Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.12 0 0 634

Vajon ez,rendeltetés szerű használat??? üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 633

Oil csere intervallumot nem véletlenül szabják meg,általában normál olaj használatára  /ásványi/ -ra terveznek...gazdaságosság....stb.....lásd Mannol 10w.-40 standart...1100ft/ liter....

 

A fél szintetikus egy picit tovább bírja.....  A szintetikus pedig akár 1000km-rel is odébb tolhatja a csere intervallumot...legjobban az észteres bírja minden téren,igaz egy liter 4000ft....

 

Kérdés hogy melyik jobb a motornak.....4000km -egy csere észteressel....vagy 4000km alatt 2 szer cserélni ásványival.....ízlés és szerviz díj kérdése....

 

A kymco grand dink 250 robogómban 2000km -ként  kellett olajat cserélni!!!! igaz megvolt 12 perc alatt...többször lemértem...már sportot csináltam belőle.....

 

Robogók között a Piaggió "i-get" engine viszi a prímet 10000km oil csere intervallummal????? Én nem hiszek nekik...a honda pcx 2014 utáni is csak 6000km ír elő....pedig az sem ócska blokk...

 

Ha már koppincs-ról írunk....A piaggió Medley is start /stop engine-vel jön,és van generátor önindítója....nem furcsa a honda pcx már közel tíz éve tudja ezt?!

 

De az átkos rendszerben is volt ám ilyen járgány......tatran 125 robogó....dinastarteres volt már az 1960-as években!!!!!  üdv zs

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 632

szelep állító célszerszámok...filléres beruházás ...főleg kínából....igaz 2 hónap mire megjön......úgyis jön a tél.....üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 631
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 630

ugyanez....még   egyszer ......nem egy atomreaktor.......üdv zs     https://www.youtube.com/watch?v=JzkHRMJK5iY

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 629

szelephézag állítás gy-6motorkában.....igaz ez 50cm3-es ,de a 125-ös is ugyan így történik.....szervízben 30000ft....szerinted ??? üdv zs

 

https://www.youtube.com/watch?v=hNK1hFNvWb4

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 628

egy jó kis videó a gy6 -motorblokkról.....https://www.youtube.com/watch?v=hNK1hFNvWb4

 

javítási könyv is található hozzá..

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 627

A minőség sokat javult ,ezt én is belátom .Immáron 10. éve használok kínai,tajvani,koreai motorokat....nyílván ezen az áron kompromisszumot kell kötni....de nekem belefér bőven...

 

Amikor felszabadult a 30 éves liszensz jog,akkor sok feltörekvő cég kezdte gyártani ,a léghűtéses fekvő hengeres robogó blokkokat...gyüjtő nevük :GY-6 !!!!ezen belül vannak a típus kódok.

 

lásd... 153 qmi-7  1 =egyhengeres fekvő...53 =furat átmérő....qmi= autómata ,felső önindítós változat...lásd a képen nagyon jó kis blokk általános használatra!!!

 

szervízkönyvet itt találsz hozzá...https://www.scribd.com/doc/44879437/GY6-Service-Manual      ez egy 50cm3 blokké....a szelep hézag a tiédbe nem jó!!!!!!

 

Régebben sok tuning alkatrész volt hozzá...főleg a kymco-agility hez.

 

Dobj egy mailt privatban a telefon számoddal,és segítek ha bármi műszaki gondod lenne....  üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.10.11 0 0 626

Köszi, megnézem!

 

A kidolgozási minőség szerintem nagyon sokat javult, egy mostani Keeway azért felveszi a versenyt már egy olcsóbb "márkás" robogóval. Pl. az általam dicsért Address kidolgozása nem olyan stílusos, mint a Zaharáé, az még inkább a Kymco Agility féle bumfordiságra hajaz. A kapcsolók normálisan működnek, a műanyag burkolatok már nem állnak el (a 2008-as Benelli Pepém hátsó indexe pl. úgy lefittyedt magától, hogy nem tudta a szerelő se fixálni, mert a szára melletti műanyag burkolat valahogy nem ment vissza a helyére.), a fényezés nem pattog, a motorból nem csöpög semmi (a Pepémből pl. folyt az olaj, szét kellett kapni a burkolatot, hogy a bilincset cseréljék).

 

Amióta 3 éve a mobilom is kínai, valahogy jobban megbízok már bennük, mint régebben.

 

Amúgy onvastam az onroad.hu-n a Keeway Cityblade 125 tesztjét, alig drágább, mint a Zahara, lényegében ugyanaz a motorjuk, ha nem Vespa koppintást akar az ismerősöd, lehet, érdemes kipróbálni egy PCX koppintást is:)

Előzmény: gzsolt1969 (625)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 625

szia.. itt vannak a javítási leírások ,csak regisztrálva engedi letölteni....kiváncsi vagyok a minőségre,és a  tartalomra....üdv zs

 

https://en.keeway-club.com/manuals.php?ddlb_category=11

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 624

Köszönöm az információkat...tovább adom.... Garanciális szervízt ne feszegessük,sajnos nekem az a tapasztalatom hogy csak saját magunkra számíthatunk....

 

Mannol oilt jómagam is preferálom,az van a VFR-be,és a piaggio-ban is mindenhol.... Műszaki leírásban megpróbálok segíteni....üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.10.11 0 0 623

1- hogyan vagy megelégedve a robogóval?

Meg vagyok elégedve, a motor 60-ig szuper, 95-ig fel is kúszik, így a forgalom ritmusát teljesen jól tartja. Fékek, fényszóró jó, üléspozíció nekem teljesen megfelelő (minden dimenziójában olyan amúgy, mint a régebbi Vespa ET2-esemé volt).

 

Ami nem tetszik: 

- A tank 5 liter, de a motorka eszik simán Budapesten 3,2 l körül (a gyár a típusbizonyítványban 2,9-et ad meg), így 110-120 km után szinte üreset jelez, vagyis én hetente tankolom (ilyenkor 4 liter körül megy bele). Sűrűnek érzem, igaz, hosszabb úton egyszer elmentem 150 km-t egy tankkal, de az nyugis országutas 80 km/h-s menet volt.

- a gyári gumija nagyon ócska, én 500 km után cseréltettem Bridgestone Hoop gumikra, ez szereléssel együtt sajna 30 ezrembe fájt, de rá kell szánni.

- A Vespára való Tucano pántjait nincs hova rögzíteni a motor alján, ezért nem fekszik fel rá rendesen, így derékra köthető ölzsák jobb rá télen. 

- Remélem csak a bejáratás miatt van, hogy az olajcserénél a 9 dl olaj helyett kb 6 csorgott ki.

- A szervízkönyv alapján igazi nebántsvirág a robogó, évi két szervizelést írnak rá, és kis túlzással 3000 km-enként át kell vizsgálni a fél motort, 6 hónaponta meg gyertyát cserélni. Érdekes, hogy szelephézag állításról nem írnak, míg pl. a Honda PCX-nél állítólag azt 4000 km-enként meg kell ejteni. Azt sajnálom, hogy semmilyen szerelési segédlet nincs a manualban.

- Múltkor kiesett a bal tükör lapja egy döccenőn. Szerencsére 3000 Ft volt az új tükör. Valószínűleg a nyári napon állás, a rossz utak okoztam rázkódás, és a motorjának saját vibrálása nem tett jót a ragasztásnak.

 

2-könnyen indul hidegen,melegen?

 

- Próbáltam mínusz 3-ban, és plusz 35-ben is, eddig mindig indult önindítóról, így a berúgókarját még sosem babráltam.

 

3-szervíz tapasztalatok?-árak?

 

- Nekem Szentendrére járás macerás lenne, ezért a Keeway honlapján lévő, Hosuba szervízt választottam a Boráros téren. Az első szervíz 18 ezer volt, így úgy döntöttem, kidobom az ablakon a plusz 1 év garit, és nemrég magam cseréltem le az olajat, megtett 2000 km után. 10W40 ment bele, Mannolt vettem, kemény 1000 ft-ra jött ki az olajcsere. 

 

4-fogyasztás benzinben,esetleg oil -ban? milyen motor oil kell bele...,

Számolj 3,2 literrel, azt tudja tartani, nem érdemes bízni abban, hogy figyelmesen levihető 2,5 köré.

 

 

5-mire kell figyelni ujj motor átvételekor,típushibák stb...??      

Nekem az első fék csöveinek összefogó bilincse annyira akadt a berúgózáskor az első doblemezben, hogy a kormányt nem tudtam rendesen elfordítani egy kikerülő manővernél. Nem örültem neki, volt a robogóban akkor 5 km, és majdnem felkenődtem vele a kikerült autóra. A kötelező szervíznél meg volt pofájuk 3000 Ft-ot kiszámlázni a visszahajlításra, holott balesetveszélyes motort át se lett volna szabad adni. Amúgy kicsit még mindig hozzáér a bilincs erős fékezésnél, vagyis ezt tekinthetjük szerintem típushibának. Más nincs szerencsére.

 

Összességében én nagyon ajánlom ezt a robogót, de szerintem érdemes kipróbálni egy 120 ezerrel drágább Suzuki Addresst is, az tényleg 2 liter körül fogyaszt a tesztek alapján (asszem 190 km a hatótávja), nagyobb a kereke, és talán az árát is jobban tartja, mégiscsak japán (mégha valahol Indonéziában, vagy Thaiföldön is gyártják.)

                                          

Előzmény: gzsolt1969 (622)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 622

Köszönöm a villám választ.Alábbi kérdések lennének.

1- hogyan vagy megelégedve a robogóval?

2-könnyen indul hidegen,melegen?

3-szervíz tapasztalatok?-árak?

4-fogyasztás benzinben,esetleg oil -ban? milyen motor oil kell bele...,

5-mire kell figyelni ujj motor átvételekor,típushibák stb...??                                                   köszönettel zs+ Tibi -bá....

 

 

I.Blasius Creative Commons License 2019.10.11 0 0 621

Üdv, itt vagyok. A plexi Puig, rá való, egész jó, nekem a 176 centimmel a homlokom fölé ér, érdemes szerintem azt venni hozzá (a képen szerintem másféle van, de a Puig tuti jó rá). A webshopjukból kb. 34 ezerbe fáj. Dobozt én simán vettem rá egy 40 l. körülit az ebayről 10 ezerért. Érdemes lemérni előtte, mert a csomagtartó baromi rövid, így a doboz tartó tálca fele a levegőben áll, ezért inkább széles legyen a doboz, mint hátrafelé kinyúló. Viszont a csomagtartó vicces mérete miatt elengedhetetlen rá egy normális doboz.

Előzmény: gzsolt1969 (620)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 620

Lőrinczi veterán börze képei megtalálhatóak az alábbi linken......

 

https://forum.index.hu/Article/showArticle?la=152234131&t=9175215

 

 

Tisztelt motoros barátaim....ha esetleg a keeway zaharás kolléga dobna nekem egy mailt...volna pár kérdésem a robogóval kapcsolatban....

Szomszédom venne egyet....

 

Előre is köszönöm....üdv zsplexi vajon honnan van???  a doboz az shad 33lit...oké???

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 619

Babettával   Görögországba 3900km.......itt nincs mit magyarázni.....  csak írígykedem rájuk de nagyon ......hol vagyok én ezektől...üdv zs

https://moped.blog.hu/2019/08/10/babettakkal_athenig

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 618

Sziasztok.....    ha valaki szereti ,a szép magyar városokat,várakat,látnivalókat akkor nézze meg a másik fórumra feltöltött pár száz fotómat...

 

https://forum.index.hu/Article/showArticle?la=150850625&t=9175215

 

 

 

 

Doki1963 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 617

Hali.

 

Köszi mindenkinek az infót:) Már tettem bele 400km-t 10-ből legalább 8-9 szer sikerűl kivenni üresbe. Régi nagymotoros haverom monta hogy már gurulás közben megállás elött rakjam üresbe bevált:)

Üdv.

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 616

sziasztok....a 20w-50 oil főleg Harley Davidson-.ba, kispolszkiba, való.... nagy hőtermelésű blokkok igénylik....

 

20w/jelentése  "Winter" téli használati hőfokot jelöli/kb-0 cf/....az 50 a nyári  maximum külső hőmérséklet jelöli..

 

Mivel ezek kis motorok főleg nyáron üzemelnek, ezért szerintem egy jó szintetikus oil jó bele....

 

Nálam a Mannoil jött be leginkább 10w-50 viszkozitással, észter bázisú olajuk csak kb-2000ft...….

 

Egy oil -csere ciklust simán elmegy ,és a színe is kultúrált még 4000km után is.....

 

Sokat javul majd váltó kb -3000km után,bekopnak a kapcsoló felületek......jó még ,ha gurul egy picit a motor,mikor keresd az ürest.

 

Benelli tnt -125 órája GPS bemérve +8km/h csal...….a piaggióm órája +12km/h mutat. Ez van szakik.....

Doki1963 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 615

Szia.

Most nem tudom milyen olaj van benne de a hozzá értők nekem is a 20w50-et mondják hogy avval próbáljam. De szerintem is csak szokni kell.

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (613)
Doki1963 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 614

Szia.

Köszi a reagálást, szerintemse lessz vele probléma, még csak 300km-er tettem bele. egyre jobban tetszik. A kormányon kell még magamfelé állítani hogy konfortossabb legyen, meg a szorosságán mer egy picit beszitál az eleje.

Előzmény: Carlos08 (612)
f3nyv3s3rd0 Creative Commons License 2019.07.31 0 1 613

Nekem első olajcseréig jó volt, aztán akkor 20W-50-et raktak bele, azóta elég hitvány. De lassan ráérzek, rájöttem, hogy enyhe gázfröccsel (3 ezres fordulat körül) viszonylag könnyen betalálok N-be.

Előzmény: Carlos08 (612)
Carlos08 Creative Commons License 2019.07.31 0 1 612

Hello, 

 

Gyakorolni kell egy kicsit,  eleinte nekem is nehezen sikerült,  de mostanra egész kitapasztaltam a módját.  Van azért amikor így sem sikerül N-be lökni egyből! Lámpa előtt, általában 10 km/h nál kuplungolok és így kicsit gurulva tudom üresbe rakni,  ha nem sikerül akkor egy kicsit előre mozgatom a motort és úgy rakom üresbe!  Finom lábmunkát igényel a dolog szó se róla!  Egyébként nekem most Motul 10w-40 olaj van benne,  lehet csak bebeszélem,  de ezzel mintha finomabb lenne a váltó! 

Előzmény: Doki1963 (611)
Doki1963 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 611

Szia.

Meg oldodott a váltó probléma? Nekem is pont ez a bajom vele.

 üdv.

Előzmény: Carlos08 (526)
Doki1963 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 610

Üdv. Mindenki.

Vettem 1 RKS Sport 125-öt remélem jó helyen járok a kérdéseimmel. Van 1 pár dolog ami nem tetszik a működésében mint pl: a motor bemelegszik és alapjáraton olyan hang jön ki a motorból mint ha hidrólőkés volna kiss harkály van beépítve, aztán lámpához érve elég macera üresbe tenni.

Köszi a válaszokat elöre is:)

teglascs Creative Commons License 2019.07.30 0 0 609

Nem fogalmaztál félreérthetően, végül is ugyanazt mondjuk: 20 km/h-val többet mutat a műszer a valós sebességnél.

Elég komoly különbség.

Előzmény: Carlos08 (608)
Carlos08 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 608

Félreérhetően fogalmaztam,  95 km/h mutat az motor órája,  ami gps alapján 75 km/h! 

Előzmény: teglascs (607)
teglascs Creative Commons License 2019.07.30 0 0 607

Szia!

Tehát 115-öt mutatott, amikor 95-tel mentél?

Előzmény: Carlos08 (606)
Carlos08 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 606

RKS tulajok! 

 

Érdeklődnék,  hogy GPS-el mértétek e már meg az RKS sebességét! Ma vettem egy telefontartót a kormányra,  aztán rá is mértem a sebességre összehasonlításképpen!   Azt tudtam,  hogy nyilván csal az órája, de óra szerinti nagyobb tempónál 95 km/h nál közel 20 km/h át is hazudik a gps szerint! 

I.Blasius Creative Commons License 2019.07.25 0 0 605

Hát, nekem a fő bajom az üléspuhítással az ára. Kértem árajánlatot a CBF-re, máshol a kiírt árakat néztem meg, és 60+ÁFA árak jöttek ki zselésítésre. Erre egyszerűen spúr vagyok. Nyilván, ha a motor munkaeszköz lenne, akkor beruháznék rá, de így luxusnak érzem. Így vettem egy feltehető zselés rátétet 8 ezerért, az valamit segít, bár csodát ez sem tesz. 

 

Mivel nekem főleg a keresztcsontom szokott sajogni, ezért a szélesebb ülések teljesen jók, pl. a Keewayem Zaharámon kevésbé fáj a farom. Mondjuk lehet, hogy a CBF hátsó lengéscsillapítóján is kellene állítanom, mert az eladó azt mondta, hogy 2 személyre van beállítva. Lehet, hogy valamit javítana, ha a leglágyabb csillapítású állásba tekerném a körmöskulccsal.

Előzmény: gzsolt1969 (604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!