Ha megnyomtam korábban a műszerfalon lévö vészkapcsolót,akkor a 4 külsö irányjelző lámpa mellett a műszerfali kapcsoló áttetszö műanyag borítása alatti jelzölámpa is feltűnően villogott. Most nem villog, ami számomra azt jelenti, hogy az izzó kiégett. Cserélném, de nem tudom hogyan lehet kiszerelni.
2019-es GLX lementem a garázsba megnéztem még soha nem használtam, hát nem világit és nem is villog.
A kezelési utasításban ez van.
(A jobb, illetve bal irányjelző bekapcsolása után a műszerfalon található megfelelő irányú zöld nyíl egyszerre villog az irányjelző lámpával. A vészvillogó bekapcsolása után az összes irányjelző lámpa, valamint a két nyíl egyszerre villog.)
Nem emlékszem rosszúl. Akkor tünt fel, amikor kölcsönöztem egy utánfutót. Elörre bekapcsoltam ellenörzéshez a vészvillogót, akkor jelzett. Majd csatlakozás után kiderült, hogy rossz a dugóban a kötés. Attól kezdve nem jelzett. Javítás után a vészvillogás működött, de a kapcsoló alatti jelzés nem. Az irányjelző visszajelzői mindkét irányban jeleznek.
Én a Swift klímával nem boldogulok velük, de egy koccanásos javítás után a jobb 1-es ajtót is olyan csálén rakták vissza, hogy éppen azon gondolkodtam, keresni kellene egy normális kasztnist (csak nem ismerek sajnos).
Segítséget kérek. Vészvillogó visszajelző lámpája nem működik. A vészvillogók működnek. Kezelési könyve az izzócseréknél nem foglalkozik ezzel. Hogyan tudom cserélni az izzót? Alapfelszereltségű az autó.
Egyértelmű, teljesen igazad van! Nem jó dolog ez akkor sem, ha megtörténik, hátmég ha így ráddobják a szart, hogy nemmivótunk. Ha a bütykeid meglátszanának a szerelő arckifejezésén arról biztos lenne kamerafelvétel, de így nincs.
Hát most fogyasztóvédelemnek írtam, majd látom mi lesz az eredménye. Igazából én azt szeretném, ha a szerviz kijavítaná a kárt saját költségén. Bárki hibázhat, munkavégzés folyik, véletlenül is történhetnek dolgok. Én nem ezt nehezményezem, hanem a hozzáállást, de azt nagyon. Majd megírom, hogy mi lett a vége.
Én se vittem még el (ugyan ilyen okok miatt), majd akkor viszem, ha kezd hülyéskedni (legalább tudni fogom, hogy valóban kicserélték-e).
Láttam már valakitől feltett képet a cseréről, ahol eltörtek valami rögzítő fület és kötegelővel fogatták oda.
Közben kicseréltem a 2. éves szerviz alkalmával beletöltött EcStar fékfolyadékot. Nagyon sárga volt szegény és helyenként olyan zavaros, mint a forralt bor a hozzáadott ízesítő poroktól (kár, hogy nem fényképeztem le).
1 liter ATE DOT4 SL6 fékfolyadékkal (ez teljesen halvány sárga volt) szépen átmostam a teljes rendszert (a kuplung részhez nem nyúltam, szerintem elkeveredik az újjal annyira, hogy néhány év alatt ne legyen probléma).
Egyelőre csak kézi vákuum pumpám van, de tervezek venni egy komresszorra köthetőt, amin van mérő óra is.
Jó mit tudok tenni? Panaszkönyvbe beírtam, ők nem ismerték el, nekem nincs bizonyítékom. Kértem kamerafelvételt nézzük meg. Az nincs. Még ilyen paraszt hozzáállást toltak, hogy idézem "nagyon érdekes, hogy pont most nézte körbe az autót"... Egyrészt csak nagyjából néztem körbe, és így is feltűnt, másrészt pedig mivel kötelező 2 éves szervíz volt, beírták a szervizkönyvbe, hogy a kocsi sértetlen. Mikor mondtam nekik, hogy nem az, annyit mondott rá hogy a szervizkönyvvel ne foglalkozzak, az a műanyag elemekre nem vonatkozik ROFL
Ebből kiindulva ha előtte körbefotóztam volna, arra is szartak volna nagy ívben. Amúgy meg személyes véleményem, hogy ha bevisznek egy kocsit a parkolóból a szerviz csarnokba, onnantól ők felelnek érte, szóval NEKIK érdekük körbefotózni előtte, vagy megnézni, és ha talál rajta sérülést azt velem egyeztetni, mielőtt hozzányúl.
Tudom álomvilágban élek. De a kocsit mégse fogom úgy hagyni.