Keresés

Részletes keresés

tehtube Creative Commons License 2012.07.04 0 0 201

Szép példája az ON hazai alkalmazásának.

Mau1982 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 200

Egy pár kép a hangszerről, előbb nem csatolta be.



Mau1982 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 199

Tisztelt Fórumozók!

Laikus vagyok, épp ezért elnézést kérek ha valamit rosszul írok.

 

Van egy Fender Rhodes Mark II-es elektromechanikus zongorám. Gitárcombóra kötve az első pár hang szól, feljebb teljesen süket. Rámértünk ohmikusan, több helyen szakadás található, valószínű jópár pickup szakadt, hibás, esetlegesen egy visszáramnak "köszönhetően", de ebben nem vagyunk biztosak.

 

Megmondom őszintén, sem időm, sem kedvem nincsen foglalkozni a megjavíttatásával, épp ezért ha valakit érdekel egy ilyen hibás hangszer, eladó. Akár megjavítani, akár alkatrésznek.

 

A hangszer maga szép állapotban, a mechanika is szép, semminemű sérülés nincs a hangszeren. A veretek egy kicsit rozsdafoltosak. Az összes gyári tartozéka megvan, lábak, pedál, Fender garancialevél és Fender leírás (mindkettő eredeti).

 

Érdeklődni a maurertibor@yahoo.co.uk címen vagy a 06-30-326-3544-es telefonszámon lehet. A hangszer Gödön megtekinthető.

Üdvözlettel:

Maurer Tibor

 

 

 

 

wrongelcaptain Creative Commons License 2012.03.12 0 0 198

Sziasztok!

 

Eladnék egy Hohner Pianet-M-et!

 

Eléggé friss az elhatározás, úgyhogy egyenlőre ajánlatokat várok.

 

horvathkrissz@gmail.com

PearliePianos Creative Commons License 2011.12.02 0 0 197

Igen, a teljes munkát magam csináltam. Ne tudd meg hogyan nézett ki előtte....:) Katasztrófa. Így kizárólag a 100%-os felújításnak volt értelme és akkor már kicsit különlegesebbet találtam ki...

Előzmény: f1ast (195)
szimizso1 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 196

Üdv  a topik társaknak!

 

Innen letölthető a Rhodes módosított tine felfüggesztés "eredménye":

 

http://www.mammutmail.com/?action=download&sid=722929d16f314798f9e16620da01a306