Keresés

Részletes keresés

norbi.sz_80 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 66

Sziasztok!

 

Egy kis tanúságos történet:

 

Mivel jó percdíjjal rendelkezik a kártyás szolgáltatások között, gondoltam átviszem a család kártyáit a Telenortól a Bluemobile-hoz. Számhordozási nyilatkozatok kikérem a Telenortól, elküld a Bluemobile-nak előfizetői szerződésekkel együtt. Néhány nap múlva kapom a szerződéseket aláírva, SIM kártya a csomagban, fizetek kártyánként 1690,- Ft-ot a futárnak, pá...

 

2 munkanap múlva jön a telefon, hogy február 29-én 08-16 óra között kapcsolják át a régi számot a Bluemobile-os SIM-re, így aztán már azon lesz elérhető. THANX

 

Február 29. 22.00 óra - még semmi sem történt

 

Március 1. Bluemobile ügyfélszolgálat felhív, hogy problem van. Mondjam a számokat, utánanéznek és megoldják. 1 órán belül visszahívnak...

A visszahívást még most is várom. Ellenben délután kaptam egy hívást, hogy nem is 08-16 között, hanem csak 18-22 óra között szoktak átkapcsolni másik szolgáltatótól (T-Mobile, mert ugye ezt a hálózatot használja a Blumobile). Ígéret, hogy március 2. 18-22 óra között megtörténik az átkapcsolás.

 

Március 2. 23.00 - semmi, a régi szolgáltatónál érhető el a szám (T-Mobile-Bluemobile semmit nem csinált)

 

Március 3. reggel raklamáció az ügyfélszolgálaton, mindent újra elmond, kérdezik, hogy hogyan történt a számhordozás, elmeséltem, hogy természetesen minden jó volt, hiszen másként nem lehetne nálam az ő SIM-jük. Jaa, hogy már az is itt van??? Hurrá, okosok...

Délután újra hív valaki, hogy március 5-én 18-22 óra között átkapcsolnak.

 

Március 5. 22.00 - szerintetek??? Semmi átkapcsolás, viszont a Telenornál kikapcsolják a szám elérhetőségét...

 

Március 6. reggel problem jelzése a Bluemobile ügyfélszolgálatán. Megint mindent újra elmesél, ígéret, hogy 1 órán belül megldják a problem-et és szólnak. Természetesen azóta sem szóltak vissza, problem fennáll... Délben újra reklamáció, újra elmond mindent, újabb ígéret, hogy szólnak, 2 órán belül orvosolják a hibát...

 

Azóta már 15.06 van, és még semmi előrelépés... Szerencsétlenek, idióták, barmok.

Mivel kb. 10-12 éve vannak meg a számok, így nem szívesen cserélnénk le, ezért döntöttünk számhordozás mellett. De ha nem tudják megoldani, akkor miért nem pofázták eddig??? Még nem tudom, milyen lépést tudok tenni, de valamit biztos lépni fogunk, mert egyébként élő szerződésünk van velük, amit ők eddig egyáltalán nem teljesítettek (tehát nem tudjuk használni a szolgáltatást)...

 

Mindenkit óva intek a Bluemobile gagyiságtól... Ha tudtam volna, nem próbálok meg átlépni...

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.28 0 0 65

Kedvet kaptam ehhez a flottához, és megnéztem.

 

"Havidíj, amely 100%-ban lebeszélhető hálózaton belül, és
tartalmazza a Wireless Office* szolgáltatást 2540 Ft

 

Hívás vagy átirányítás minden időszakban** 24,2 Ft  16,9 Ft(ikea family tagoknak)"

 

Mit jelent, hogy hálózaton belül?

Vodafone?

És akkor a telenoros, t-mobile-os, vezetékes hívások pluszban kerülnek kíszámlázásra a megadott percdíjon, a 2540 Ft-on felül, ha jól gondolom.

Csak hogy ne essen csapdába vki, mert félreérti.

Én mondjuk vodással bajosan tudnám lebeszélni a havidíjat, mert telenoros, tmobilos a család.

Úgy meg már nem buli.

Előzmény: Garficicus (33)
wetlips Creative Commons License 2012.02.23 0 0 64

Predefined message 222 should be placed here - ezzel mit csináljak? :D

Előzmény: wetlips (63)
wetlips Creative Commons License 2012.02.23 0 0 63

Amúgy ez érdekes, mert a dobozban arról szól a felhasználói kézikönyv, hogy: "tegyük be a sim-kártyát, az akksit, üssük be a pin-kódot, és telefonunk máris üzemkész". Semmilyen aktiválásra hajazó célzás nincs.

Nekem sem válaszoltak. Feltöltőkártyával 4x próbálkoztunk, az ötödik után kaputtt :)

Előzmény: Soya23 (59)
yulo62 Creative Commons License 2012.02.18 0 0 62

Ezzel azért vitatkoznék, én függetlenített telefonnal külföldi kártyát is használtam, semmi probléma nem volt. Lehet azért, mert nem Magyarországon függetlenítettem.

Előzmény: spiller35 (57)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 61

Úgy értem:próbáltuk :)

Előzmény: Soya23 (60)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 60

Bróbáltuk másik telefonban is..azzal sem jó :(

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (56)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 59

A blue mobilos kártyával is ki van függetlenítve...ki is írja a telefon,hogy: Blue mobile...aztán keresés,majd kiírja:korlátozva....Szerintünk az lehet,hogy aktiválniuk kellene és már működne is. Egyébként nem válaszolnak ismét a leveleimre...:S

Előzmény: spiller35 (57)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.15 0 0 58

Ezt honnan veszed?

A függetlenítés a szolgáltató zárját veszi le.

Előzmény: spiller35 (57)
spiller35 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 57

Ha nem gyárilag függtelen, akkor ha függetlenitik csak a 3 előző szolgáltatóra függetlenítik ki,most ki kell függetleníteni blue-s kártyával is!

Előzmény: Soya23 (55)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.13 0 0 56

Próbáld másik telóban.

Lehet a sim a rossz, vagy a telóddal nem kompatibilis.

Előzmény: Soya23 (55)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 55

Elvileg független,mert T-mobilos volt,függetlenítettük és a vodás kártyámat elfogadja simán működik vele,de a blue mobilossal nem...:S  

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (53)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 54

Na igen..:S azóta sem jöt válasz...talán ha megemlítem a fogyasztóvédelmet:S

Előzmény: jó hír (52)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 53

Valóban érdekes, hogy nem engedi az aktiválós számot hívni...

A szolgáltatás aktiválása: SIM kártyája aktiválásához hívja fel a +36 30 440 8700-as számot. (A szolgáltatás rendelkezésre állási ideje a SIM kártyáról indított első hívás időpontjától kezdődik.) Hívása belföldről díjmentes, amelyet ügyintézőink a hét minden napján 0 órától 24 óráig fogadnak. A SIM kártyához tartozó blue mobile előfizetői szerződés megkötése szóban történik.

 

Biztos független a  telefonod?

Mert akkor szoktak csak segélyhívásra menni a  kártyák, ha más szolgáltató készülékébe mennek. A Csak segélyhíváshoz kártya sem kell beléjük ugyanis.

Előzmény: Soya23 (51)
jó hír Creative Commons License 2012.02.11 0 0 52

a lényeg, hogy eladták.. ügyes!

Előzmény: Soya23 (51)
Soya23 Creative Commons License 2012.02.11 0 0 51

Sziasztok! tegnap vásároltam 2 db Blue mobile SIM kártyát.Beletettem a kártyafüggetlen telefonomba,el is fogadta,de mikor aktiválni szeretném tárcsázni kell egy számot...na de ezt már nem engedi,hanem annyi válasz jön,hogy:Csak segélyhívás!  Írtam a blue mobilnak is tegnap is ma is..semmi válasz :S 

Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 50

Megy ez más néven is:

http://www.smsgratisan.us/

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (49)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 49

Köszi, az sms-ből vagy 8éve kinőttem. :)

Akkor a mobilomról is ingyen ment, külföldi sms központokkal.

Előzmény: Garficicus (45)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 48

Meg is van, nem tudom mit kellett ezen titkolni:

http://www.ikea.com/ms/hu_HU/ikea_family/partnerOffers.html

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (47)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 47

Köszi!

Előzmény: Garficicus (44)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 46

Az egy halott topik. Semmi érdemi infóval.

Előzmény: Garficicus (43)
Garficicus Creative Commons License 2012.02.11 0 0 45

Ha pedig ingyen akarsz küldeni sms-t akkor korlátlanul megteheted a:

 

http://freesms.ws oldalról.... minden hálóba megy, kb 20 mp alatt érkezik meg. 

Garficicus Creative Commons License 2012.02.11 0 0 44

Ikea

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (42)
Garficicus Creative Commons License 2012.02.11 0 0 43
Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (40)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 42

Nem is a szemets kosárban keresgéltem.

Szóval jöhet az áruházlánc neve legalább.

Előzmény: Garficicus (41)
Garficicus Creative Commons License 2012.02.11 0 0 41

Aki keres talál! Neten keresgélj! 

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (40)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 40

Ja, nagy a net, sok flotta van, de áruházast nem találtam.

Na lökjed.

 

Amúgy már megint nem az almát az almával, és a barackot a barackkal... a flotta, az nem feltöltős.

Tehát feltöltőst a feltöltőssel, és olynanal, ami BÁRKINEK elérhető.

Előzmény: Garficicus (38)
Családos, Dolgozó, Vidéki Creative Commons License 2012.02.11 0 0 39

Djuice 26 év alattiaknak van.

 

 

Előzmény: Alfika (37)
Garficicus Creative Commons License 2012.02.11 0 0 38

 

Kedves Családos, Dolgozó, Vidéki

 

Használd az internetet arra, amire való és akkor rengeteg infót szerezhetsz! Fórumok árulkodó nyitott könyvek-> jó formán mindetn előre tudhatsz. Egyébként legalább fél tucat publikus flottás csomag elérhető minden természetes személy számára.

üdv.

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (36)
Alfika Creative Commons License 2012.02.11 0 0 37

Akkor sem ő a leg olcsóbb...

 

A djuice kártyás 29,5/perc akármikor, akárhova...

Előzmény: Családos, Dolgozó, Vidéki (36)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!