Paks II. és a 3-as metróhoz vett ruszki fosok után újabb bűncselekményre készül a fidesz Magyarországon.
http://mno.hu/gazdasag/szijjarto-orosz-cegeket-is-meghivott-a-3-as-metro-tenderere-1382628
A 3-as metróval nem pusztán az a gond, hogy nincs klíma, hanem nincs rendes szellőzés és levegő. Az utasok tépkedik fel az ablakot, de tele szerelvénynél ez édeskevés a föld alatt. El lett cseszve, na.
Tudtad, hogy a klímaberendezés környezetszennyező és rendkívüli mértékben növeli a lábnyomodat, amit rövidesen magad után hagysz, mielőtt távoznál az árnyékvilágba?
a királyod új palotájában amit a nép pénzéből összecsórt van klíma ne aggódj. a magyar meg rohadjon meg a dögmelegben metrón amiből szintén kiloptátok a pénzt. így mulat a fideszes!
Tarlós? Simán hazudik. Ruszkik egy árva fabatkát se fizettek ki a késedelmes szállításért.A klímák beszereléséhez közbeszerzési felhívást kell kihirdetni. Na az sincs
Megvalósítható közelségbe került a 3-as metró klimatizálása, mivel egy hete újabb hatmilliárd forintot szerzett vissza a fővárosnak peres úton a jelenlegi vezetés, ennek alapján a BKV már felvette a kapcsolatot egy speciális klímagyártó céggel a 3-as szerelvények klimatizálása érdekében, írja a Főpolgármesteri Hivatal
persze ha nem orosz selejtet veszünk akkor már eleve van klíma, és nem így a főpolgi választás előtt kampányígéret....
Olvasónk jelezte, hogy a 3-as metró ismét feladta a küzdelmet péntek délután 5 óra 40 perckor. Az álló orosz csodáról 10 perc várakozás után leszállították az utasokat, majd a szerelvény üresen ment tovább a Klinikák felé. A következőre természetesen alig fértek fel. Mint írta: jó ez így a dugig tömött pótlóbusz után…
Az elsőt Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója jelentette, akinek lojalitása a kormánypárthoz sosem kérdőjeleződött meg, és a pozíciója szilárdnak tűnt. Vitézy semmiféle külpolitikai érdeklődést nem mutatott, és nem volt semmilyen kifogása Oroszország mint politikai szereplő ellen. "Lehet, hogy Vitézy nem szimpatizált az oroszokkal, de nekem ezt emlékezetem szerint nem fejtette ki, nem reklámozta”, mondta Tarlós.
Vitézy azonban közlekedési szakértőként ellenezte azt az elképzelést, hogy a régi, idejétmúlt szovjet metrókocsikat mindössze csak felújítsák. A BKK vezetője egy tisztességes versenyeztetéses eljárást preferált volna, ahol Budapest teljesen új kocsikat vásárol, nem pedig a meglévőeket újítja fel. Eltérő hátterük ellenére Vitézy és Tarlós ebben egyetértettek, mindketten teljesen új metrókocsikat részesítettek volna előnyben, a legolcsóbb árért és az EU pénzügyi segítségével. Ez volt az oroszok másik problémája: a Metrovagonmas tudta, hogy új kocsik vásárlása esetén a gyengébb technológiája miatt nem rúghat labdába.
Vitézy Dávidot, a BKK vezérigazgatóját 2014 váltották le. Úgy tűnt, a Tarlós Istvánnal való személyes konfliktusa fajult idáig. Valójában orosz nyomásgyakorlás is kellett hozzá. A hetvenmilliárdos tét a hármas metró kocsijainak beszerzése volt.
A 444.hu-nak egy olvasója számolt be arról, hogy a Deák Ferenc téren 7:50-kor megálló, Újpestre tartó felújított metrószerelvény egyik ajtaja megadta magát.
Az olvasó szavai szerint a jármű vezetője nyolc-tíz alkalommal próbálta a vezetőfülkéből bezárni az ajtót, és amikor nem sikerült, inkább odaszaladt, kézzel megigazította, majd behúzta azt.
Az efféle hibák mindennaposak az orosz Metrovagonmas által felújított szerelvényeken, amelyeket – éppen azért, hogy a gondokat orvosolhassák – többször kivonták a forgalomból. Tarlós István főpolgármester nevezte már ezeket gyermekbetegségeknek, citálta Murphy törvényét, és arról is beszélt, hogy két rosszul összekötött vezeték a bűnös. A problémák azóta sem oldódtak meg.