Jó napot kivánok.Tudnának segíteni? mert van egy robi 54 es dezamentem és hengerfej és hengerfej pakolás kell rá.Tud valaki olyan helyet ahol belehet szerezni? Előre köszönöm.
Szia. Én 3000ft ért adok tökéletes hengert dugóval vagy esetleg ha kérsz rá új gyűrűt azt is tudok küldeni plusz 2000ft ,vannak használt tökéletes alkatrészeim ha esetleg érdekel más is.
Ha 2 bar lenne a kompresszió el sem indulna. A helyedben újból megmérném. Az 50-60 ezres ár kb. reális. Valóban nem szívesen vállalják ezeket a gépeket és nem csak azért mert nem érnek rá.
nemrég kaptam vissza kis robi 52 gépemet a rokonságtól pár év után és kiderült, hogy nem véletlenül, megy-jár szépen, viszont erő nincs benne, a felásott földet sem tudja megforgatni. Néztem a kuplungot, tiszta, rugók jók, állítgattam, de jobb nem lett. Karbi tisztítva, gyertya/gyújtás cserélve/állítva.
A kompresszióra rámértem és bár lehet, hogy nem pontos az eszközöm, de 2-2,5 bar-t mért, ami nekem kevésnek tűnik.
Körbekérdeztem (Veszprém) környékén és senki nem váll már ilyen gépet, illetve azt mondták, hogy kb. 50-60.000 Ft, ha esetleg elvállalnák (de nincs idejük)
Tudnátok alkatrészt és vagy szerelőt ajánlani?
Én egy gyűrűzésre/dugócserére esetleg felfúrásra gondoltam, de minden ötletet szívesen fogadok.
Van egy MIO 200-as kapagépem, amit szeretnék egy kicsit gatyába rázni. Első körben felújítanám a gyújtást kondi, megszakító, gyújtótekercs és gyertya cserével. Ahogy a gépet nézem, hiányzik róla a regulátor összekötő rudazata (vagy rugója?). Valaki tud egy képet mutatni arról, hogy hogyan néz ez ki, és mivel lehetne helyettesíteni?
Pontosan milyen gyújtógyertyát javasoltok, az L86C megfelelő?
Én annak idején vettem sima szimeringet meg filc anyagot a hobbi boltban, és megcsináltam a sajátját. Ha óvatosan kipiszkálod a fedélből, gond nélkül vissza lehet tenni, hibátlanul látja el a feladatát.
Ha érdekel még, és nem vagyunk túl messze, akkor nálam van eladó 52-es. Egy komplett gép, meg egy hiányos alkatrésznek. Az elmúlt két évben már nem használtam.
Meg, de egyelőre nem érett meg az elhatározás az eladásra. Örökség, egyelőre bízom abban, hogy munkára tudom bírni őket, csak addig is keresek valami üzembiztosat...
Sziasztok! Tud valaki segíteni, fel akarom újítani a régi Robi 50 kapámat, mielőtt szét bontom szeretném beszerezni a benne található főtengely csapágyakat és szimeringeket a blokba, állitolag valami nem szokványos méretű. A hajtóművet már fel újítottam, abban 28x42x10 van, ha tudja valaki a csapágy és szimering méreteket írjon legyen szíves, a gépkönyv megvan de abban nem írnak méretet csak tételszámokat. köszönöm.
Néhány éve örököltem 3db robi 52-est mindenféle feltétekkel (kapák, fűnyírók, kistraktor, szivattyú). Azóta küzdök velük, de sajnos nem igazán üzembiztosak. Tudtok esetleg olyan ma kapható gépet, amire jók lehetnek a robi feltétek? Gondoltam vennék egyet, így kevésbé lenne stresszes, hogy vajon elindul-e a gép amikor kell...
Üdvözöllek Babszi207 légyszíves küld el a email címemre a Tovarna Motornih vozil, Tomos-Koper, UMO-06 36 gép javítási útmutatóját, valaki előttem szét szedte de rosszul szerelte össze, köszönöm.
A tengelyre (13) ráteszel egy fogas alátétet (15), majd ráhúzod a görgőkosarat (16) mint egy szoknyát, majd következik a második fogas alátét (15) ezután jön a rugó (18),itt kell átdugni a ventilátor házon (8) erre a fogazott alátét (6), következik a kötéltárcsa (5), rugóstányér (3) anya (2). Ha minden összeállt, a görgőket (17) és a rögzítő rugójukat (14) a legvégén rakd be, figyelve a húzásirányra ( ha nem találtad el a pozíciójukat, nem sokba tart átrakni őket.
A magam részéről úgy szoktam volt, hogy "fejre" állítom a ventilátor házat, a perselyre ráteszem a rugót, a fogas alátétet beillesztem(ujjbeggyel, körömmel) tartva teszem a görgőkosarat, fogas alátét illesztve, és így átdugom a tengelyt (a csecsebecséket mindvégig a helyükön tartva, fontos, hogy a fogas alátétek a perselyen jól legyenek), majd ekkor már játszi könnyen a tengellyel tudod tartani a motyót, miközben megfordítod. Rá a fogazott alátét, kötéltárcsa, alátét, anya meghúz kézzel és elengedhető, minden a helyén.
Köszönöm a gyors reakciódat. Az eredeti gépkönyve megvan, ezért az általad megküldött ábrás alkatrész jegyzék is. A gond amiért segítséget kértem az, hogy szétszerelés során nem figyeltem meg eléggé, hogy mi hova való. Kifejezetten a 2 fogas alátét helye nem tiszta. Valami hasonló leírást szeretnék pl.: a tengelyre fordítsd rá a kosarat vagy a kosárba állítsd bele a tengelyt, mert ez sem mindegy, stb..