tök üres...mező

Előzmény: ÁsítóSárkány (786)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.03 0 0 786

Közben: alaposan utánanéztem: azt a kis ficakot egy sor térkép már beépltettnek jelöli, de ha megtartják Mg területnek, elvileg a szűk környezet megint csak a zajvédelem miatt problémás. Nem sok hely van a két oldalon.

 

Viszont számolgattam hosszesést, és úgy átlag 7% jött ki becslésnek, ami egy kanyart is tartalmazó alagútnak igencsak meredek.
Gondolom a főváros nem tisztán saját forrásból gondolja a dolgot, onnantól kezdve az útügyyi műszaki előírásokat be kell tartani.

Talán egy 40-es tervezési sebesség teherforgalom tiltása mellett, felfelé jó széles 1 db sávval, lefele előzés tiltásával, teherforgalom teljes tiltásával (leginkább egyszerre lenne fontos és tilos a kapaszkodósáv) vagy nagyon jelentős korlátozásával bele is férhet, de simán lehet hogy 30-as tervezési sebesség lesz belőle. A megállási látótávolság kérdésébe bele sem mentem...

Előzmény: . kata31 (783)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.03 0 0 785

 naturaterv.hu/terkep szerint az a bizonyos Mg terület az a Budai TVK része és Országos Ökológiai Hálózat magterület. Gondolom ezért nem tetszik az Erdészeti Igazgatóságnak az ötlet...

Előzmény: . kata31 (783)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.03 -1 0 784

Hány százalékos lejtőt / emelkedőt terveznek az alagútba???

Előzmény: . kata31 (783)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 783

Na jó unok mindent korrigálni. Nem az Erdőalja útnál lesz az alagút, hanem a körben lakott Mécsvirágnál - ahogy Mg területen megy Solymárnál is az M0 a föld alá és nem erdőben. 

 

Pontos tervek is elérhetők erről is, mivel ez is fix nyomvonal. 

https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/407999699698067/?comment_id=408554896309214&reply_comment_id=409717236192980

Előzmény: ÁsítóSárkány (781)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.02 -1 1 782

a magam részéről annak drukkolok, hogy ne maradjon el az M0NY, de legyen csökkentett a tartalom, 2x1 sáv 1+2 szakaszokkal, 70-90 körüli sebességhatárokkal és menetrendszeri buszoktól eltekintve össztömeg és/vagy tengelyterhelés korláttal stb., de szintbeni kereszteződések nélkül, továbbá a csomópontok legyenek sokkal jobban tervezve mint a korábbi változatokban.

Előzmény: . kata31 (779)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.02 0 0 781

Az alagút kijáratánál viszont vannak, különösen az Erdőalja út környékén -- ami már maga is jelentősen alacsonyabb szinten fekszik, mint a Paprikás-patak a túloldalon.

http://terkep.turistautak.hu/?zoom=15&lat=47.565518&lon=18.989795&layers=00B00&arrow=1

Előzmény: . kata31 (779)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 780
. kata31 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 779

Az M0 kapcsán is. A Virágosnyereg alagút lesz szerintem is az M0,ha elmarad a nyugati szakasz. Ott sincsenek a föld alatt fák.

Előzmény: ÁsítóSárkány (778)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.01 0 0 778

Ismerem a térséget elég jól. Viszont a Virágos-nyereg útvonalat nem tartom reálisnak a következő két évtizedre, hacsak az M0NY nem kanyarodik ott befele (akkor viszont a nyomvonalad többi része nem fog stimmelni)

Ahogy megbeszéltük, a TSZT tartalmazza az erdészeti igazgatóság álláspontját a Virágos-nyereg kapcsán, a magam részéről korrektnek tartom, innentől kezdve ez max légi járművel járható útvonal a számomra.

Előzmény: . kata31 (777)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.01 0 0 777

Nem feltételeztem, hogy ennyire ne ismered a térséget, hogy ezen akadsz fel. Így nem is releváns a 15 km másik verziója sem át a Virágosnyergen már.

https://www.facebook.com/photo?fbid=704865156712255&set=g.316733755632885

Előzmény: ÁsítóSárkány (776)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.03.01 -1 1 776

Na igen: boci, boci tarka, se füle, se farka. nem látszik se a kiindulópont, se a végpont. Komolytalan.

Előzmény: . kata31 (652)
. kata31 Creative Commons License 2021.03.01 -1 0 775
Előzmény: ÁsítóSárkány (774)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.27 0 1 774

pont 15 km? vitorlázórepülőgéppel, esetleg. Nem akarsz egy google maps vagy hasonló linket betenni, mire gondolsz?

Előzmény: . kata31 (773)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.27 -1 0 773

A cikk végén olvashatod az egyeseket.. pont 15 km az ürömi korforgótól a budaörsi CSP. a II-ker Szépjuhászné - Budakeszi vonalon. Próbáld ki!

Előzmény: ÁsítóSárkány (771)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 0 0 772

A Bécsi út elég hosszú. Aranyvölgytől érdemi forgalom mellett 15 km alatt nem fogsz tovább jutni.

És akkor semmiféle csúcsforgalmi útvonallal nem számoltam.

Előzmény: . kata31 (770)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 0 0 771

Kezdjük ott, hogy a cikkből egyáétalán nem derül ki, hogy Volner az egyesek közül való-e.

 

Neked netalán van felmérésed az ellenkezőjéről? A teljes környék lakosságát is beleértve reprezentatív mintán?

Előzmény: . kata31 (768)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.26 0 0 770

Jellemző,hogy neked a budaörsi CSP-on van az Osztapenko ..ahol tovább az M0-n is fognak közlekedni a Bécsi úti M0 alagúttóé..is.

Előzmény: ÁsítóSárkány (766)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.26 0 0 769

Van felmérésed, ki is a hangos törpekisebbség, látható számokkal statisztikával?

Előzmény: ÁsítóSárkány (767)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.26 0 0 768

- Völner nem komolytalan. Ő már egy jó keleti nyomvonal helyett elintézett egy nyugatit, aminek idén leteszik az alapkövét. - most M0 nyugatot is akar a város szélén.

Előzmény: ÁsítóSárkány (767)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 0 1 767

"Egyesek úgy vélik" -- az újságíró szegénységi bizonyítványt állított ki magáról. És persze titok, kikről van szó, és hogy esetleg egy hangos törpekisebbségről van-e szó...


Komolytalan.

 

Konkrétan az M10 Piliscsaba-Kesztölc szakasza pl. valóban elég húzós, de ha az M10-1133 únyi bekötés és az M100 megépül, az épeszű alternatívát ad legalább a tranzitnak.

 

Az M0NY-hoz hasonló nyomvonalon elkerülő főútra persze szükség van, de a fentivel együtt már nem feltétlen gyorsforgalmi minőségben, és úgy már kevesebb környezeti terhelést is fog jelenteni, elfogadhatóbb lesz természetvédelmi és Natura2000 szempontokból.

 

A Piliscsaba-Kesztölc szakasz problémái szerény véleményem szerint halaszthatóak, ha a többi megépül és mindenütt lesz elkerülő valamilyen formában.

Előzmény: . kata31 (765)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.26 -1 0 766

Ja hogy te városi forgalomra akarnád használni az M0-t a Bécsi út és Osztyapenko között?

Leginkább az M0NY sem jön erre a célra szóba, mert az is túl nagy kerülő... eleve értelmetlen volt a felvetés is.

Ezzel az erővel felvetheted, hogy az Örs Vezér teréről az Amerikai útra nem az M0-t fogod használni...

Előzmény: . kata31 (764)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 765

A lakosságot az is gyakran foglalkoztatja, hogy mi lesz az M10-es út néven beharangozott gyorsforgalmi úttal, ami Kesztölcnél ágazna ki az M100-asból.

 

Dr. Völner Pál elmondta, hogy létezik egy elméleti nyomvonal, csakhogy mivel Natura 2000-s területet érintene, így több alagutat is kellene építeni. Emiatt egy kilométernyi útszakasz megépítése akár nyolc-tízszeresébe is kerülhetne.

 

Egyesek úgy vélik, hogy nem az M10-es hanem az M0-s hiányzó északi és nyugati szektorait kellene előbb megépíteni, a körgyűrű révén ugyanis Budapest és a 10-es főút forgalmát is csökkenthetnék.

https://www.kemma.hu/kozelet/helyi-kozelet/itt-a-terv-hogy-lehet-15-20-perc-az-ut-az-m1-es-es-esztergom-kozott-3727789/

. kata31 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 764

Súlykorlát nélkül a kutya nem fog a Pilisben kerengeni két fővárosi városrész közt, a Bécsi út Budaörsi CSP irányba. Statisztika meg ma is van,ahol 23 ezer egységből 2 ezer a terelhető nehézgépjármű..

Nem okoskodni, hanem ismeretekkel rendelkezni kel a témában!

. kata31 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 763

Bocs, én vagyok a hülye valóban. Itt vitázok veled, hogy a 15km, a Bécsi út és a Budaörsi CSP közt az súlykorláttal 70km-e vagy 55 csak a két megyei cetli többlet mellett, miközben te a 102-esen akarsz a tonnáiddal kocsikázni az M100 mellett..

 

Ez már a nevetséges kategóriába sem fér bele, nemhogy érdemleges gondolkodás lenne..

 

A tét , eddig ami súlykorlát nélkül ömlik az M0 észak és az M100 megépülésével a II kerületre, ha ne lenne M0 nyugat..

 

Na ezért nem ér semmit ez a felület..

Amúgy: https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/743789472927309/

Előzmény: ÁsítóSárkány (759)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 762

M100 mellett is 102? - te tudod.. :D 

Előzmény: ÁsítóSárkány (759)
. kata31 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 761

Budapest és Kesztölc távolsága légvonalban egymástól: 32 km

Bicske és Kesztölc távolsága légvonalban egymástól: 29 km

 

 

...LÉGVONALBAN.. ! - és Bicske - Budapet még számítva sincs a Budaörsi CSP-hoz , ami ma 15km a Bécsi útról. (magad rejtsd el.)

 

. kata31 Creative Commons License 2021.02.12 0 0 760

akkor 90 km bocsi..ez csak Bicskéig 70.

Előzmény: ÁsítóSárkány (759)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.12 -1 0 759

A 70 km erőltetése miatt egyszer már elrejtettelek. Teljesen irreális, sem a 1133-as utat, sem a 102-est Budaörs felé nem veszi figyelembe. Most rejtettelek el újra.

Az 50000-nek persze egy része tranzit, nagy kérdés, hogy mekkora része. Forrást nem hoztál.

Ha a Budakeszi vagy Hidegkuti utat nézem, rendesen látok nehézteherforgalmat is.

De az erre adott válaszodat már nem fogom olvasni.

Előzmény: . kata31 (758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!