Nincs tapasztalatom a típussal, csak szalonban tettem egy üléspróbát a megjelenésekor, ~2010-11. körül kezdték (lehet, hogy újra) forgalmazni hazánkban. Ha a kereskedő betudja az akkori gépemet, vettem volna, mert nagyon tetszett, és a Tc-n is vágykeltő teszt volt róla.
Az általad kinézett példány hirdetése nekem sem volt bizalomgerjesztő, és én még az óra szerinti 35-öt is erősen kétlem.
A Honda CB500F talán jobb, hosszabb távú választás lenne. Nem annyira erős, vagy nehéz, hogy ne tudnád uralni már a kezdetektől. Fenntartása sem lenne több, és szintén van pirosban. Azt meg mindenki tudja, hogy a piros motorok gyorsabbak :-)
Az idei szezont már lecsúszod, de lesz jövőre is. Higgadt döntést!
A helyszínen kiderült, hogy elírás volt a km állás. Az óra szerint 35e km volt gépben. Bár ez lett volna legkevesebb. Sokkal nagyobb baj volt, hogy eléggé sufnituning-ban "dolgozgatott" valaki a motoron, tele igénytelen megoldásokkal. Etniez ezeket már a képről kiszúrta, én meg sajnos csak később olvastam az üzenetét... tanulság: gyakrabban felnézni a fórumra :)
Nagyon köszönöm én is, hogy ennyire utánamentél. Közben megvolt a személyes szemrevételezés is... Hát... ahogy a nagy könyvben meg van írva, a "Honnan ne vegyünk motort" fejezet. Mondjuk az eladó javára legyen írva, korrekt volt a srác, de a motor valóban hagyott némi kívánnivalót maga után. És akkor felettébb finoman fogalmaztam. Azért jó volt végre élőben is látni egy példányt :) Keresgélek tovább, szerencsére nem hajt a tatár
És az milyen már, hogy a 20 éve használt motorban 28e km van? Évente alig több, mit ezer. Ennél bicajjal többet megyek, úgy, hogy van mocim. Az eladónak meg bőr a képén.
CB500 egy csudajó moci, anno én is szemeztem egy S kivitellel...ami pont olyan mint a Xelvis CB 500 blokkal:))...a világból kimegy, kellően erős, van 52 lovas verziója is.
Csak nekem valami hiányzott belőle...az egyéniség és a bugi:)).
Sajnos le kell beszéljek erről a motorról, mert irreálisan drágák, amit linkeltél, az meg egy fos.
Én is beleszaladtam pont ugyanebbe, amibe te most. Kis pénzem volt, megvettem a legalját. Ráköltöttem egy csomó pénzt, utána meg eladtam fele annyiért, amennyiért vettem.
Most nézem, a kínálat legalja. Onnan soha nem szabad vásárolni.
Nagyon elvan szállva a motorok ára, ha vársz pár hónapot, lesz 7-800-ért is. Ennyire nem szabad beleszerelmesedni egy típusba. Akkor is, ha maga a motor nagyon jó, de nem mindenáron.
Gondolom menni szeretnél vele és nem szerelgetni, szerintem ne vedd meg azt, amit linkeltél.
Az oldaltámasz sem gyári rajta, az ülés is furán illeszkedik a tankhoz és a kormány is görbének tűnik egy picit, de ezt nehéz megállapítani így képről.
Több oka is volt, hogy erre esett a választásom. Az egyik természetesen a méret, és nem csak a magasság, hanem a súly is. Mondjuk egy Honda CBF 600-on csinálom a jogsit, és arról is leérek kényelmesen, el is bírom, de azért a rutint - vagy egy részét - jobb lenne egy könnyebb motoron megszerezni. Számított az is, hogy ne legyen azért túl bivaly a gép, mivel még nincsen sok, vagyis inkább semmi tapasztalatom motoron. Négyhengeres, pörgős gépet nem szerettem volna, a V2-es talán könnyebben kezelhetőbb és motorikusan is megbízhatóbb egy ilyen idős motor esetében (legalábbis a hozzá értők ezt mondták). És hát, nem szégyellem bevallani, hogy azért a megjelenés sem utolsó :)
Kis termetűeknek ideális, mélyen van az ülés, könnyű, szinte mint egy bicikli. Nagy biztonságot ad, hogy stabilan leér az ember lába megalláskor, nem kell pipiskedni, meg féllábazni.
És 450e aa kínálati ára. Sok infó nincs fent róla, beszéltem a tulajjal, amit említett telefonban, hogy random módon néha hidegen kicsit nehézkesen indul.
A Spada-t is nézegettem, az is szemrevaló, de valamiért engem a VTR kecsessége, és fullánkos hátsója fogott meg...
Kezdő motorosként a fokozatosság elvét vallom, így egy kezesebb paripára gondoltam elsőnek. Továbbá úgy gondolom, valami minél egyszerűbb, annál nagyszerűbb, éppen ezért a szívem a pucér, csicsamentes vasak felé húz. Olvasgattam etniez blogját is - ez úton is köszönöm a hasznos és érdekes írásokat - ami meggyőzött arról, hogy talán egymásnak vagyunk teremtve a kis VTR250-essel. És nagy nehezen el is érkezek ahhoz a részhez, amikor kibököm a kérdést: esetleg van valamelyikőtöknek tapasztalata egy régebbi példánnyal? Típushibák, mire érdemes figyelni, mire számíthat az ember lánya egy korosabb darabtól? Bármilyen hasznos tanácsért felettébb hálás lennék. Jelenleg egy '97-es példánnyal szemezek, a meghirdetett fiatalabb példányok sajnos kicsit drágán adják magukat. Előre is nagyon köszönöm, Orsi