Szia ha a 885i-re gondolsz akkor tudok mondani néhány dolgot.
Télen vettem én is, kényelmes, robusztus, nekem elegendően erős is, az erőforrás karakterre inkább sport túra, így egy egyhengeres enduró után én kicsit soknak találom a sor3 hengert, de szerintem megbarátkozunk :) Terepen poroszkálva meglepően stabil volt az utcaibb enduro gumik ellenére is. Nehéznek nehéz, de meg lehet szokni.
Valahol olvastam, hogy nem gond a 100+ futás sem, elég strapabíró cucc. Alkatrész inkább csak külföldről, vagy szerelőtől, itthon nincs olyan sok, főleg a 885-ből, de egyébként a kasztni szinte teljesen megegyezik a 955-el, hirtelen csak a hátsó gátló jut eszembe, hogy rövidebb kialakítású, de a motorban azért van néhány változtatás.
Összefoglalva azt hiszem újra megvenném, csak kár hogy nem V2-van benne :)
Ugyanitt keresnék jobbos lábtartót ehhez a típushoz, ha valakinél bujkál egy, szívesen megmentem.
Ha jól tudom 2000 év körüli Trophykra is ezt rakták.
Üdv. Triumph srint ST955i-nél olyan probléma lépett fel, hogy ha tartom a gázt, vagy óvatosan gyorsítok akkor szaggat. Gyújtás részen nincs hiba ezt már ellenőriztem. TPS-re gyanakszok, de azon nem lehet mehanikusan állítani. Valakinek tipp? :)
Adott egy nem régiben vásárolt 2007-es Street Triple 675 illetve rajta, ülés alatt 2db Arrow dob. Beleültették a bogarat a fülembe, miszerint a közel "on-off" gáz orvosolható egy remap-al. Őszintén bevallom nem tudom lett e cserélve rajta vagy a gyári map van rajta, de érdeklődnék tudna e valaki segíteni ennek kiderítésében esetleg amennyiben szükséges a dobhoz tartozó fel/betöltésével?
Nekem is 99-es 885i tigerem van és az üzemi alapjárat 1200 rpm.A benzin szagot illetően nekem a műanyag benzin csatlakozóval volt bajom el volt repedve és szivárgott a benzin cseréltem egy fémre és nem volt gond.
Ha valakit érdekel, vettem egy ketyerét amivel a szerviz intervallumokat át lehet írni. Ez azoknak szól, akiknek világítani szokott a villáskulcs a kijelzőn. Azt hiszem 2010-től minden Triumphra jó. Ha saját magadnak cseréled az olajat és nem akarsz sorban állni, szívesen kiütöm bárkinek ezt a hibát.
Eladó eredeti TRIUMPH első olajtartály, nagyobb kialakítású CNC munkált, gravírozott! A World of Triumph-tól!Ha unod már, a kis elszíneződött műanyagot, most a tiéd lehet egy igen mutatós fém tartály.Szinte, minden Triumph típushoz jó!A linken egy ilyen látható!Most töredék áron! A termék volt motoron, 5 km erejéig... Alku van, csere nincs :)
Sziasztok! Nemrég vettem egy szép sárga 99-es Tigert 885i-s és az a problémám vele, hogy néha néha beesik az alapjárati fordulat 800-700 körülre, aztán ha bemelegedik, akkor onnantól kezdve kb 1000-nél kalimpál.Már beletekertem 220 km körül, a hangja szép, nincs semmi ütemtelen dolog benne, nem csörög nem zörög. A másik problémám meg az hogy eléggé benzinszaga van, olyan mintha nem égne el tökéletesen a benya. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a bibi, illetve tudtok BP-környékén valami jó szerelőt aki ért is ezekhez a motorokhoz, és nem a méregdrága szakszervíz?
Féláron! 2017 szeptember végén vásárolt, talán 5x viselt, tökéletes, kifogástalan új állapotban van,protektoraival, számlájával, papírjaival, Triumph-os fogasával, gyári tartó töméssel,új gazdáját várja! Stílus váltás miatt eladó! Mérete: XL (nem csak pálcikáknak, állítható 80-tól 120kg-ig viselhető) Kivehető thermo bélés, szellőztető zsebek, mobil tartó zseb, erős cipzár, gyári protektorok, tiszta bőr, minőségi varrás, elsőosztályú kivitelezés!
Akár két részletben is márkatársnak! Egy összegben: Alku van, csere nincs :)
Ha valakit érdekel, csak írjon a can_axecollony@yahoo.ca-ra