Nem egészen. A csap lazán illesztett a csapágyban a könnyebb szétszerelhetőség végett tehát kisebb átmérőjű pár századdal mint a csapágy belső gyűrűje. A laza illesztést hivatott kiküszöbölni a két O gyűrű és megakadályozza, hogy kopogjon, csörögjön a tengely a csapágyban.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni tőletek, hogy a mellékelt képen lévő két O gyűrűknek mi a szerepe?Ha jól sejtem ezek akadályozzák meg, hogy megforogjon a kuplung tengely a fedél csapágyában?
Yuasa YTZ12 a gyárija. Érdemes ezt belerakni. Az én Yuasa aksim 2009-es, ésm semmi baja pedig nem kezelem különlegesen. Miskolci Yuasa boltban tudsz ilyet kérni. https://www.yuasabattery.hu/ytz12s
Honda 2014-es SW-T 400 honda van nálam tárolásra,de nincs benne akkumlátor. És nem tudom az akkumlátor paramétereit,valoszinű zselés való bele,mert fekve fér el benne. Nem tudom milyen ah órás+inditóáramos való bele. Köszönöm segitségeteket!
Szia hát oda ami kellhet az a csuszka a nyomó lapon az van mindig és mindenhol, görgő de az akkor derül ki ha szétszedték, illetve km függvényében ha kopott. Ez ritka. Rendeld meg gyorsan a szíjat mégha csak tartaléknak is mert -25e azért nem kevés pénz..
Dunaharaszti vagy dél Budaspest/dél Buda környékén - HOSUBA-n kívül- tudtok ajánlani szervizt? hajtás szíj, görgők, stb tehát semmi komolyabb csak általános időszakos karbantartásról lenne szó.
Ha arra gondolsz miért cseréltem vissza a gyárira, annak az az oka hogy a Malossival vettem de nekem túl gyors reakciójú itt a városi közlekedéshez elegendő nekem a gyári amit egyébként is megkaptam hozzá. Ha szükséged van rá vidd jól jársz vele, ad acta be is rakom ha eljössz hozzám Bp. 23ker
Még Mindíg megvan a 3e km használt gyakorlatilag új Malossi variátorom görgőkkel együtt kompletten FJs/swt 400/600 ba jó. Féláron odaadom nekem csak a helyet foglalja. Azért 40k igen baráti ár érte. A különbség is jelentős amit hoz..
Az a helyzet, hogy csak és kizárólag a napi számláló és az óra nullázódik, az össz km nem. Mikor gyújtás rakom akkor nullázódik majd mikor inditom akkor újra le és felvillan a digit része. Nagyon fura
Nem hiszem hogy az aku fesz. befolyásolná. Nekem most is ki van véve az aksi és még soha nem felejtette el a km. állást. Sőt egyszer kisütöttem a fő test biztosítékot fordított rákötéssel és azt is túl élte :-)
Amennyiben az akku rendben akkor utána a főkábelek kontaktjánál nézz szét. Sorrendben akkusaruk, főbiztosíték és váztestelés környéke (bal oldali ülés alatti idom alatt) aztán biztosítékok és műszeregység csatlakozói és környéke.