Keresés

Részletes keresés

gesszti Creative Commons License 2019.02.14 0 0 8453

Sziasztok!

GS 500 E... tartott 2000 fordulat környékén néha visszadurrog a bal oldali karburátor felé. Karbit szétszedtem, kipucoltam, összeraktam, szinkront állítottam, amit tudtam, megtettem, de mégis megmaradt a jelenség. Se alatta, se felette, csak 2000 környékén. elég határozottat durran vissza, még a motort is megfogja ilyenkor. Mint egy jó egészséges előgyújtás. 

 

Mi okozhat ilyet? Elszegényedik a keverék, és begyullad? vagy nyitva marad valamiért a szívó szelep? 

Arminsun Creative Commons License 2019.01.19 0 0 8452

Az enyém a szerelő kezében szakadt el! -))

Előzmény: Covacipeter (8450)
CsA Creative Commons License 2018.12.31 0 0 8451

Covacipeter Creative Commons License 2018.09.27 0 0 8450

Hogy annyira tudnék, azért az erős túlzás. De már azzal is beljebb van ha úgy megy szerelőhöz hogy be van azonosítva hogy melyik szimering ereszt.

Na meg az is hasznos ha az ember látja és érti hogyan van a kuplungbowden behelyezve a dekli alatt. Ha egyszer elszakad, teszem azt túra közben, akkor már könnyebb a csere az út mellett. 

Előzmény: fenexx (8444)
fenexx Creative Commons License 2018.09.18 0 0 8449

Az egész országban az egyik legjobb! (állítólag, én még nem jártam nála, de egyszer bekukkantok!)

Előzmény: fenexx (8448)
fenexx Creative Commons License 2018.09.18 0 0 8448
Előzmény: motoros51 (8447)
motoros51 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 8447

Segítséget kérnék a Gs 500 nem rég volt szinkron állításon azóta egy henger megy. Szerelő nem igazán akarja korrigálni a hibát. Egy megbízható szerelőre lenne szükségem. Gödöllő- Veresegyház vonzata! Előre is köszönöm a segítséget.

fenexx Creative Commons License 2018.09.07 0 0 8446

Én csak okoskodni tudok, szerelni nem! Bocsi!

 

...és mi volt a baj forrása?

Előzmény: flexaret (8445)
flexaret Creative Commons License 2018.09.06 0 0 8445

fenexx!

A Covacipeter kolléga útmutatásai és tanácsa alapján megcsináltam a műveleteket. És már meg is van a baj forrása. A motorom ezen részét én még soha nem bontottam meg, azért kértem némi segítséget. Pontosan azt csináltam, amit tanácsolt, és azokra a dolgokra ügyeltem, amire felhívta a figyelmemet, hálás vagyok a segítségért. 

üdv.

Előzmény: fenexx (8444)
fenexx Creative Commons License 2018.09.06 0 0 8444

Váo! Te aztán tudsz! Grt.

Előzmény: Covacipeter (8442)
flexaret Creative Commons License 2018.09.05 0 0 8443

Köszönöm a hasznos tanácsokat. Nekiállok és megpróbálom kideríteni, hogy melyik a ludas. 

Üdv.

Előzmény: Covacipeter (8442)
Covacipeter Creative Commons License 2018.09.05 0 0 8442

Adj'Isten!

 

Már nem emlékszem pontosan, de a kis lánckerék fedelének levételénél nincs nehézség, nem fog kiakadni a bowden. Le kell venni a váltókart, aztán remélhetőleg a dekli csavarok nincsenek berohadva... Csak arra vigyázz hogy ne hajtogasd nagyon a levétel után hogy ne törjön meg a bowden. 

Az olaj ha jön vhonnan akkor az inkább üzem közben, nyomás alatt jön, de ha hígabb láncsprayt használsz akkor az is meg tud folyni kissé az esőtől meg a motorhőtől. Az a helyzet hogy a kislánckeréknél, a kuplung rudazatánál, és a váltókar tengelyénél is van szimering. Ha jön valahonnan az olaj az nem fog látszani a sok trutymótól, ezért az egészet ki kéne takarítani az esetleges olajtól, ráverődött láncspray-es dzsuvától, féktisztítóval teljesen szárazra. Lehet hogy elmegy rá 1-2 doboz. Majd visszatenni, menni vele egy rövidebb próbautat, és utána megint levenni és megfigyelni hogy honnan jön szivárgás, így már jó eséllyel ki tudod szúrni az olajfolyás forrását.

Előzmény: flexaret (8440)
fenexx Creative Commons License 2018.09.05 0 0 8441

Én elvinném egy jó szerelőhöz... S ez hirtelen kezdődött, vagy lassan fokozódik? A hangján hallani valamit? A motor ereje nem csökkent?

Előzmény: flexaret (8440)
flexaret Creative Commons License 2018.09.01 0 0 8440

Kedves Fórumozók!

A kis lánckerék borító leszerelése során kell-e valamilyen "komoly szerelési nehézségre számítani-bovden kiakadás, szerkezet széthullás, stb...? Még soha nem nyúltam hozzá, és meg kellene néznem a dekni oldalát, mert menet közben olajcsepegést tapasztalok. Mindig van egy olajcsík a dekni oldalán. Álló helyben semmilyen olajfolyást nem tapasztalok. A lácspray fújása óta már mentem 5-600 kilométert és még mindig látom. A középállvány is csupa olaj. Az olajszintem is csökken,de a mértéke nem teljesen győzött még meg. Az olajcsere óta mentem kb 4000 kilométert és a teljes 3 literes szintről most tart az alsó nívő felett kb 2-3mm-re.  Lehet, hogy a felrakódott láckenő spray ilyen sokáig ürül, vagy a szimeringeket kellene vizsgálni? /ezt kezdeném, de bizonytalan vagyok/ A szimeringek esetén mekkora beavatjkozás a csere. Tisztelettel várom a reagálásokat, tapasztalatokat. Üdv.

fenexx Creative Commons License 2018.09.01 -1 0 8439

Tennap kigurultam! Csodás volt!

Holnap is megyünk.

(én és a Stuka)

fenexx Creative Commons License 2018.08.02 -1 0 8438

Csak nem esett hasra mindenki?  -((((((((((((

fenexx Creative Commons License 2018.07.28 -1 0 8437

OK Örülök.

 

Bocsi.

Előzmény: Lacy és Ricsi (8436)
Lacy és Ricsi Creative Commons License 2018.07.28 0 0 8436

Köszönöm, felvettem velük a kapcsolatot! 

Előzmény: fenexx (8434)
fenexx Creative Commons License 2018.07.28 -1 0 8435

sehol egy köszönöm? -((

Előzmény: fenexx (8434)
fenexx Creative Commons License 2018.07.24 0 0 8434

70/500-8881
30/625-8400
30/579-8360
sugomotor@t-online.hu
info@sugomotor.hu
Személyesen: 6500 Baja, V. körzet 10362. (GPS: Kövidinka utca 4.)

Előzmény: Lacy és Ricsi (8432)
fenexx Creative Commons License 2018.07.24 0 0 8433

sugomotor Baja

Előzmény: Lacy és Ricsi (8432)
Lacy és Ricsi Creative Commons License 2018.07.23 0 0 8432

Mondjuk azért,mert esőben felveri a vizet...

És gondolom azért kérdezem,mert már rágugliztam és semmi...

Előzmény: fenexx (8430)
fenexx Creative Commons License 2018.07.23 0 0 8431

mi lenne, ha te gúgliznál és nem én????????????

 

különben: sugomotor Baja (ha ott nincs használható szutyuki alkatrész, akkor seholse nincs)

Előzmény: Lacy és Ricsi (8429)
fenexx Creative Commons License 2018.07.23 0 0 8430

Miért kell azt hosszabbítani??

Előzmény: Lacy és Ricsi (8429)
Lacy és Ricsi Creative Commons License 2018.07.22 0 0 8429

GS 500-hoz létezik hátsó sárvédő hosszabbító? 

Ilyesmire gondolok: http://ccmmotorosbolt.hu/wp-content/uploads/2018/01/K%C3%A9palkatr%C3%A9szek-279-600x600.jpg

fenexx Creative Commons License 2018.07.18 0 0 8428

A!

Előzmény: -Mosquito- (8427)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.07.17 0 0 8427
Előzmény: fenexx (8423)
gsmotoros Creative Commons License 2018.07.17 0 0 8426

Szia!

 

Nem az olajokkal volt a keverés, hanem benzinnel még egy időben. Ámde most már okés a gép. Több szerelő is meghallgatta szerencsére nincs baja semmi komoly. A teleszkóp szimering is cseréltetve lett, most már az is okés.

Előzmény: fenexx (8425)
fenexx Creative Commons License 2018.07.08 -1 0 8425

állítólag nem jó 5let a különböző olajok összekeverése

Előzmény: gsmotoros (8424)
gsmotoros Creative Commons License 2018.07.06 0 0 8424

Sajnos az is lehet, hogy a lustaság üt vissza és a kicsit késő olajcsere és a felhígult olaj miatt hangos a lánc. Lehet az olajcsere megoldja (a sűrűbb olaj simán elcsendesítheti), csak gondoltam jobb készülni a legrosszabbra.

 

Amúgy meg lehet túlreagálom és használni kell, nem hallgatózni :D

 

Illetve maga a motor nagyon megkímélt, végig garázsban tartott, szóval a szokásos teleszkópszimmeringen kívül nincs baja.

 

Édesapám régi benzines betöltése az meg saját magunk szívatása volt :D

Előzmény: fenexx (8423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!