Igen. A kép idén készült túra közben a Balatonnál. Azóta másik stucnit (előre és felfelé áll a korményt befogó vége...) és kényelmesebb markolatott kapott. A gyári eredetiek is persze megvannak. A matricákat meg igyekszem pótolni. :-)
Nekem 1983-as Centrum Sport van, még édesapám vette. A kormányt cseréltem stucnival együtt, a nyeregcső is hosszabb. Ifjúkori matricátlanítás miatt sajnos hiányzik róla pár matrica:
Találtam 2 korabeli fotót a bicajokról, az egyik a Csillag, ez a fotó 1983-84 körüli, a másik a bécsi vásárláskor beszerzett dolgokkal feltuningolt BMX, úgy 1987 körül.
Egy váz beazonosításához lenne szükségem segítségre. Sajnos le lett festve, de itt ott kilátszik az előző szín, ami világoskék metál volt. Csepel Apollora vagy Marathonra gyanakszom. 2x5 sebességes, Sachs-Huret váltókkal, a bowdenvezetők, bilincsek is ilyenek. Favorit fékek vannak rajta.
A vázon pumpatartó, illetve a hajtómű mellett kis szem, talán láncvédőhöz... A villán dinamótartó, A villa vállán krómozott dísz.
A hátsó váltóba 4788 van beleütve, gondolom akkor 88as.
A felsőcsövön fehér müa. bowdenvezetők vannak, bár nemtom h ez eredeti-e.
A kormány nem eredeti, de a stucni igen, az tipikus Apollós-Marathonos...
Jaigen, ami még fontos lehet, 590es kerekek vannak benne. Nem tudom melyik típus létezett ilyen kerekekkel...
A hétvégén tudok képeket küldeni, meg megpróbálom lecsiszolni a festéket, hátra ráfújtak a matricákra... Esetleg így látatlanban van eaetleg ötletetek?
Még kerékpározhatók ,de látszik ,hogy több helyen szálszakadásos. A futó felület még engedné a használatot. Valószínű ,sokáig állhatott ,szerencsére felpumpált állapotban. Csere után átkerülnek használaton kívüli Csepel kerekekre , és "félkeményre" pumpálva ki lesznek akasztva a garázs falára.