Valami szakmai, ami nem zártkörű.
Légitársaságoktól, repterektől, repülőgép típusoktól, stb. független. Tehát semleges. Ahol meg lehet beszélni, hogy pl... Stb...
Last year turned out to be the ugliest for Boeing’s finances in a generation, with the Chicago-based manufacturer of the embattled 737 MAX and other aerospace and defense products reporting a net loss of $636 million.
The 2019 loss contrasted with 2018 profits of $10.46 billion, Boeing’s best on record.
Hong kongi kolléga írja, hogy a Cathay valami 27,000 alkalmazottat küldött 3 hónapos fizetési szabadságra. Az nem világos, hogy kötelező-e, vagy választható szabadság. De leálltak a kínai járatok, és amúgy is elfogytak az utasok.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalat AirFrance ülőhely kiosztással kapcsolatban? Ha normal economy ülést szeretnék, akkor 30 órával indulás előtt lehet helyet foglalni ingyér. A Ryanairnál, meg a Wizznél a eddig azt tapasztaltam, hogy az ingyenes helyfoglalásnál már nem lehet egymás melletti helyet foglalni, az algoritmus nem ajánlja fel. Európán belül igazából ez nem is zavar, 2-3 órát kibírunk bárki mellett. Most viszont egy 10 órás útra megyünk (BOG) , és ennyi ideig azért már jó lenne egymás mellett ülnünk, de ha tutira mennénk, akkor oda-vissza kb 40 ezer ft lenne kettőnknek..... Nem szeretném, hogy az utolsó pillanatban derülne ki, hogy az AF rendszere is olyan , mint a fapadosaké, és nem ajánlja fel az ingyenes egymás melletti ülésfoglalási lehetőségeket. Akkor inkább már most kifizetem legalább oda a pénzes helyeket, de legalább most még van választék, minthogy az utolsó pillanatban is fizetőset vegyek, de akkor már kisebb a választási lehetőség. ( ilyen hosszú távon a folyosó melletti üléseket preferálnánk, mert akkor bármikor felállhatunk, C-D vagy F-G lenne az ideális....)
a nálam fanatikusabbak azt is megmondják, hogy ezt a orrot a Boeing még hány másik típuson alkalmazta. Szerintem a 737-eseken és a 727-eseken biztos ez van.
Ezek a szöcskejáratok sztem visszalépések, ha a totál járatszám változatlan marad. Márpedig kapacitást bővíteni nem a tél közepén szoktak, de persze várjuk ki a végét, a kínaiaknál sose lehet tudni. :)