Keresés

Részletes keresés

cvt01 Creative Commons License 2011.10.24 0 0 112

Ezt értem, csak azt nem fogom fel, hogy miért ne lehetne ugyanazt a képkivágást elérni az 1Dx-szel vágni kell egy kicsit és kész... erre írtam, hogy azokon a képeken amik végül megjelennek a médiában nem fog látszani, hogy utólag vágva lett...

A Nikonba beépített 1.5 crop ugyanezt csinálja csak már a kamerában. Ha jól emlékszem 7mp-es képet ad... és állítólag használják a sportfotósok.

Előzmény: szl1973 (107)
szl1973 Creative Commons License 2011.10.23 0 0 107

Az 1.3 cropot azért szeretjük, mert kvázi "közelebb hozza" a témát. Labdarúgásra a fix 300-as az 1D IV-el és a 70-200 az 1D X-el lenne egy "kellemes" konfiguráció.

Előzmény: cvt01 (105)
nemethla Creative Commons License 2011.10.23 0 0 106

Az 1D tudása gyorsaságban, AF-ben, az 1Ds szenzorával és árában, de az alapár-tendencia is maradt: a csúcsmodell ( 1Ds ) árak itthon végig a 2 milla körül voltak. Most sem lesz másként...

Előzmény: cvt01 (105)
cvt01 Creative Commons License 2011.10.23 0 0 105

Egyetértek, az 1D X szerintem is az 1D sorozat folytatása, csakhát az ára kicsit felment... De ugyanez történt az objektívekkel is... 70-200 60%/kal, 300 2.8 60%-kal 400 2.8 40%/kal... ha esetleg kijön az új 24-70, az is másfélszeresébe fog kerülni...

 

Ha ez igaz és az 1D X fotóriporter kamera akkor viszont nagyon nagy előrelépés az 1D IV-hez képest. A sportfotósok szeretik az 1.3 crop-ot csak azt nem értem miért... a sportfotókat a legritkább esetben látjuk nagy méretben. A weboldalakra a hírek illusztrálására felkerülő 1 megapixel alatti képeken nem fog látszani a különbség... 

Előzmény: obi_van_kitobi (92)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 101

Akkora pixelekkel egy szüzességét elveszített lyukkamera is éles képet csinál.

Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 100

nemtom, 5d re néha felteszem egyik baratom 10-20 as sigmajat.

 

rekeszelve kivaló a képe széleken is.ráadasul pontosabb az 5d af jével a sigma nagylató is.

pedig annak nem lóg be a hatsó lencséje.

 

 

Előzmény: DIE_ROBOTER (97)
obi_van_kitobi Creative Commons License 2011.10.22 0 0 99

Lassan lépniük kell ezen a fronton is.

Előzmény: DIE_ROBOTER (98)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 98

Mármint Canon nagylátószögű szokásokból kiindulva.

Előzmény: DIE_ROBOTER (97)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 97

Csak ha a lencséje nem lóghatna ennyire hátra, akkor lehet pont olyan lenne mint a 16-35. Jó kiváló, gyenge sarkokkal.

Előzmény: Törölt nick (95)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 96

10-15 között brutáljó, és ahogy közeledünk a vége felé, úgy elátlagosodik.

 

Éles, a sarokban is, ellenfényt kiválóan tűri.

 

http://photo.nagykrisztian.com/events/airextreme2011it/img/ev13_22.jpg

Előzmény: obi_van_kitobi (94)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 95

az 1dx en a 10-22 es egy 7 magapixeles képet csinalna, ha rálehetne tenni és ha lelelhetne maszkolni a keresőben amit a lcd s kereső lehetővé is tenne.

 

7 megapixelen a 10x22 es kivaló képet készit

 

 

Előzmény: DIE_ROBOTER (93)
obi_van_kitobi Creative Commons License 2011.10.22 0 0 94

7D-n hogy muzsikál?

Előzmény: DIE_ROBOTER (93)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 93

Mert nem biztos, hogy a szeretett 10-22 olyan egyszerűen lenne nagyszerű.

Előzmény: Törölt nick (88)
obi_van_kitobi Creative Commons License 2011.10.22 0 0 92

Gondolom, az volt a cél, hogy közelebb kerüljön a hátsó lencsetag a szenzorhoz.

 

Tuti, hogy lesz nagyobb felbontású FF váza is a Canonnak, miután jelenleg is van (5DmkII-ez még ugye nem futott ki), kizárt, hogy visszafelé lépkedjenek. Az 1DX szerintem sokkal inkább az 1D vonal folytatása, mintsem az 1Ds-é. Feltételezem, hogy az 5DmkII piacra dobásával maga alá vágott a Canon, mert ugyan tény, hogy az 1Ds más kategória, de 3-4 db 5D-t lehetett venni az árából.

 

Lehet, hogy a sokat emlegetett 3D lesz a következő lépés, mint nagy felbontású, de lassabb F váz. Logikus lenne: 1D-3D-5D-7D.

Előzmény: Törölt nick (88)
seeman Creative Commons License 2011.10.22 0 0 91

Tök mindegy, ha nem működik, amit akarsz. Reklamálj a cégnél! A Nikon DX üvegek engedik mozogni az FX vázak tükreit.

Előzmény: Törölt nick (90)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 90

ez nem az oka hanem a következménye egy elgondolásnak.

 

 

Előzmény: seeman (89)
seeman Creative Commons License 2011.10.22 0 0 89

A fullfrémes Canon gépek tükörmérete és az EF-S üvegek hátsója miatt nem megy buli.  "Belelóg a majom farka a levesbe""

Előzmény: Törölt nick (88)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 88

Énnekem csak az a bajom hogy a palettán van olyan paraméteru gép amit feleltte levő kategoriaju masina nem tud teljesiteni.

 

tovabbra sem értem pl hogy miért nem lehet ff canonra efs es obit tenni, ha a nikon meg tudta csinalni (keresőben maszkolós trükkel)akkor a canon mé nem?

 

 

 

 

cvt01 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 87

én meg az egyik vesémet :D

külföldi fórumokon nagyon keveslik a 18mp-es felbontást... nekem a 11.1 is bőven elég... ráadásul van ebben a szenzorban valami okosság, valamiért az az érzésem, hogy minden eddiginél jobb minőséget fog produkálni

Előzmény: DIE_ROBOTER (85)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 86

highlight tone-t, az élesítést?

 

mért kapcsolnám be?

 

 

Előzmény: nemethla (84)
DIE_ROBOTER Creative Commons License 2011.10.22 0 0 85

Én 3db 7D-t adnék egy ilyen gépért, csak kár, hogy a bótban majd 6db 7D áráért fogják adni.

nemethla Creative Commons License 2011.10.22 0 0 84

De amint bekapcsolod a 7D-n a highlight tone-t, az élesítést, máris olyan élettelen az ölyveid szárnya, hogy nem hittem a szememnek (a bársonyosság eltűnt és valami erős szemcsekása lett helyette )

Egyébként szeretnék már a kezedben látni egy 1DX-et, és tesztelni valahol )))

Előzmény: Törölt nick (69)
nemethla Creative Commons License 2011.10.22 0 0 83

A nagytelékneh ott a koncepció a 200-400/4IS L -ben, beépített 1,4X-ező

Előzmény: Törölt nick (79)
G_ArchAngel Creative Commons License 2011.10.22 0 0 82

Amig az Adobe ott tart, hogy a Photoshop osszeszarja a bokajat 4 GB-os file-ok alatt, addig ez ertelmetlen elvaras.

Nincs ala se hardver, se szoftver.

A 60 mpixeles Hasselblad kepek ala 16-32 GB ram kellene, de az is belassul. Nekem a nyamvadt 5D 12,8 mpixeles kepei fel-1 GB kozott vannak szerkesztes utan es azok is kepesek kinyirni a PS-t, foleg, ha parhuzamosan dolgozok tobb foton.

 

A masik, hogy anno tudtak plakatot nyomni 8 mpixelbol, akkor most is fognak tudni duplaoldalas magazinkepet 18-bol. Akinek ez meg keves vesz Hasselbladot, sportra meg nem kell 40-60mpixel.

Vagy vesz egy jobb filmes kozepformatumu gepet az otvar D3/1D aranak toredekeert, elviszi dobszkennelni es az rohogve zuzza porra a digitalis hulladekokat.

 

Előzmény: Törölt nick (69)
r1 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 81

Az A850 vot a legjobb vetel, de sokan eszre sem vettek (2000 dollaros bevezeto ar).

Előzmény: seeman (70)
seeman Creative Commons License 2011.10.21 0 0 80

Az már fényözön.

ISO 3200, 1/40 sec, 85mm, f1,4:

Előzmény: bbm75 (78)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.21 0 0 79

 

koncertre szerintem továbbra is az erős objektiv kell és egy ff váz, bár ez apsc még türhető pláne netes méretben, óriásposzter koncertfotobol ugyse lesz

 

ezt a vázat a canon univerzálisra akarta de szerintem ahoz kianyozna még kb 10 megapixel kisebb képfrekvenciával akár a nagytelés fotosoknak

 

de ők tudják

 

 

 

 

 

bbm75 Creative Commons License 2011.10.21 0 0 78

Ne azt nézd, hanem az értékeket. 12800-5.6-1/800. Én egy átlagos koncerten 1600-3200-2.8-1/250-1/400 beállításokkal tudok fotózni. Az övére levetítve ez 1600-2.8-1/400, ami elég jó fényviszonyokat jelent.

Előzmény: Chip-TFF (58)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.21 0 0 77

én jól tudom: nem sokat.

 

 

Előzmény: seeman (76)
seeman Creative Commons License 2011.10.21 0 0 76

A Bayer-rácsos rendszer már feszegeti saját határait. Egy-egy jó proci, jó képfeldolgozó program és megfelelő objetívek sokat segíthetnek rajta, de hamarosan szükség lesz újfajta szenzorokra.

Te aztán jól tudod, hogy mennyit kell tökölni a LR3-ban, amíg a 7D szenzorából kiolvasott RAW-ból megfelelő minőségű képet lehet csiholni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!