AUTOSPORT International to pay tribute to Ayrton Senna
Thursday, December 8th 2011, 10:59 GMT
The 2012 AUTOSPORT International show will pay tribute to Ayrton Senna with a special exhibition of racing cars from the three-time world champion's career.
The event will feature a 1988 McLaren MP4/4, as used by Senna on the way to his maiden Formula 1 title, the McLaren MP4/8 he took to a famous victory in the 1993 European Grand Prix at Donington Park, a Toleman TG183B from his rookie year in 1984, and his 1987 Monaco GP winning Lotus 99T.
Machinery from Senna's pre-F1 career will also feature, with a 1982 Formula Ford 2000 and a 1980 DAP/Parilla kart on display alongside the grand prix cars.
AUTOSPORT International director Ian France said: "Ayrton Senna is a motorsport icon. Following the success of the documentary film released about him earlier this year, it seemed appropriate to honour the man held close in the hearts of so many racing fans.
"With such a fantastic array of vehicles from his racing roots to the height of his Formula 1 career, the display will be a special experience for motorsport fans."
AUTOSPORT International 2012 takes places at Birmingham's NEC from 12-15 January, with the final two days open to the general public.
Könnyeket azért én sem fogok hullatni...Engem csak az bosszant, hogy ilyen Trulli, Barri-féle öregeknek, meg egy-két (az előbb említett két személynél) fiatalabb, de rosszabb versenyzőnek helye van a mezőnyben, miközben BS-nak, meg egy-két másik fiatal tehetségnek nincsen.
Hogyne, ezt én is így látom. Am jókat érveltél, sokmindenben igazad is van, végülis minden attól függ honnan nézzük :)
De az nyilvánvaló hogy a közelében sincs Ayrtonnak. Egy "átlagosan" jó pilóta ő, semmi több. De mindezektől függetlenül nekem am semmi bajom vele, és én is szívesen látnám még az f1ben, elvégre mégiscsak egy Sennáról van szó... De ha az idei volt az uccsó f1es szezonja hát akkor az idei volt, könnyeket nem hullatnék érte.
A felsorolt emberek mögött rengeteg szponzor állt/áll...ráadásul az akkori Minardi egy Ferrari volt a tavalyi HRT-hez képest. (Csaptársait nagy többséggel 2010-ben is elverte.)
A Lotus Renaultban pedig a másfél éves előnyt (és rengeteg tesztet) élvező Petrov nemhogy nem tudta elkalapálni, de nem egyszer előfordult, hogy mögüle rajtolt a versenyen.
Bruno nem egy Ayrton az biztos, de, hogy simán beférne a mai F1 mezőnyébe az is tuti.
"csak hát egy HRT-vel, meg egy félidős LR-ba való (tesztelés nélkül!) beugrással nem lehet villogni..."
Lehet és lehet. Trulli, Webber és Alonso is pl. Minardival kezdett. És Schumacher is szezon közben kapcsolódott be az f1be, és már a 2. versenyén mégis megvert egy Piquet-t, egy 3x VBt.
A lényeg mindig az volna hogy legalább a csapattársadat döngöld a földbe. Hát, Brunonak ez sem ment, Petrov állta a sarat.
Ez így van...de azért nem rossz Bruno...csak hát egy HRT-vel, meg egy félidős LR-ba való (tesztelés nélkül!) beugrással nem lehet villogni...Kaphatna még 1-2 évet a bizonyításra...
Részben én is egyetértek :) Erre "Ratzenberger halála ha csak az lett volna, még nem indította volna be ilyen szinten a folyamatokat." írtam én azt hogy "Persze az kétségtelen hogy pont az ő halála akkor nagyban felgyorsította a folyamatot,...".
Dehogy Ratzenberger halálát nem vették volna magában olyan komolyan? Miután 12 év után az volt az első haláleset? És úgy hogy mindjárt rá a köv. futam után Wendlinger is hónapokig élet és halál között lebegett? Biztosan komolyan vették volna akkor is és elindultak volna a biztonsági fejlesztések. Amit továbbra is elismerek, az az egésznek az üteme. Ebben van szerepe Sennának.