Szia. Ha van gerjesztő áram, szabályozatlan töltésnek kellene lenni. Az én feszültség szabályzóm, elektronikus, nem kattog. A töltés visszajelző relé szokott kattogni nekem. Egy kis segítség, ha sikerül feltöltenem, egy kapcsolási rajz. A véleményem, ha minden bekötés jó, akkor érdemes lenne, kiméretni egy villamossági szervízben a tekercseléseket, diódákat.
Szia. Addig eljutottam szóval műszeres nincs de egy 12 voltos fazisceruzaval megnéztem a generátoron a váltó felőli csatinál világít illetve a középsőnél is meg sincs töltés de mikor teszteltem a váltó felőli csatinál a visszajelzolampa a műszerfalon ki aludt csak a fázis ceruzán világít a feszszabalyzo hallom h ogy kattog ilyenkor . Lehet az nem jó?
Ja most jutott eszembe, hogy a gerjesztő árammal kellene kezdeni, Mert ha nincs, töltésed sincs. A gerjesztő áramot a feszültség szabályzótól kapja, és a generátor váltó felöli csatlakozóhoz megy.
Most vagyok túl egy generátor cserén. Első körben meg kellene nézned, a szénkefét, hogy milyen állapotban vannak. Leszeded a generátor végén lévő deklit , és fogod látni a szénkefe tartókat. Második kör, ha nincs töltésed , sajna ki kell szedni, és elvinni egy autó villamossági szervizbe. Ott kimérik, ha az egyenirányító diódák rosszak, olcsón megúszod, de ha a forgórész, vagy az állórész tekercselése rossz, kb. 12 000 Ft. a tekercselése. Újonnan én egy dnyepr 750-es motorkerékpárét raktam rá, 25 000 Ft volt.( gyárilag is az van rajta) Ha új generátor mellet döntesz,vigyázz, hogy ne kínait vegyél, mert nem bírnak sokat. Kérdezz rá a motorosoknál (dnyepr-750, ural-650), hogy nincs-e kallódóban egy generátoruk. Nekik is van fórumuk.
Nagyon szépen köszönöm.😉😁 Most generátorral küzdök nincs töltésem a generátor szemlétek jók próbáltam próba lámpával nézni a generátornál de semmi illetve elindítottam pozitív saru le 5 wattos izzó plusz sarú meg test de semmi?
Keresek megvételre gyári tolólapot kompletten, és talajmarót, lehetőleg nem aranyárban. Esetleg ha van valakinek eladó, kérlek az alábbi e-mail címen küldj elérhetőséget. helimpex@gmail.com
Nagyon jó ez a fórum, sok hasznos dolgot tudtam meg.
Szia. A gyújtás forgó részen ami úgy nézz ki mint a villanymotor forgórésze azon van egy pici ék amire rá van húzva egy hüvely na ezt az éket sikeresen elnyirta és egy 10 mm elfordult a tengelyén na ezért volt gyenge a szikrám és hiába állítottam be de volt cserépdarab át raktam gyújtást be lőttem és képzeld az első henger gyertyája a kezembe gondoltam megnézem milyen a szikra na ez úgy sikerült lenyomtam a berúgókart a második hengerről meg be is pöccent hat eldobtam az első henger gyertyáját hat mostmár minden oke nem durrog és pöcre indul berúgóval önindítóval is😀
Sziasztok. Na végre gyújtás ki lőve ketyeg szépen a kicsiké. De, ma fel töltöttem hidraulika és hajtómű olajjal a gépet eddig nem működőt nem volt benne túl sok olaj na de le cseréltem és észhez is -tért de mennyit tud ez emelni mert a 115 kg om sok neki azt nem bírta illetve ennek vissza felé is kell tolni úgy értem a földbe mondjuk tolni kell tudnia az eket mert nekem csak vissza jön a saját súlyától az eke de nem tudom nyomni lefele hidraulikával,?
Hát mégse ez volt a problém lassan feladom berúgóval gyönyörűen indul szépen jar alapjaraton de mihelyt gazt adok durrog csattog gyertya csupa kórom peddig már k45 os karbi lehet ez szelep hézag probléma??
Azt hiszem meg van a baj😀😁😁akitől vettem egy fordított polaritású aksit tett a gépbe berúgóval indult pöcre önindítóval sehova valaki írja már meg hogy az áramtalanító tényleg a pozitívot szakítja meg?? Mert nekem így indul önindítóval 😁végre picit durrog meg valamitől de legalább már indul.