Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

thomee Creative Commons License 2001.07.25 0 0 348
"Szerintem attól, hogy francia, a minősége még lehet olyan, mint az "überfasza" német."

Szerintem is... pont ez az. Csak hát a németek meg az elvakult német hívők úton útfélen anyáznak a francia dolgokra...aztán tessék.

A tömegtechnikát arra értettem ami már 64532617050-ször le lett írva, hogy Golf=TT=Leon. Árak?! TT dupla annyi ugyanazért...stb.
Az A6-os megbízhatóságáról olvashattál eleget.Külön kiugró a V6 TDI-k gondjai...Az azonos kategóriájú E mercik miért mennek 5-ször annyi km-t?! Béjemvé dettó./kivéve 525 TD állítólag/

Olvastad az Autó Magazinban a Mercis muksó nyilatkozatát? Aszongya magas ívből szarják lefelé az illesztési hézagokat/amit ugye a VW istenít/, mert mit és a hézag az út mellett?!...

Előzmény: Újclió 12 16V (345)
Újclió 12 16V Creative Commons License 2001.07.25 0 0 347
Ja Nilsnek igaza van. Úgy gonsoltam, hogy az említett Audi típusok semmiben sem maradnak el a többi márkától.
Előzmény: NilsHolgerson (346)
NilsHolgerson Creative Commons License 2001.07.25 0 0 346
"Sem technikában, sem minőségben, és még marketingben sem múlja felül a konkurens márkákat. "

Ezt értsétek úgy, ahogy egy kvázi szimpatizéns érti...

Előzmény: Újclió 12 16V (345)
Újclió 12 16V Creative Commons License 2001.07.25 0 0 345
Ez a tömeg technika témát nem értem. Attól, hogy "Népautókban" is használnak bizonyos dolgokat, attól a technika tömeg? A Passat tömegautó?
Az A6 minősége nincs ott a BMW 5-ös vagy a Merci E vagy a Volvo 60/70/80 stb mellett? Szerintem ott van, és az ára sem magasabb náluk.

Nem akarok vitázni az A2-ről és az A3-asról, mert az télleg mókusvakítás, de ha feljebb mégy, akkor el kell ismerni, hogy az új A4-es és az A6/8 nem egy Trabant. Sem technikában, sem minőségben, és még marketingben sem múlja felül a konkurens márkákat.

Az, hogy az alkatrész Franciaországban készült, még nem biztos, hogy francia cég gyártja. Tudomásom szerint Magyaroszágon is van Audi gyár, mégsem mondják az Audira, hogy magyar autó.
Másrészt - végigolvastam a topicot - én nem láttam francia_alkatrész_fikézó beszólást. Szerintem attól, hogy francia, a minősége még lehet olyan, mint az "überfasza" német.

Előzmény: thomee (342)
thomee Creative Commons License 2001.07.25 0 0 344
lehet, csakhát pont ezek voltak, amik még egyben voltak ... :-))
Előzmény: AtomAnti (343)
AtomAnti Creative Commons License 2001.07.25 0 0 343
Basszus akkor ez a baj az Audikkal! Biztosan valaki így próbálja szabotálni az Audi gyár presztízsét! A francia alkatrész nem csoda, hogy gyorsan bexarik!:)))
Előzmény: thomee (342)
thomee Creative Commons License 2001.07.25 0 0 342
pölö a giga ára a tömeg technika alkalmazása mellett /de ez már lerágott csont/, a minősége /megintcsak az árához képest/ és a mókusfakítás a marketingben...

múlt hétvégén láttam egy 2000.11.havi V6-os A6-os motor kivételét, egy csomó alkatrésze /pl. ékszíjtárcsák, generátor,vízpumpa, hirtelen nem jut több eszembe de még egy csomó volt/ FRANCIA volt! Alig hittünk a szemünknek.Akkor mit jönnek itt az 'ŰBERFASZA NÉMET MINŐSÉG' dumával! ugyanmár....

Előzmény: NilsHolgerson (332)
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 341
prudent bear !

Köszike!

Előzmény: prudent bear (340)
prudent bear Creative Commons License 2001.07.25 0 0 340
Cgo,

1. alfas-fiatos vagyok, de nem elvadult es nem kiabalok be. nem szep kategorizalni - ird meg konkretan, ki a rossz fiu

Olaszautósok között Te és Happy Hunter vagytok maga a mértéktartás! Természetesen HuG karosszériamesterre és Attiska tuning barátunkra gondoltam.

2. nem csak hirbol ismerjuk, egyesek pl. naponta szerelnek VW-t...
Hát igen, azok is autók, néha azokat is kell szerelni, és azokra is vannak szakosodott szerelők, nemcsak Alfákra.

3. a topic cimeben szo sincs minosegrol, a fikazasban a minoseg sehol nem szerepelt.
A topicban a fikázás oka kettős: egyik a minőség, másik a kereskedelempolitika. Egyikben baromira nem értek egyet, míg a másodikkal igen.

4. a 3-bol kovetkezoen az osszes tobbi mondat nem ideillo. a kovetkezo ok meg az, hogy 82-es Audirol irsz, ami ugye az Euro 3 szabvanyt nehezen hozna. Ha nem volna kornyezetvedelem, minden sportkocsi 2,8 alatt gyorsulna...

Ez spec nem helytálló, a katalizátorral szerelt korai S6-os (még Audi 100-as karosszériájú) ugyanazt a blokkot hordozta magában, ugyanilyen alapszámokkal.

5. tenyleg fantasztikus autod volt, de azt nem hiszem, hogy a 18 eves pleh kiutne a KAMAZt.
De bizony kiütötte...de nem a pléh, hanem a pléh mögött 10-12cm-re kezdődő hosszú és kemény motorblokk.

6. goto 3.
Ugyanez.

Quadcam: láttam az autót, láttam a tagot. Sőt, csak Neked: volt szerencsém istápolni Dunakeszi határában egy frissen balesetes lányt is, aki szintén kifejelte egy Daewoo szélvédőjét - és jééé, magánál volt, egy szimpla agyrázkódással.

Bear

Előzmény: Cgo (339)
Cgo Creative Commons License 2001.07.25 0 0 339
prudent bear,
ez nem az a topic. szep es jo, amit irtal, de:

1. alfas-fiatos vagyok, de nem elvadult es nem kiabalok be. nem szep kategorizalni - ird meg konkretan, ki a rossz fiu
2. nem csak hirbol ismerjuk, egyesek pl. naponta szerelnek VW-t...
3. a topic cimeben szo sincs minosegrol, a fikazasban a minoseg sehol nem szerepelt.
4. a 3-bol kovetkezoen az osszes tobbi mondat nem ideillo. a kovetkezo ok meg az, hogy 82-es Audirol irsz, ami ugye az Euro 3 szabvanyt nehezen hozna. Ha nem volna kornyezetvedelem, minden sportkocsi 2,8 alatt gyorsulna...
5. tenyleg fantasztikus autod volt, de azt nem hiszem, hogy a 18 eves pleh kiutne a KAMAZt.
6. goto 3.

Előzmény: prudent bear (324)
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 338
Igen!:-))) (Nevelt lányom, de a Ford tulajék udvarában készült a kép.)
Előzmény: Hawaii (336)
Attiska Creative Commons License 2001.07.25 0 0 337
Cgo!

Ez komoly? :D Akkor szerintem ez mindent elmond, semmi értelme, hogy a topicot tovább folytassuk...

Előzmény: Cgo (335)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.25 0 0 336
HuG,
Az te vagy ott a képen a korlátnál??? :-)))))))))
Üdv,
H.
Előzmény: HuG (333)
Cgo Creative Commons License 2001.07.25 0 0 335
Attiska,
a Skoda ellenfele a Piech tekervenyekben a Volvo, nem holmi Suzuki...
Előzmény: Attiska (323)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.25 0 0 334
Ja és ha már a biztonságot említetted... az Audi pont ebben jobb lenne pl. a Volvo-nál, meg a Saab-nál? Ha azt mondtad volna, hogy ugynolyan jó, akkor még csak-csak, de hogy "képtelenek az Audi után csinálni"?! Hááát...
Előzmény: prudent bear (324)
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 333
prudent bear !

Jé tényleg, ez nem német überfasza XR3i, a háttérben a Pulminoval?

Szívesen meginvitállak, hogy nézd meg milyen minőségi lemezelése van ennek a überfasza járgánynak, ami szerintem egy fokozattal jobb, mint VW-e.

Előzmény: prudent bear (326)
NilsHolgerson Creative Commons License 2001.07.25 0 0 332
Mi a baj az újakkal?
Előzmény: thomee (328)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.25 0 0 331
"végigolvastam ezt a kezdetben relatíve intelligensen induló topicot"

Hihihi :))))

Szerinted hogyan kellett volna "abszolúte intelligensen" indítani?

:)))

Előzmény: prudent bear (324)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.25 0 0 330
Bár én kimaradnék itt a vitából, nem is fikáztam soha az Audit, de...
"amit más típusok - talán egy Merci kivételével - képtelenek az Audi után csinálni"
...ez azért talán egy kicsit túlzás. Ebbe a kiugró minőség meg miegymás dologba nekem nem fér bele a TT stabilitásproblémája, meg az RS4-esek alufelnijének nemrégi ügye, hogy hirtelen csak kettőt említsek.
SZVSZ ne fikázzuk az Audit, OK, de azért nem is felsőbbrendű... maradjunk ennyiben.
Előzmény: prudent bear (324)
QuadCam Creative Commons License 2001.07.25 0 0 329
"70(!) km/órával nekiment az álló kocsisornak. Nem volt bekötve. A szélvédőt ugyan kifejelte, de utána gond nélkül kinyitotta az ajtót (á Császár Előd a bömössel) és kiszállt."

A barátodat véletlenül nem Terminátornak hívják? :)))))))))) Vagy a 7-es után véletlenül ütöttél egy 0-t?

thomee Creative Commons License 2001.07.25 0 0 328
bocsi, de a régebbi ajudikat sokan elismerik, az újakkal van a probléma...
Előzmény: prudent bear (324)
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 327
Maradok is. De sajnos valamiből élni is kell, úgyhogy néhány urbanlegend überfaszajárgányt is kell kasztniznom.:-)))
Én tényleg csak hírből ismerem a németmárkát.:-)))
Előzmény: prudent bear (326)
prudent bear Creative Commons License 2001.07.25 0 0 326
HuG,
ha már személyeskedni akarsz, VAZZE, szerintem inkább maradj a Pulminoban.
B
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 325
Hány éves vagy? És még hiszel a mesékben?!
Előzmény: prudent bear (324)
prudent bear Creative Commons License 2001.07.25 0 0 324
Sziasztok, ex-Audi tulajdonosként
végigolvastam ezt a kezdetben relatíve intelligensen induló topicot, majd a 'fikázáshegyeket' majd a süketek párbeszédét.
Mint ex Audi tulajdonos, úgy érzem, vmit hozzátehetek ehhez a frenetikus tudáshalmazhoz, amit itt a VW konszern termékeivel és minőségével felgyülemlett.

Nem tartom bajnak a szubjektív hozzáállást, viszont annak tartom egyes elvadult alfások-fiatosok irányából jövő, sokszor megalapozatlan intoleranciát, bekiabálásokat. Pláne akkor, ha VW-konszern termékeket csak hírből (barát-barátjának ismerőse) ismernek.

A topic címhez visszatérve, először is tisztáznunk kell, mi is a minőség, mint fogalom:
-Tartósság?
-Megbízhatóság?
-Vizuális és akusztikai élmények sorozata?
-Netán a biztonság?

Szerintem ezen mindenki más-más dolgot ért ezen.
Ez szintén nem baj, de objektív mérce mégiscsak létezhet. Ennek egyik oszlopos eleme szerintem pedig a tartósság és a biztonság; ebben márpedig a VW és az Audi nagyon otthon van - Más dolog a számomra is végtelen idegen és ostoba marketing és üzletpolitikájuk - de mi most műszaki kérdésekről kellene, hogy beszélgessünk.

Az én Audim egy 1982-es 2,2i öthengeres, soros, turbo quattro gép volt, amelyet 4,5 évig hajtottam, miután visszapörgetett órával, lestrapált, elkínzott állapotban vettem meg (utólag kiderült, hogy sok tízezer km-en keresztül nem kapott jóformán semmi karbantartást, sz@r olajjal járatták...brrr).

Lássuk a főbb paramétereit, a korábbi tulajdonosok kb. 260-300 ezer kilométere után:
(Aki esetleg nem tudná: 220LE, 285Nm)
Kompresszió: 9,9 (gyári: 10)
Gyorsulás: 6,5 (gyári: 6,0)
Fogyasztás Budapesten: 12,8-13,5 (budapesti fogyasztáshoz nincs gyári adat,fogadjuk el az 13,5-ös katalógusadatot benchmark-ként, econo műszer figyelésével)

Látható, hogy minimális eltérést mutatott fel, mostoha életvitel után is. A fenti adatokat 13 év fél éves korától 18 éves koráig tudta is hozni.
Az is figyelemre méltó, hogy egy 1982-es konstrukció, bonyolult elektronika mellőzésével mennyire azonos paramétereke mutat fel szinte bármelyik mostani ekvivalens presztízsautó /sportautó adataival.

A biztonságról:
Hál'Istennek, én még nem ütköztem. Két Audi Coupé sorstársat ismertem. Az egyik az M7-esen elbambulva, későn fékezett, és a vizsgálat szerint 70(!) km/órával nekiment az álló kocsisornak. Nem volt bekötve. A szélvédőt ugyan kifejelte, de utána gond nélkül kinyitotta az ajtót (á Császár Előd a bömössel) és kiszállt.
A másik eset: éjjeli randalírozás külvárosi keskeny úton, majd kanyar és egy kivilágítatlan KAMAZ teherautó. 140-ről lassítottak (4-en ültek a kocsiban) majd kb. 80-al csapódtak a KAMAZ alá. A kocsi eleje tejesen harmonika lett. A motor összetört, a műszerfal is. A KAMAZ hátsó hídját kiütötték, aminek következtében az ráesett az A oszlopra. Mind a négyen maradandó sérülések nélkül élték túl az esetet...

Szerintem ez a minőség. Ez az, amit más típusok - talán egy Merci kivételével - képtelenek az Audi után csinálni - és itt nem akarom típusokkal példálózni.

Üdv: BEAR

Attiska Creative Commons License 2001.07.25 0 0 323
Újclió!

Talán az A-Klasse egy picit jobban használhatóbb, mint a Beetle, de nem sokkal.

Speciel én nem fikáztam a VW-t, csak elmondtam róla a véleményemet. Látom, hogy azzal, hogy ez a három modell egy picit elrugaszkodott a valóságtól, nagyjából mindenki egyetért. Sajnos a Skoda is kezd eldurranni magától, vicc, hogy egy jól felszerelt Fabia egy jó motorral bőven 3 millió. Pedig talán a Skoda lehetett volna itthon a Suzuki ellenfele. Na, mindegy.

Előzmény: Újclió 12 16V (317)
HuG Creative Commons License 2001.07.25 0 0 322
QC!
Természetesen szintert. Lehet, hogy pont olyan valo a 3316V-be is?:-)))
Lassan kirúgna a cégtől, mert nem halad a munka!
Előzmény: QuadCam (319)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.25 0 0 321
Ezzel én is egyetértek, de azért tegyük hozzá, hogy "SZERINTEM", mert azért ezek megint nagyrészt szubjecktív, egyén-függő dolgok...
Előzmény: Aszpirin (320)
Aszpirin Creative Commons License 2001.07.25 0 0 320
Az A-Klasse, főleg az új, nagyságrendekkel szebb/jobb az A2-nél!!!
Előzmény: Újclió 12 16V (317)
QuadCam Creative Commons License 2001.07.25 0 0 319
HuG
Szintézeres kuplung? Az milyen, kvarcoszcillátoros szintézerrel hangolja a rádóállomások frekvenciáját? Vagy esetleg szintert akartál írni? :)))))))
Előzmény: HuG (308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!