Szerintetek nem túl nagy kockázat megvenni egy Kawasaki VN750 twint amiben már 70000 km van?1989-es és olyan400-450000 lenne az ára!Nagyon tetszik de nem tudom be merjem e vállalni? Előre is köszönöm a véleményeket és a tanácsokat!
Boldog tulajdonosa lettem egy VN 800A ( 1997 ) gépsárkánynak. Abszoult nem ismerem a típust ( 8 évig Hondáztam) de megtetszett így meg vettem. Keresek olyan tulajdonost kinek már jócskán van tapasztalata és meg is osztaná velem. Továbbá keresek ehhez a gépsárkányhoz nyújtott lábtartó szettet.
szevasztok ,keresnék egy vn 900 classic hoz ami 2006 os egy generátor tekercset ha lenne valakinek kérem irjon vagy hivjon fel ,elöre is köszönöm email :guttika3@gmail.com számom:06 20 9 140 602
Érdekelne, hogy mi a különbség a Kawasaki LTD 450 és a Kawasaki EN 500 között! Tudom az utóbbi az utóda a Kawasaki LTD 450-nek. De nem igazán találtam műszaki leírást a két motorról. Persze nem biztos, hogy megfelelő helyen kerestem ezidáig! Érdekelne, hogy méretbeli változás, valamint műszaki változtatás miben nyilvánul meg! Fontos lenne, mert vásárlás előtt állok, és nem igazán tudom eldönteni, hogy melyik a jobb! Ha ezt egyáltalán így el lehet dönteni! Köszönöm mindenki válaszát előre is!
A napokban találtam egy 1994-es kiadású EN 500 gépet. A lényeg: a motorban 13 000 km van, minden eredeti rajta nem volt még megbontva, Ausztriából került szép hazánkba, ahol 2004-ben a gazdija betolta egy fa alá és azóta nem volt beindítva. Ott ázott fázott a masina 12 éven keresztül. A tankjában 12 éves benzin van, de valamiért nem nyílik a tanksapka. A krómozott alkatrészeken rozsda foltok találhatók, de nem veszélyes. A fényezése hibátlan egy polírt elbír. A motorja átfordul önindítóval, bár egy az egyben kellett neki áramot adni, mert a kapcsoló nem működik. Az irányjelző villog állandóan nem lehet kikapcsolni (talán a relé beszorult) 2004- ben volt az utsó bejegyzés az amúgy rendesen vezetett szervizkönyvben. Néhány műanyag alkatrészt cserélni kell, mert megette a nap (index tartó stb.) Van rajta két nagy oldaltáska, eredeti bontatlan szerszámkészlet, az ülés bőrzet hibamentes nincs az egész mocin egy karcolás sem. Mindezért 200 000 Magyar Forintot kérnek.Én nem ismerem ezt a típust, viszont nagyon tetszetős és kényelmesnek találom. Érdemes meg venni így, vagy zsákbamacska? Alkatrészek vannak hozzá? Ha megveszem saját részre lenne nem eladásra. Köszi a válaszokat!
Szia Richárd. Nekem is 93-as évjáratú Kawám van. Ezekben a motorokban a Kawasaki R5-ös motorja van beszerelve, ami szinte elnyűhetetlen a motorszerelő barátom szerint, de szerintem is. Tavasszal cseréltem el a T-maxomat erre a motorra és azóta, április óta kb. 6ezer km-t mentem vele vegyesen használva túrázásra és városi üzemben is. A fogyasztása 5 liter/100 km.Olaj fogyás nulla pedig a Transz Fogarastól Brassóig Sarkadtól Mátészalkáig, Budapestig sok sok helyen jártam.
Ugy gondolom hogy az a kilóméter, ami a Te motorodban van elfogadható egy 93-as évjáratú motortól.Ha a karbi szinkron rendben van, nem eszi az olajat és 90-120 km/h hajtás mellett nem fogyaszt 5 litertől többet, nem füstöl, nem csörög,akkor minden ok. lehet. Jó motorozást, széles utat,teli tankot és gumi fákat kívánva.Major J.
Sziasztok.Nem rég találtam neten egy 500 as kawasaki chopper. 1993 as kiadású. Nagyon jó állapotú. 75000 km el. Abba kérném a segítségeteket hogy ennél a motornál ez sok kilóméternek számít e? Köszönöm.
Nemrégiben vásároltam egy vulcan en 500-ast! Nagyon meg vagyok vele elégedve, számomra igen nagy élményt nyújt, gondolom azért is, mert ez az első nagymotorom.
Pár nappal ezelött valamely jóindulatú, lelopta a jobb oldali, a légszűrőt takaro, műanyag díszburkolatot. Amennyiben valakinek van elfekvőben metál bordó, vagy bármilyen más színben kérem jelezze a 06 30 2426990-es telefonszámon, vagy itt a fórumon.
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket......
A másik dolog, többen panaszoltátok, a karbi, meg a tüszelep problémát..... sajna ezeknek a problémáknak a legnagyobb okozója a magyar üzemanyag..... én is sokat költöttem karbi tisztításra, cserére stb. Majd egy komám javaslatára beépítettem egy 250-ft értékű plusz benzinszűrőt.... azóta semmi bajom nincs a vassal...
Épp egy felújítás végén vagyok.A problémám ugyanez.Ellenőrizd a tankot nem koszos -e?vagy ha sokat állt a vas tele lesz oxidos piszokkal.A következő a benzincsap lehúzod az üzemanyag csövet van egy direkt állása a csapnak akkor kell jönni a benzinnek a másik két állásba csak ha indítózol vagy megy a motor.A következő ami valószínűleg a hiba oka hogy nem zár valamelyik tűszelep és túlfolyik.ez sajnos elég drága mulatság 11000/db és csak a gyárit szabad beletenni. De egy tisztítás is meg tudja oldani a gondot.Olajcsere minden kép mert csapágyas lesz a motor.
A Kawasaki Pats.house oldalon részletes alkatrész árakat találsz cikkszámok stb.
A karbi tisztítás és beállítás mellett egyértelmű az olaj + szűrő csere,és sanszos lehet az is,hogy a kupplung is javításra szorul (olajos a kupplung,ha péppé ázott a benzintől,könnyen csúszhat).
Ha sokáig áll a vas előfordul,hogy akár a tömítések elfáradnak,de lehet,hogy a tű akadt meg és lecsorgott a benzin.
Nem tudom azóta mire jutottál,de várom a fejleményeket!Veszprémben v Szfehérváron tudok ajánlani szerelőt.Én egy 800 Classic-al gurulok.