Esetleg nézd meg a Allianz Autóm GKF biztosítást. Ebben benne van "Helyszíni műszaki segítségnyújtást tartalmaz (pl. a legközelebbi javítóműhelybe vontatást, utas szállítást) baleset és/vagy műszaki meghibásodás esetére."
Tehát ha lerobbansz akkor elviszik a mocit a szervízig vagy haza. :)
Köszönöm Robi a válaszokat!! Jó ez a fórum, jó lenne, ha több Silver Wing-es kolléga is látogatná.. Szerintem nem vagyunk kevesen, max. kevesen ismerik a fórumot.
Budapesten nem kell fizetni a parkolásért motorra. A parkolóházakban van külön motoros rész, ott kell. Utcán csak annyira figyelj, hogy nem legyen útban és szoktam a járdán is parkolni. Talán csak a BP Park előtt nem engedték a pakolást. Viszont a Balaton parton már láttam táblát arra nézve, hogy motor parkolásért is fizetni kell.
Kicsit visszaolvasva valaki kérdezett a parkolási dolgokról?
Mivel írtam, hogy nem volt nagymotorom korábban, nagyon szívesen venném, ha ellátnátok hasznos tanácsokkal, a nagymotorokra vnatkozó szabályokról. Pld. ilyen a parkolás is.
Hol lehet vagy hol nem, hol fizetés vagy hol nem? Erről semmit nem tudok. Nem városban lakom, gőzöm sincs hogy mennek ezek motor esetében.
Pár hét múlva ha jó idő lesz, mennem kell Pestre a kislányommal a Gerincgyógyászati központba, ha az idő engedi, lehet mocival mennénk..
A parkolási szabályok ezért lennének éppen aktuálisak.
1. A 2002-es 600-as Hondába milyen olajat illetve szűrőt ajánlanátok? Vagy hol lehet ennek utánanézni?
2. Első és hátsó kerékbe mekkora levegőnyomás kell vagy ajánlott? Lehet azért viselkedik furán kanyarban az első kerék, mert túl sok vagy túl kevés a nyomás benne?
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy az ülésnek nem a keménységével van a bajom, hanem a formájával, valahogy nem az Én ülepemhez tervezték a japcsik..
Vagyis az üléshuzat alá rejtett gél nem biztos, hogy megoldja a problémát, a formán kellene változtatnom, nagyobbra úgy érzem. De lehet csak hiszti részemről, lehet megszokom ezt is.
Ami viszont kicsit zavar, hogy lassan csúszok le róla előre, így mindig fészkelődnöm kell hátrafelé.
Persze egy jó motoros nagrág biztos javítana rajta valamicskét...
Milyen motorom volt előtte..? :) Egy 50 cm3 robogó... :D :D
Valamikor a 80's években egy 150 cm3 ETZ volt eddig a legnagyobb motorom. Pár éve vezettem egy tesztkör erejéig egy Aprilia Atlantic 400-ast. Nos, ennyi..
100 km valóban nem sok. Ami az ülést illeti az lehet, hogy csak megszokást igényel. Nekem nincs bajom. Esetleg kapható rá zselés huzat. Ami a kormányzást illeti az sok minden lehet. Lehet a gumi is, mi van most rajta? De ha az nem túl régi akkor a kormánycsapány is. De ez egy hosszú moci, így nem meglepő ha nem egy kicsit nehezebb úton tartani.
Új vagyok a fórumon, egy Honda Fjs 600 SilverWing (2002) boldog tulajdonosa lettem a napokban.
Előre bocsájtom, nem volt még ekkora motorom, sőt túl sok nagymotoros tapasztalatom sincs.
Bizonyára lesznek kérdéseim a témát illetően, elnézést kérek előre is, ha azok néha butának fognak tűnni..
Pld. lenne is 1-2 hirtelenjében.. :)
Mentem vele 100 km-t de az ülepem valamiért nem kedveli ezt az ülést. Elzsibbad. Létezik másik ülés opció ezekre a Hondákra?
Másik kérdés. Kanyarokban olyan érzésem van, mintha alulkormányzott lenne a moci, talán a gumik miatt vagy simán csak a tapasztalatlanságom miatt..?
Úgy értem, jön a kanyar, bedőlök, de nem akar az íven maradni, hanem kifelé akar sodródni a kanyarból, nem akar benne maradni. Jelzem ehhez nem kell nagy sebesség. Lehet ez nagyrobogó sajátosság, Nekem mindenesetre fura.
De alacsonyabb sebességnél is érdekes, ott meg mintha be akarna "bicskázni" az első kerék kanyarodáskor.
A gumik gyakorlatilag pár szár km-t futottak, tehát kopásról nem beszélhetünk. Esetleg nem pont a megfelelő gumik vannak rajta, az lehet.
Szóval ezek az első benyomások (negatív), minden más rendkívűl pozitív, a vas úgy megy, mint az álom, rengeteg tartalék van benne, 2 személlyel is természetesen!
Mondom ezt kb. 100 km megtétele után.. :) :) :)
Mindegy, ha van valakinek kedve válaszolni, ne fogja vissza magát..! :)
Engem a pár hozzászólásommal ezelőtti gumigyűrűk szívattak meg, és a csapágy amibe csatlakozik a tengely rossz volt. Nekem 20- 30 km körül jelentkezett olyan hang mintha csúszna a variátor szíj.
Remélem mindenkinek jól telik a motoros szezon .... :) Van egy problémám ami a nagy melegben jött elő. Azt vettem észre, hogy ha dugóban araszolok és sokszor kell elindulni megállni, majd ezt ismételgetni akkor egy idő után elinduláskor fura "fütyülő" hangot hallok. Normál használat mellett ez nem hallatszik. A motor rendesen gyorsul.
Tavaly szezon végén volt szervízben és ott minden ami hajtással kapcsolatos meg lett nézve és elvileg ok volt minden.
Nem egészen. A csap lazán illesztett a csapágyban a könnyebb szétszerelhetőség végett tehát kisebb átmérőjű pár századdal mint a csapágy belső gyűrűje. A laza illesztést hivatott kiküszöbölni a két O gyűrű és megakadályozza, hogy kopogjon, csörögjön a tengely a csapágyban.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni tőletek, hogy a mellékelt képen lévő két O gyűrűknek mi a szerepe?Ha jól sejtem ezek akadályozzák meg, hogy megforogjon a kuplung tengely a fedél csapágyában?
Yuasa YTZ12 a gyárija. Érdemes ezt belerakni. Az én Yuasa aksim 2009-es, ésm semmi baja pedig nem kezelem különlegesen. Miskolci Yuasa boltban tudsz ilyet kérni. https://www.yuasabattery.hu/ytz12s
Honda 2014-es SW-T 400 honda van nálam tárolásra,de nincs benne akkumlátor. És nem tudom az akkumlátor paramétereit,valoszinű zselés való bele,mert fekve fér el benne. Nem tudom milyen ah órás+inditóáramos való bele. Köszönöm segitségeteket!