Jah, ATS a szóbanforgó (159626 hsz). A pickupom meg ugye alapból hátsó kerekes, sperres, de ha egy picit is nagyobb gázzal jövök ki a körforgóból, mint kéne, rögtön keresztbe áll, a mellékutcákból való kifordulásokról nem is beszélve, főleg, amikor ilyen bjuzi, fagyos az idő.. Úgyhogy annál is eléggé örülnék ilyen elektronikának, hiányában meg inkább csak simogatom a gázt. :-)
Gondolom a Honda nem S2000, vagyis első kerekes, ott tényleg fölösleges kikapcsolni, mert csak túrja az elejét, vagy elforgatja az ívbelsőt. De egy rendes, jó végén hajtó, sperres kocsinál bekapcsolt elektronikával csak petting egy élvezetes szakasz vagy pálya.
Ráknak kikapcsolni az elektronikát.. A Hondában baromi jól működik, nem veszi el nagyon a gázt, ha sok, hanem tapadáshatáron tartja, s szépen gyorsul a kocsi minden helyzetben. Eszembe se jutna kiiktatni, nagyon jó és hasznos cucc.
Ez a jó cucc. Egyik haver vett egyet 20i motorral, tetőtől talpig rendbe rakta (teljes lakatolás, telifény, stb), majd eladta, mer az a motor halványka. Nekem a 320 cápa volt az első hathengeres kocsim anno (27 éve), akkor elégnek tűnt a teljesítmény. :-)
Javasolom az utánanézést pl a Saab fórumon, ott többször lett kivesézve a benzines V6. Az Érdi motordiagos szakértő szerint a Saab egyik legmegbizhatóbb motorjáról van szó, noha GM termék. Valóban kis, 0,27 bár töltőnyomással van fújva, ami az alacsony fordulaton is jó nyomatékot ad, tehát kellemesen használható. A 4 hangos AISIN váltó meg sokkal többet bír mint a későbbi 5,és 6 sebességes. A motor 200 Le, nincs túlfeszitve, ez vélhetőleg az élettartamra is kihat, és lehet vele dinamikusan autózni. Itt is befigyelhet folytószelepház, vagy dipanel, vagy főtengely pozíció jeladó. (utóbbi nem drága). Hét év távlatából szerintem egy nagyon kellemes, ha kell erős utazóautó, még ma is jó felszereltséggel.
Boldog-boldogtalan gyárt / gyártott CR dízelt, 1997 óta (először Alfa 156, Bosch EDC15). A legnagyobb ász (Bosch) mellett Siemens, Denso, Delphi... stb. eltérő minőségben. Szvsz a Bosch a legjobb, de senki sem tudja a CR nyűgeire orvosság titkát. Alapvetés: öregen, sokat futottan erősen ellenjavalt.
Zrínyi M. anno tudta a frankót ("Az török áfium ellen való orvosság").
Én várom a "CR dízel döglése ellen való orvosság" megjelenését. :-DDD
Haverom Lexus LS-e 2M felett ment el vmivel, 2000-es évjárat, hibátlan állapotban. Gáz is volt benne, így a fogyi se fájt. Monnyuk annak a kinézete volt vhogy nagyon nem begyere.
Na ezt pont így gondolom. Nálam volt az unokaöcsém 2011-es F11 530d-je eladásra, aprópénzért ment el 300E+ km-el. Becsnepper azt mondta, be se számítja ezt a sorozatot, mer mindig van vmi baja. Nekem amúgy az E36 jobban tetszik, ha 3-as.
Hát, akkor már eléggé alma vs. körte esettel állunk szemben! Olajzabálós Honda Otto-motor, szentég, hova jutottunk?! Korabeli japánoknál Lexus GS430 lenne talán jó ellenfél. Vagy a jóval kisebb IS350 kéziváltóval, V6, 310 LE, nyami!
Amiket olvastam/hallottam róluk, inkább ne. Kiforratlan, bonyolult, nem tartós modell. Facelift 745d-ben én is gondolkodtam, de ha a mechanika bírná is, az elektronyika tuti kampó lesz. Tele vannak típushibával, ott a DPF, jajj. Nekem feltűnt, hogy eléggé kikoptak az utcaképből, pedig jó sokat kigurítottak Dingolfingből. Talán nem véletlen... A legrosszabb, hogy nem is nagyon boldogulnak vele a szakik. Gurum szerint kb. E46-ig gyártott autót a BMW.
Hát, akkor ideje beszereznem a mérgezés elleni szérumot, de tartok tőle, csak suskaállagú lesz belőle elérhető;-) Én se vettem volna kommerszebb típust ennyi idősen/km-rel, jobb a békesség. Ez inkább hobbi, de mivel napi melóban is be tudom fogni, minden méter ajándék:-). Biztosan írtam már, van újabb/drágább is melóra, de inkább ezeket gyöntölöm.
Mindegy, ez bele van kalkulálva. Az újótó árak riasztóak, amilyen mai típusok tetszenek az egyre ritkább gázolajosokból, pl. GV80 D, RAM 1500 D, V8 D Touareg (bár a belseje brrrr.), SQ7- szóval olyan árakon (szervízről nem beszélve) belefér pár nap akár az intenzíven is évente a bajor ikreknél...meg őket legalább nem köpködik (annyira).
7 gen term, a 8 gen-nél olajzabálós a motor, ha nem 0W20 olajat kap sűrűn. A Type-S CSAK kézi váltóval futott, nincs automata. Kevesebbet eszik így, mint az aut. 40d.
Hajtásban mókára jobb a hátsó, de közlekedni biztonságosabb, jobb trakciójú az első. Az viszont a BMW mellet szól, h az kevéssé tucat ma - a kor miatt. Lehet, h inkább a 6gen ATR-t kellett volna felhoznom. :-)
Hmm...Melyik Type-S az alany? A 7. vagy a 8. gen? A 7. gen.-nek kisebb a csomagtartója, a hátsó lábtér is szűkebb, keskenyebb. Automatával lassabb, meg gondolom a pocakját is jobban szereti. Fél motorja van (S4 vs. V8), az E38 kényelmesebb, duplaüvegezéssel csendesebb is. Dieselt el tudom számolni, a 98-ast nem.
Nézegettem anno én is a 8. gen-t, 180 LE D-t, fiatal használtként, de nevetséges a hátsó lábtér, meg akkor még elég drága volt, annyiért Outlander 2.3 D-t adtak, nekem az családra+melóra/hazai utakra jobban passzolt.
Az E38-ast '88-ban kezdték fejleszteni, az japánok kb.10 évvel később fogtak hozzá. E38-nak nagy kultusza van már most, megnézik/dícsérik, remélem még sokáig így marad-univerzálisan tetszik mindenkinek világszerte, főleg mióta az újabbak ilyen rusnya böszmék lettek. Honda is hardcore fan bázissal rendelkezik, szóval itt egál (típushibák, bontott cuccok, szakértelem).
Hátsó vs. elsőhajtás, én itt azért a RWD-re szavazok. Amennyibe most egy megkímélt, keveset futott Type-S kerül, annyiért én még mindig inkább egy megunt 740d-t vennék és szeretgetném apránként.
Az Accord még mindig tucatautó -TypeS ide vagy oda- a 740d-hez képest (5-10 év múlva ez biztosan változik). Napi szinten lácc-e E38-ast, bármilyet, nem csak 740d-t? Ha a szomszédnak is van, az nem ér :-)))
Tökéletesen megértem a szempontjaidat, nekem is volt pár BMW-m (bár dízel egy sem).
Amit leírsz, a karbantartás, gázolaj minősége, a hideg motor terhelése... mind igazak.
De a hiba, amit ragoztam ("fémmérgezés") ezektől teljesen független, ez a CR dízel rendszer sajátossága. Sajnos sokkal több ilyen esetet láttunk közelről, mint amennyit látni szerettünk volna. A jól méretezett, gondosan, precízen kivitelezett igényes motor sincs egyáltalán védve ettől a -gyakran gazdasági totálkárt eredményező - CR dízel hibától, ami kiszámíthatatlan. Van, hogy már 120e km-nél bejön, van hogy soha.
Aki kicsit is tájékozódik CR dízel vásárlása előtt, az legalább érintőlegesen ismeri a gondot. Ezért van az, hogy még aprópénzért sem nagyon lehet 20-22 éves dízeleket eladni. Feltűnő, hogy a hahu-n mennyi ilyen bömöst (is) kínálnak, frissen külföldről behozva. A kinti tulaj bölcsen úgy dönt, hogy nem akar fizetni a kuka autó leadásáért, szinte pár gombóc fagyi áráért odadobja a keleti neppernek, akinek a költségei mellett még akkor is van haszna rajta, ha félmillió környékén ragasztja valakire (rém)álmai autóját...
Az a 2.2 Honda diesel jó motor, de sajna drága hozzá minden (ez a Honda átka). BMS-nek van olyan cikke, ahol egy Accorddal mutatja be, h gyak. gtk a kocsi, mert cserés a befecsi rendszer.
Ha már feljött a Honda, gondolatkísérletként vessük össze a Type-S-el a Bömbölőt. :-) Menettelj. hasonló, az Accord jobban gyorsul, a 740D-nek 10-el több a vége. Méretben kívül nagyobb a bajor, belül sztem nem nagy a különbség. Fogyi a japónál 9liter benya átlagban a hivatalos, a bömösnek 9.8, gázolajból. Hang sztem itt is, ott is jó. Kinézet mindkettőnek rendben. Bmw gondolom kényelmesebb vmivel, Accord sportosabb. Mindkettő jól felszerelt, biztonságos kocsi. Mit hagytam ki? :-)
Sajnálom a barátodat, bár az E65-s nem egy jól sikerült/tartós darab, de azért többet is bírhatott volna. Én azért megpróbáltam volna a felújított cseredarab vonalat.
Hát igen, nem állítottam, hogy gyerekjáték fenntartani hosszútávon, de azért önmagában a blokk+belsőségei a maiakhoz képest (!) elég tartósra vannak méretezve. Itt is kritikusan fontos a gázolaj és a karbantartás minősége, mivel nem adagolós őskor. Kevesen mennek annyit (én sem hál'azégnek), hogy beletekerjenek ennyit, akkor már inkább munkaeszköznek nem túl, khm.. gazdaságos egy 1.4 tdci-hez képest amúgy sem.
FRV EU4 2.2 CDTI Honda 402e-rel bátyám alatt motorikusan bontatlan, turbó is gyári. 10e/km olajcsere, jó gázolaj, meg hidegen nem csontolja, szóval sokat számít a hozzáállás. Egy fillért nem ér már a piacon, miközben még mindig kb. 80-85%-os vezetési érzetet ad újkorához képest. Úgy számolok, hogy jelenleg már nem gyártanak (kb. EURO 5 szabványtól, 2010-től) olyan dízelt, amit érdemes megtartani 300e+ km-re komoly oroszrulettes szerencsefaktor nélkül (túlbonyolított).Talán a Mazda 3.3 D, de sajnos az nem HONDA, szóval abból sem nézem ki a hosszú élettartamot+ ott a sok emissziós ketyere bajnak.
Arra, amire nekem kell egy autó, egyelőre bevált. Plusz jó ránézni, a márkaszervíz már hülye hozzá, szóval nem is kell velük vesződni, nem idegel mindenféle felesleges "jajjmeghalunkvigyázz" vezetési segéddel, szép hanggal, kényelmesen pályázik 150-200 között arányos 10-14/100 km fogyasztással, és egy kihal állatfaj (V8 D szgk.) egyik (hobbinak sem) utolsó példánya. Ha be/ki nem tiltják a forgalomból, lesz még benne bugi.
Megcsinálok itthon minden egyszerűbb karbantartást vagy kopóalkatrész cserét, de itt nem tudtam, h mi a gond, asszem a computer írkált vmit, vagy mi. Akkor vettem a kocsit, elvittem egy átnézésre, s ezt találták csak hibának, s azonnal meg is javították.
Stresszmentes megoldás. :D valszeg ugyanezt tettem volna.
Gondolkodtam a tegnapi eseményeken, lehet nem szántam az ülés beállítására a 9-5 esetében megfelelő időt ? A jobb 1 mintha 1-1.5 másfél centivel hátrébb lett volna, de a tulaj is próbálgatta.
500-600e km-t simán elmennek, csak a periféria + befecskendezés kopik el.
Azért legyünk tárgyilagosak.
csak a periféria + befecskendezés kopik el.
Ami sokkal nagyobb baj, mint sokan gondolnák. Ez a folyamatot "fémmérgezésként" is emlegetik. Lényege: a nagynyomású szivattyúról apró fémszemcsék, kopadékok válnak le, és úgy ahogy van, gazdasági totálkárossá teszik az autót. A Common Rail rendszer MINDEN elemét cserélni kell ilyenkor a gyári javítási technológia szerint. És indokoltan. Ha vmit nem cserél le a szerviz, az abban lévő mikroszemcsék újra körbejárják, tönkreteszik újra a rendszert. A szakszerű javítás milliókba kerül.
2005-ös, második autónak használt 240e km-t futott BMW 740-es CRD-s motorjával járt így egy barátom. Az egyébként pazar állapotú BMW aprópénzért ment el.
A 3.0d BMW motort hajtottam már több bódéban, az középen szól csak jól, sztem. Alapjáraton megvan a diesel kopács, felül meg vhogy olyan érdekes, süvítő hang, nem hasonlít a sorhat benyára.
Sziasztok, nagyon új autós vagyok, ráadásul nem is értek hozzá igazán. Szóval vettem egy 2008-as, automata váltós 9-5 Aero-t, mert hát... szerelembe estem vele (tedd a szívedet a kezedre, és mondd, hogy veled még nem esett meg... Na ugye). A probléma a következő:
Beteszem a kulcsot, eltekerem 'On' állásba, műszerfal feléled, mindenféle hangok búgnak, zúgnak, a lámpák rendben kigyulladnak, majd egy részük el is alszik, aztán 'Start' állásba tekerem a kulcsot, és... semmi. Nem forgatja az indítómotort, tényleg, semmi nem történik az égvilágon. Majd többszöri próbálkozásra be szokott indulni - néha az elsőre is. Amikor indul, nincs semmi nehézsége az indítással, szépen, majdnem pöcc-röff beindul.
- Akksi új, jó minőségű, Saab-szerelő által ajánlott típus
- az automata váltó karját szoktam cseszegetni, hátha a P-t nem érzékeli.
- hidegen és melegen is csinálja ezt a hibát, talán ha vízszintesen állok, mintha könnyebben indulna.
- előző tulaja nem tud semmi ilyen problémáról, igaz, ő nem is nagyon használta az autót.
- állítólag szeptemberben volt szervízben, kiskönyvben nincs pecsét, számla nincs mellékelve róla. Ekkor elvileg gyertyákat is cseréltek benne, szóval remélem nem a gyújtáspanel.
- az autó svájci, végig ott élt (én is ott élek).
- 228.000 km van benne, váltó az előző tulaj szerint át lett mosva.
- próbáltam azt is, hogy amikor nem indul, rácsapok a műszerfalra, nem segített.
Szóval kinek mi a tippje, mi lehet ez, illetve hogyan tudnám én magam ellenőrizni, mi lehet a baj? Szándékomban áll kicsit jobban megismerkedni az autószerelés mikéntjével, hogy ne érezzem ennyire elveszve magamat, ha bármi van az autóval, de addig is segítsetek lécci.
Köszönöm, egyelőre még csinosítom őket, sajna így is az önköltség alatt vagyok már-de mégsem egy szuszkamuszka 1.2-1.4 big block ennyiért. Fordulaton nagyon szépen, mérgesen trombitálnak, egy talpraesett kipuffos szaki biztosan tudna dörmögősebb hangot is adni nekik. Mivel a feketét konkrétan straightpipe-osítva leltem, ezért állíthatom, a röfögés a vényócból jön, nem a benzinből:-) Naggyyon szép hangja volt, csak kissé fejfádító, meg városban mindenki nézegette, ki ez a tahó ezzel a zörgős ronccsal, a jgellóktól is fostam. most már minden gyári ott is.
500-600e km-t simán elmennek, csak a periféria + befecskendezés kopik el. Nem kell hidegen üldözni, meg kell bele vagy szűk 9 l jobb olaj. Típushibákra fel lehet készülni, már diag-gal is sokat lehet vallatni. Más, szimpatikusabb filozófia szerint épült, a vasblokkos sorhatos 30d 1.5x-ve durván leegyszerűsítve. Még nem hagyott ott egyik sem 30e km alatt. Én amúgy a TMK-ban hiszek, az asszony meg a sipákolásban az üres kassza láttán:-))
Drága masina volt, nem nagyon vették, a fekete (extrásabb) listaára kb. 25 M HUF lehetett 2000-ben (10 db panellakás kb. vidék megyeszékhelyen). Lehet ezért is van nálam minden 1725.-ik darab;-), de az E65 740d-vel sok darab csereszabatos.
Motor alja öntöttvas, teteje könnyűfém. Manapság egy kisebb benzines mocira is el lehet locsolni milliókat, ez azért más érzés. Ennek pl. a szívócsöve alu, az újabb bajor dieselekben a begyűlt kox ezt szokta meggyújtani, lévén plasztik!
A feketében, amikor elkezdtem szeretgetni kiderült, hogy a spéci rezgésfojtós (gumiágyas) főtengely éxíjtárcsa korábbi szükséges csere híján (új: 250e HUF) meg lett erősítve=összehegesztve, úgy aztán nem is zörgött, csak dobálta/darálta lefele a vadiúj ékszíjakat, a 2.-nál gyanút fogott a szerelő, és a belső oldalon meg is találta a varratot! Meg a főtengely is nagyon csipázta a dolgot persze. És a főtengely ezt is kibírta, gurum szerint minden újabb bajor cucc ment volna a levesbe=motortotálkár.
Ha nem lesz rájuk jelentkező, maradnak jáccósnak, kényelmesek és szépen bömbölnek üvegeléskor.
Azt hiszem, a Ford sokkal nyitottabb az újra, mint a GM. Nagyon tetszett, ahogy anno Commendatore Enzo Ferrari urat móresre tanították, (mert inkorrekt volt) a semmiből gyorsan felépített F40 három éven át alázta a Ferrarit. Az USA-ban a Ford volt az első, aki a hibridben meglátta az előrevivő technikát (Ford Escape Hybrid, kb. 2004-től) A villamos Mustang szintén nagy dobás, bár ilyen-olyan megoldásokkal a GM is próbálkozott ( Chevrolet Volt, errefelé Ampera)
haszongépjárműveik általában igénytelen hosszú élettartamú igahúzók
Na ez volt a kulcsmondat. Ugye az F-150-et rendeltetésszerűen, haszonjárműnek tartom, annak kiváló. Az csak plusz feature, h jó a hangja, a hangulata, s még nyaralásokra is be lehet fogni. :-) Amúgy teljesen korszerű, felülvezérelt, szelepelt motorja van, hengerenkénti befecsivel.
, de az amcsi verdám után vhogy túl szimpla a hangja, olyan egyenesre vasalt, szintetikus, németes
"Amcsi verda" egy más világ, kevés európai ember érti a lelkivilágukat.
Pl. a GM 5,3 literes V8-a a legutóbbi időkig rettenetesen öreg, 60-80 évvel ezelőtt sem modernnek számító építési gyakorlatot mutat.. OHV, nyomórudas motor, V8. Viszont 200e mérföld (360e km) után kell a (rövidke) láncot cserélni... Meg a legkorszerűbb motorvezérlést biggyesztették a kivénhedt, aggastyán technikához, (hengerlekapcsolás, már a második generációs...) Még a drágább darabokban is bumfordi, esetlen kapcsolók, sok primitív kopogós műanyag, az európai gyakorlat szerinti kifinomultság gyakran hiányzik.
Viszont gyakran túlméretezettek, strapabírók, a haszongépjárműveik általában igénytelen hosszú élettartamú igahúzók. Lehet ezeket szeretni, csak nem ehhez szoktunk hozzá :-)
Az A3 az egy Golf V műszakilag, nem hiszem, h az nagyobb, mint a 9-3, vagy akár az alapjául szolgáló Vectra, lévén egy kategóriával kisebb autó.
Jut eszembe, tudok neked egy hibátlan C5 kombit, 3.0 V6 motorral, aut, bőr, full, olyan 8 kiló körül, egy haver árulja. Ha érdekel, itt az elérhetősége, ez is az övé. :-)
Átlagos vagyok szerintem. atlétikus, heti 3-4 edzés, de azért csak van köztünk 10 cm :D
Nem tudom akkor, pl 156 volt nekem talán a legkomfortosabb, a 159-nél nem tudtam oldalra nyújtani a lábam a középbox miatt, az eléggé zárt volt ami a lábakat illeti. Bár tény, hogy a kabát is rajtam volt. A kappa meg, na ott volt hely... :D
Igen, a cabriom ilyen. Azé' sztem elég daginak nagydarabnak kell lenni ahhoz, h vki egy középkategóriás autóban ne férjen kényelmesen el. Marad a full size pickup, az télleg nagy. Vagy W140 Merci. :-)
Nekem az e32 kicsit jobban tetszik. :) Egyébként sosem volt dízel autóm, kivéve persze a családban, gyerek voltam még amikor bejártuk fél europát egy argenta-val. :D De hát mikor nem ha most ? :D hiszen minden elektromos lesz.
Jah. Az 540i már jól megy, de az amcsi verdám után vhogy túl szimpla a hangja, olyan egyenesre vasalt, szintetikus, németes. M5 már jobb lehet, de olyannal még nem mentem..
Mindkettő eladó, ha érdekel...Számomra a korabeli legjobb típusa a bajoroknak, V8 D-k, szedik a lábukat, vegyesben 10-11 l/100 km-rel elmocorognak, 200 tempomat 13.5 l :-)))
Az E39-es 5ös BMW kifejezetten nem tágas autó, mai szemmel.
A 9.5 tágasabb. Az E39-ből ha valaki ráadásul pl. az 523-at választja, a várt BMW feeling elmarad, a 170 le karcsúka. "Normális" vezetési stílushoz pont elég, de királyt játszani ennyi pacival ma már elég égő, szolid kinézetű családi elektromos hajtású játékosok is tudnak gyorsabbak lenni. 25 éve számított tökösnek...
Ma néztem meg és próbáltam ki egy 9-3 OG-t meg az olajfogyasztós füstölős 9-5 Aero-t.
9-3 OG kiesett, kb a két térdem között volt a kormány... szinte padlót fogtam...
9-5 Aero sem annyira nagy, pedig a tesztekben azt olvastam hogy 5r bmw helykínálatát verte anno. Viszont az olajfogyás ellenére nagyon megindul, fent is, szépen vált, motor finoman jár...
hát most ezeket fel kell dolgoznom... azt képzeltem, hogy a 9-5 aero-ban hátratolom majd az ülést és szinte nyújtva lesz a lábam... jó ez túlzás, de érted...
A 9-3 SS-ben nagyobb a hely elől? Audi a3 pl számomra elegendő, nem is értem...
Csak hogy érezd a segítő készséget :-D (És persze, hogy pörögjön a topic )
Ennél jobb ötletem nincs :-( (Ha a nagy bömös bejövős, ez miért ne :-D )
Az a zsenge 12 hengeres Ferrari,,, a Velencei-tó kilátó parkolóhoz odanavigálni... szemben a padra felállni, .... várni, várni, várni.... amig lenyugvó nap sugarai az ideális szögben jönnek... kattintgatás.... utómunka.... nép szédítése :-))) Ilyen egyszerű.. :-)
Csakhát a váltó áttételezése nagyon rövidre sikeredett, akkoriban sokat autópályáztam, baromira zavart az üvöltő motorhang. Kellett volna még egy fokozat.
Ahogy írtam, nálam nem egy típus játszik, így a nagy számok törvénye alapján mindig beesik vmi. Felújítandó alapot nem veszek, csak folyamatosan szervizelt, gyári állapotú járgány érdekel. Amúgy nem élvezem, idegesítenek a műszaki jellegű hibák.
Hát, tanulhatnék Tőled, ami a türelmet illeti... :D Nálam pont fordítva műkődik, jön az impulzus, és szinte minden más a perifériámon kívülre kerül, amíg azt meg nem oldom.
Meg hát, amíg a tökéletes autóra várok, addig a kompromisszumos példányokat megveszi más...szóval most már inkább egy jó alap a célom. :D Nem vagyok képes hónapokig várni... :(
A francia autó elég megosztó. A legrosszabb két autóm fr. volt (R25 V6 és egy Citroen CX). És volt egy csomó jó is a családban. Peu 205, 405 Mi16, 406, 407, 407 Coupe, 605, 607, sőt volt egy beszámított 306 is. Szvsz a francia autó (PSA) általában sokkal jobb, mint a hazai megítélése. Az üzleti siker csak hab a tortán. Kilóra megvették az Opelt meg az olasz triumvirátust :-D
Fahnszia autókat továbbra se komálom, de a Renault Sport modelljeit mindenhol sokat dicsérik. Próbaképp lehetne vmelyik, de annyit kérnek értük (Clio, Megane RS), amennyiért már tuti jó autót is adnak, szal esélytelen. :-)
Nekem ha Thesis kéne, megvenném. De ez az izgalom nem jellemző rám, hobby autó fronton évtizedek óta úgy csinálom, h van egy nagy lista a fejemben, s amiből beleakadok egy jóba, azt megveszem. Így lett az ATS is. Anno minden vasárnap kint voltam az autópiacon, most ugye egyszerűbb a keresés. Gondolom nem olyan sürgős a dolog, h azonnal bele kéne ugrani vmibe.
Ha igazán bátor lennék, akkor keresnék egy Thesis-t :D
Nem is tudom, csak valami modellek és évjáratok közötti eligazodásban vártam segítséget, de lehet már túl izgatott vagyok... hétvégén megnézek pár autót, aztán remélem megoldódik ez a kérdés. :D Utána nyugi lesz. :D