Keresés

Részletes keresés

orsi_m Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1214

Ha nem találok pirosat, legrosszabb esetben felkerül egy matrica, hogy: A szín ne tévesszen meg senkit, lélekben PIROS vagyok''.

Komolyra fordítva, nem szeretném elsietni, jön a tél, lesz idő nézelődni bőven.

Előzmény: Hestia1 (1210)
Hestia1 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1213

Elvitt a lendület. Most kapcsoltam, hogy milyen oldalon szövegelek. Elnézést az Off-ért!

Előzmény: Hestia1 (1210)
foxbed Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1212

Sztem mar most is érdemes....lehet tapasztalatot gyűjteni.

A másik fórum ahol sok hasznos dolgot olvashatsz:

https://www.sportmotor.hu/forum/honda-vt-250

Ide regelni sem kell, csak olvasgatni az eddigi posztokat....sok hasznos dolog gyűlt össze ott.

Új nem nagyon van, mert a fórumélet gyakorlatilag átment a FB-os csopiba

Előzmény: orsi_m (1208)
Hestia1 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1211

Értem, értjük.  ;-)

Előzmény: foxbed (1209)
Hestia1 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1210

Nincs tapasztalatom a típussal, csak szalonban tettem egy üléspróbát a megjelenésekor, ~2010-11. körül kezdték (lehet, hogy újra) forgalmazni hazánkban. Ha a kereskedő betudja az akkori gépemet, vettem volna, mert nagyon tetszett, és a Tc-n is vágykeltő teszt volt róla.

Az általad kinézett példány hirdetése nekem sem volt bizalomgerjesztő, és én még az óra szerinti 35-öt is erősen kétlem.

A Honda CB500F talán jobb, hosszabb távú választás lenne. Nem annyira erős, vagy nehéz, hogy ne tudnád uralni már a kezdetektől. Fenntartása sem lenne több, és szintén van pirosban. Azt meg mindenki tudja, hogy a piros motorok gyorsabbak :-)

Az idei szezont már lecsúszod, de lesz jövőre is. Higgadt döntést!

Előzmény: orsi_m (1207)
foxbed Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1209

Aazt azért nem mondtam:))

Csak azt, hogy nem teljesen kizárt...

Előzmény: Hestia1 (1205)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1208

Nagyon köszi a kedves meghívást! Amint tulajjá válok kérem is felvételemet :)

Előzmény: foxbed (1194)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1207

A helyszínen kiderült, hogy elírás volt a km állás. Az óra szerint 35e km volt gépben. Bár ez lett volna legkevesebb. Sokkal nagyobb baj volt, hogy eléggé sufnituning-ban "dolgozgatott" valaki a motoron, tele igénytelen megoldásokkal. Etniez ezeket már a képről kiszúrta, én meg sajnos csak később olvastam az üzenetét... tanulság: gyakrabban felnézni a fórumra :)

Előzmény: Hestia1 (1205)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1206

Nagyon köszönöm én is, hogy ennyire utánamentél. Közben megvolt a személyes szemrevételezés is... Hát... ahogy a nagy könyvben meg van írva, a "Honnan ne vegyünk motort" fejezet. Mondjuk az eladó javára legyen írva, korrekt volt a srác, de a motor valóban hagyott némi kívánnivalót maga után. És akkor felettébb finoman fogalmaztam. Azért jó volt végre élőben is látni egy példányt :) Keresgélek tovább, szerencsére nem hajt a tatár

Előzmény: etniez (1203)
Hestia1 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1205

Köszi, így már értem. Akkor mégis korrekt az eladó, és nem néz ... madárnak.

Előzmény: foxbed (1204)
foxbed Creative Commons License 2017.09.23 0 0 1204

Úgy hogy nekem pl. 4db van, így azért nem nagyon szaladnak bele a km-ek.

De tudom ez nem általános...

Előzmény: Hestia1 (1202)
etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1203

Szerintem most a VTR nem jó vétel otthon. A legolcsóbb egy nagyon lehasznált állapotú, valószínűleg kamu km-el az órájában.

Az enyémet innen vette meg valaki, 56.000 km-el az órájában és ezerszer jobb állapotban volt, mint amaz.

A többi VTR meg irreálisan drága, azért a pénzért már nagyon komoly nagy motorokat is lehet venni.

Hestia1 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1202

És az milyen már, hogy a 20 éve használt motorban 28e km van? Évente alig több, mit ezer. Ennél bicajjal többet megyek, úgy, hogy van mocim. Az eladónak meg bőr a képén.

Előzmény: etniez (1197)
foxbed Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1201

CB500 egy csudajó moci, anno én is szemeztem egy S kivitellel...ami pont olyan mint a Xelvis CB 500 blokkal:))...a világból kimegy, kellően erős, van 52 lovas verziója is.

Csak nekem valami hiányzott belőle...az egyéniség és a bugi:)).

Pirosban imádnivaló..

Előzmény: etniez (1198)
foxbed Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1200

Jó hogy így ránéztél a VTR-re!

Teljesen jogos amit írtál.

VTR drága mert ritka, keveset adtak el belőle itthon.

Viszont szép és jó...már ha nem törött és szétgyilkolt.

Előzmény: etniez (1199)
etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1199

ER-5-ból is van mint, a rohadás, sokkal olcsóbban. Az is remek tanulómotor.

Vagy ha mindenáron 250 cm3, akkor ott vannak a ninják:

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r_a2-11434436

 

Sajnos le kell beszéljek erről a motorról, mert irreálisan drágák, amit linkeltél, az meg egy fos.

 

Én is beleszaladtam pont ugyanebbe, amibe te most. Kis pénzem volt, megvettem a legalját. Ráköltöttem egy csomó pénzt, utána meg eladtam fele annyiért, amennyiért vettem.

Az volt a tanulópénzem. Te ne fizesd meg!

Előzmény: etniez (1198)
etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1198

Mutatok valamit: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_500-11943196

 

Alig több, sokkal erősebb és rendben van. Én nem értem, hogy miért van ennyire elszállva a VTR250-ek ára, új korukban voltak 1,3M Ft.

etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1197

Most nézem, a kínálat legalja. Onnan soha nem szabad vásárolni.

Nagyon elvan szállva a motorok ára, ha vársz pár hónapot, lesz 7-800-ért is. Ennyire nem szabad beleszerelmesedni egy típusba. Akkor is, ha maga a motor nagyon jó, de nem mindenáron.

Gondolom menni szeretnél vele és nem szerelgetni, szerintem ne vedd meg azt, amit linkeltél.

Előzmény: etniez (1196)
etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1196

Az oldaltámasz sem gyári rajta, az ülés is furán illeszkedik a tankhoz és a kormány is görbének tűnik egy picit, de ezt nehéz megállapítani így képről.

Előzmény: etniez (1195)
etniez Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1195

Ezt a motort jól meg kell nézni, mert törve volt.

 

Hiányzik a hátuljáról a műanyag, a tükrök nem gyáriak.

 

A dobnak is utána kell nézni, mert ha nincs benne "E" akkor sima vizsgán nem fog áltmenni, kenni kell.

Továbbá engem nagyon zavarnak a logó kábelek a kormánynál, ez gyárilag nagyon nem így van elvezetve, kókányolásra utal.

Én nem venném meg. Gyűjteni kell még egy kis pénzt.

 

Így néz ki egy rendes példány:

 

https://www.bikepics.com/pics/2013/02/06/bikepics-2512552-full.jpg

Előzmény: orsi_m (1190)
foxbed Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1194

Jogos!:)))

Addig is szeretettel várunk a

Honda VT250, Xelvis Spada tulajok

nevű FB csoportunkban:)

Előzmény: orsi_m (1193)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1193

Több oka is volt, hogy erre esett a választásom. Az egyik természetesen a méret, és nem csak a magasság, hanem a súly is. Mondjuk egy Honda CBF 600-on csinálom a jogsit, és arról is leérek kényelmesen, el is bírom, de azért a rutint - vagy egy részét -  jobb lenne egy könnyebb motoron megszerezni. Számított az is, hogy ne legyen azért túl bivaly a gép, mivel még nincsen sok, vagyis inkább semmi tapasztalatom motoron. Négyhengeres, pörgős gépet nem szerettem volna, a V2-es talán könnyebben kezelhetőbb és motorikusan is megbízhatóbb egy ilyen idős motor esetében (legalábbis a hozzá értők ezt mondták). És hát, nem szégyellem bevallani, hogy azért a megjelenés sem utolsó :)

Előzmény: foxbed (1192)
foxbed Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1192

A mérete miatt gondoltál a VTR-re?

Kis termetűeknek ideális, mélyen van az ülés, könnyű, szinte mint egy bicikli. Nagy biztonságot ad, hogy stabilan leér az ember lába megalláskor, nem kell pipiskedni, meg féllábazni.

Előzmény: orsi_m (1190)
foxbed Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1191

Ez még a porlasztós típus lehet.

Annál egy porlasztótisztítás, beállítás ennyi idősen alap.

A szivató használatára meg majd rá kell érezni.

Nálam egyik egyáltalán nem kér szivatót egész hűvösben sem, másik meg kér még nyáron is napi első indításkor.

Úgyhogy akkor kiegészül a téli felkészítési teendő.

 

Spada-VTR ízlés kérdése, nekem meg pont a VTR hátsó traktusánál jobban tetszik a Spadaé.

A többi része nagyon rendben van.

Inkább a műszaki tartalma amiben a Spada erősebb.

40LE/6 sebesség....nagyon megy..

Előzmény: orsi_m (1190)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.22 0 0 1190

Kedves foxbed!

 

Nagyon köszi.

Róla  lenne szó: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_250-11986620

És 450e aa kínálati ára. Sok infó nincs fent róla, beszéltem a tulajjal, amit említett telefonban, hogy random módon néha hidegen kicsit nehézkesen indul.

 

A Spada-t is nézegettem, az is szemrevaló, de valamiért engem a VTR kecsessége, és fullánkos hátsója fogott meg...

 

 

 

Előzmény: foxbed (1189)
foxbed Creative Commons License 2017.09.21 0 0 1189

Orsi

Nekem 88-92 közöttiek a VT-im, ha olajat rendesen megkapja, nem tud baja lenni.

Olajszűrő, olajszint, olaj minősége...

2évente cserélem km-től függetlenül, az a 2 liternyi nem nagy pénz, 5ezerből kijön szűrővel, ha self made.

Kaptak jó kis Iridium NGK-kat, aztán azzal el is lehet felejteni a témát.

Levegőszűrő ami izgalmas.

Gyári tudtommal 10+ezer, de mi egy ezresért megoldjuk.

Fékfolyadék, hűtőfolyadék szintén filléres dolog, érdemes vételkor lecserélni.

Spadákat félretettem mostanában, csak a VTZ-t és a Xelvist használom...

A Spada a VTR elődje, aluvázzal, 6sebességgel, meg kicsit izmosabban. Jó kis ketyere.

Kicsi könnyű, alacsonyabbaknak is leér a lába.

És nagyon szemrevaló.

Mennyiért kínálják?

Ha neten van, dobj egy linket...

Előzmény: orsi_m (1186)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.20 0 0 1188

Nagyon köszönöm a válaszod. Motort ismerő vén rókát már megkértem a szakértésre. :)

Előzmény: etniez (1187)
etniez Creative Commons License 2017.09.18 0 0 1187

Típushibát nem tudok, de mivel 20 éves járműről van szó, így már bármi lehet.

Vigyél magaddal valakit, aki látott már motort. Ha nincs ilyen, akkor vizsgáltasd be egy szervizben. 5000 Forint, megéri.

Előzmény: orsi_m (1186)
orsi_m Creative Commons License 2017.09.18 0 0 1186

Sziasztok!

 

Kezdő motorosként a fokozatosság elvét vallom, így egy kezesebb paripára gondoltam elsőnek. Továbbá úgy gondolom, valami minél egyszerűbb, annál nagyszerűbb, éppen ezért a szívem a pucér, csicsamentes vasak felé húz. Olvasgattam etniez blogját is - ez úton is köszönöm a hasznos és érdekes írásokat - ami meggyőzött arról, hogy talán egymásnak vagyunk teremtve a kis VTR250-essel. És nagy nehezen el is érkezek ahhoz a részhez, amikor kibököm a kérdést: esetleg van valamelyikőtöknek tapasztalata egy régebbi példánnyal? Típushibák, mire érdemes figyelni, mire számíthat az ember lánya egy korosabb darabtól? Bármilyen hasznos tanácsért felettébb hálás lennék. Jelenleg egy '97-es példánnyal szemezek, a meghirdetett fiatalabb példányok sajnos kicsit drágán adják magukat. Előre is nagyon köszönöm, Orsi

foxbed Creative Commons License 2017.09.14 0 0 1185

Nem tudom az útvonalat visszafelé.

Nem én voltam:))

Motoros haverok, 4en, 4 mocival.

Annyit tudok hogy odafelé Németország/észak/ felé, vissza meg Párizs+déli útvonalon.

Majd elvileg lesz egy bográcsozós élménybeszámoló.

Előzmény: etniez (1184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!