Minden, a BKV- hoz tartozó autóbuszgarázsnak nyílt külön topik, az elmúlt napokban... hát... Ne feledkezzünk el, az utolsó belvárosi trolibusz és autóbusz garázsról sem, amely a belváros főbb autóbusz vonalait látja el. Szívesen veszünk ebben a topikban minden egyes információt (képek, videók) a garázs autóbusz-kocsiparkjáról, de persze, a trolis barátaink se fogják vissza magukat, nyugodtan (mivel igenis köze van hozzá:P) osszák meg velünk a napi észrevételeiket (rendszámok és miegymás)... Szóval, jó szórakozást topiklakók:)
A 15-ös jelzésű viszonylatról levannak tíltva az Ik.260-asok, a vonal sétálóutcai részei miatt. Állítólag Kelenföldről jönnek majd a Ik.260-asok és Ik.280-asok is, hogy ki tudják adni a számokat, mert így ebben a formában nem lehet véghez vinni.
A 15-55 még mindig ide tartozik, csak sokáig nem láttam, de tegnap 95/21 volt.
Sziasztok! Ezek lennének akkor a június 1-től esedékes kiadási változások? Vagy tudtok esetleg más viszonylatokról is, amelyek "garázst váltanak"? Illetve van-e infótok arról, hogy a következő 50-es adag mercedes mely vonalakra fog kerülni? (nem másért, mert akkor ott fotóznék, mielőtt ezek megjelennek)
Az Általad felrorolt viszonylatokat csak "innen-onnan" hallottam, így nem mertem szóvá tenni, nehogy én legyek a baromállat. Rezsikilométerek alapján helyén való a dolog? Ha pl. a 15-ös jelzésű viszonylatra a "Boráros tér" végállomásra áll ki, akkor jó.
Viszont megőrűlök ezektől, hogy csak egy számot egy garázs egy viszonylatra.
Viszont adunk majd 15/115-be, 99-be, 117-be, újra 124/125-öst, és 148-asból meg 151-esből is kapunk. Nem beszélve a Bosiig hosszabbított 233E-ről. Elvileg hétvégén lesz egy start 71-esbe is.
Ugriknak a 25-ös, a 162-es és a 225-ös jelzésű viszonylatok, viszont visszakapjuk a 30-as jelzésű viszonylatról elvett számokat. Az önszántukból kilépőknek köszönhetően csak minimális létszám leépítés várható.
A 151-es jelzésű viszonylatra hétközben egyet sem, hétvégén mindösszesen 2 számot (F.21 és F.22) ad a garázs. Úgy látszik, hogy csak hétvégén kell kisegíteni Dél-Pestet. :-)
Már nem csak 2 tartalék van? Mintha a garázsban tárolós megszünt volna.
Én számos vonal tekintetében felülvizsgálnám a rezsikilómétereket. Nem csak Cinkotának esik messze a 95-ös jelzésű viszonylat, van még a BKV-nak egy rakat ilyen vonala.
Igazándiból annyira nagy már itt a szar, hogy nem nekünk kéne ötletet adni "felfelé".
Nekem mondták a hétköznapot is, de kutya legyek ha ennek látnám értelmét, hogy hétvégén adnak bele, hétköznap meg nem...
Mondjuk azt sem igazán értem, minek trollkodnak még a teleppel ennyire, a 7E/173E-n kívül felesleges lenne bárhova is adnia csuklóst a garázsnak, hiszen 30-ason hétköznap már csak a 3 tartalék és egy egész napos starttal vannak jelen - hétvégén 4 egész napos ez eddigi 2 (vasárnap 3) helyett, a 151-es meg inkább számít lerágott csontnak ilyen szempontból. A Transman megkaphatná a maradék 30-ast, Kelenföldnek meg még pár 86-ost, Kőbányának meg Expresszt és a csuklós rész elvan intézve. Szólókkal is lehetne racionalizálni. 95-ösön pl. nem tudom mit keres még Cinkota a hosszú rezsimenetével, úgy hogy azt is inkább lőrincről kell tölteni reggel, Kőbánya még csak-csak átvehetné a maradék 260-as startokat, de a 412-eseket adhatná Délpest, mert még az is közelebb van a külső végéhez, mint Kőbánya. Cserébe meg mondjuk Cinkota adhatna több 198-ast, meg 185-be pár startot Délpest helyett. A 168E-n lévő egy startot lecserélhetnék mondjuk 162-esre... A 100-ast meg adhatná teljesen KB, mivel bőven közelebb esik a telephez, mint Cinkotához.
Fordítva mondták, mert ma, "vasárnap" csak 2 kocsi (04-46, 04-51) volt a 151-es jelzésű viszonylaton.
30/30A/230: a számok nagy részét elvitte Óbuda, amit sajnálok.
7E/173E: elég a 27 kocsi, ha Kelenföld is ad ennyit. Ugató kutya legyek, ha tudom, hogy minek jár 2 percenként a 173E jelzésű viszonylat csúcsidőben. Azt végképp nem értem, a FUTÁR miért mond be olyan megállóhelyek, ahol nem áll meg.
Elvileg májustól 151-esre is ad a telep hétköznap 2, hétvégén 5 startot. Legalább is ezt hallottam, aztán rebezsgetnek még egy kökis végállomású csuklós vonalat is, hogy majd arra is adnánk. Expresszre 27 autó lesz hétköznap, 30-asokon marad a 3 tartalék a maguk reggeli pár kanyarjával és a 907-es átszerelő egésznaposban, viszont táblással, így itt marad 4 start, hétvégén talán egy. A többi jó kérdés, de mivel így jó formán csuklós többlet lesz, nem lennék meglepve ha néhányat elvinnének máshova.
Nem volna az a legegyszerűbb, hogy egyiket sem megcsinálni, és egy egyszerű átcsoportosítással 30-án már kaphatna kocsit valahonnan Kőbánya helyettük, ha kell egyáltalán. (?)