Ilyentol felek en is. Mas banknal sem sikerul kezelniuk a helyzetet. Kerestek azota? Esetleg az SAP-tol? Szerintem teljesen szabalytalanul hivtak, kerdeztek a szemelyes adataimat ugy h ok nem azonositottak be magukat, mondott egy teljesen altalanos nevet (legyen Nagy Bela) es ezt hajtogatta h o ezzel beazonositotta magat. Csodalkozott h en nem akarom megadni a sajat adataimat.
Bővebben; egy csődközeli olasz mamutbankról beszélünk. Mégis milyen lenne? Őrültség náluk számlát nyitni. Évekkel ezelőtt bezárták a magyarországi bankfiókok többségét, a díjakat pedig az egekig emelték. Gyakorlatilag a legdrágább - és egyúttal a legsilányabb Magyarországon működő bankról beszélünk.
A UniCredit Bank Magyarország emblémájával ellátott bankautomatát már szinte csak mutatóban találni, azokat is csak megyeszékhelyeken, jobbára csak a még meglévő ügyfélszolgálatok előterében - már ha épp működnek. A mobilapplikáció gyakorlatilag őskövület, alapvető adatokat sem lehet benne lehívni. A kőkorszakból hátramaradt netbankot néhány éve lecserélték egy még rosszabbra. Szó szerint évekig szenvedtek az átállással, folyamatos hétvégi-, néha hétköznapi leállásokkal - az eredmény pedig kritikán aluli lett. A legalapvetőbb műveletek elvégzéséhez is sokszor 4-5, igen drágán mért árú SMS-t "kell" küldeniük, mire végre sikerül elvégezni valamit. És ha közben lejár a rövidke időkeret, kezdheted újból az egészet - és persze fizethetsz még egyszer 4-5 db, méregáron küldött SMS-t.
Néha "automatikusan" megváltoztatgatják az általad szerződéskötéskor / módosításkor megadott készpénzfelvételi és bankkártya limiteket. Mert nekik lehet! 500 ezerről 250 ezerre vitték le bármiféle értesítés nélkül a napi kártyalimitemet, amivel így értelem szerűen nem tudtam kifizetni a kiszemelt műszaki cikket. Hogy ciki volt-e a kasszánál? Az volt. Soha ilyen nem fordult elő velem korábban. Bocsánatkérés, ne adj Isten kártalanítás? Ugyan már :) - ezeket nem olyan fából faragták. Még nekik áll feljebb... ha az ember bármit meg mer említeni. Mert ők tökéletesek :) - kritikának helye nincs!
...és akkor elérkeztünk a minden kritikán aluli, alpári személyzethez. Másfél évtizede tényleg az egyik legkedvesebb, legfelkészültebb banktisztviselőkkel felvértezett magyarországi pénzintézet volt. Úgy fél évtizede - amikor igazán érzékelhetővé váltak a költségcsökkentések hatásai - kezdett rohamosan zuhanni a színvonal. Először csak a fiatalabb, alig képzett személyzet megjelenése okozott gondot - de az elmúlt néhány évben már tényleg a sarokszéli szintig sikerült eljutniuk személyzet terén. A biztonsági őröknél is nehezen hihető, hogy a 8 általánost nem kisegítő iskolában végezték el - a "banktisztviselők", ügyfélszolgálati alkalmazottak pedig már tényleg nem többek, mint a legalacsonyabb szintről verbuvált, betanított munkaerő.
Közel másfél évtizedet húztam le velük - szinte az egész hazai történelmük alatt az ügyfelük voltam. Tényleg sok rossz bankot láttam már életemben mind Magyarországon, mind külföldön - de ilyen csapnivaló "szolgáltatást" még soha, sehol nem voltam kénytelen elszenvedni. Tényleg csak azt kívánom, hogy bárcsak előbb léptem volna - de úgy van, hogy az ember ragaszkodik a megszokotthoz. Talán túlságosan is. Agilisebbnek kell lenni, nem szabad az ügyfélnek kompromisszumot hoznia holmi megszokásból! Arra buzdítok minden, még meglévő unicredites ügyfelet, hogy nézzen körül a piacon és hozzon okos döntést :)
Minden évben olyan 50.000-55.000 Forintot buktam a mostani számlavezetőmhöz képest a Unicredit magas alapdíjai és ilyen-olyan "extraszolgáltatási" (= másutt ingyenes, vagy feleannyiba kerülő alapszolgáltatások) költségei miatt. Lehetne sorolni a végtelenségig... de csak a saját ostobaságomnak, szűklátókörüségemnek állítanék mementót vele.
Tényleg csak összefoglalásként; csak jobbat, olcsóbbat fog találni a piacon, kedves bankot kereső ügyfél! A UniCredit Magyarország minden magyarországi banknak a legalja. Részemről SOHA többé UniCredit!
Ha a Mobilodra le van töltve az alkalmazás, akkor újabb 150 Ft mínusz a spectranet hasznalalán felül, ami szinten 150ft. Nekem egy megszűnt számlacsomagom van, aminek a díját most emelik 100 valahány forinttal havonta. Ezenkívül virtuális kártya az nincs. Ami külföldről történő vásárlásokkor elég fontos lenne. Nekem, hogy az utalások ingyen vannak, a régi számlacsomagban ezt lehetett választani, még így is 1000 Ft felett van a havidíjam. Már én is gondolkodom a váltáson, ugyanis az OTP nél az 500 Ft-ból kijön, ha van nettó 150 000 fizetése az embernek És ebben benne van már a virtuális kártya díja is.
Unicredit = Gyalázat! A hlye fejemmel, tszt nyitottam náluk. Az internetbanjuk gyakorlatilag nincs. És mióta szóba álltam velük, folyamatosan bukóban vagyok. Az egész egy rakás szr. A közelükbe se menjen senki.
Mindenki jol gondolja meg a bankot ,csak ket reszletben engedte felvenni,igy dupla felveteli dij,nem jo ,nem kultivalom ezt a fajta megkarositast,sok bajom volt,aukcios hazban elutasitottak,el kellett mennem felvenni kpt automatabpl,plusz penz,keves a korrekt bank ,elejen nem volt ennyi gond veluk,ugy latszik ezt kesobbre idozitettek
Akkor lenne felhasználó barát ha a feluleten találnánk egy semmitmondó ikont ahol időpontot lehetne egyeztetni...Némelyik fiók előtt egy visszatérő jelenségtapasztalható a múlt rendszerből,mint amikor a zöldségeshez banán érkezett......
Űdv' Elképesztő ez a valami ami programnak nem nevezhető és vicckategória,hogy felhasználó barátként emlegetik én inkább nevezném az energiavámpírt .Gondolom ezt a Profitnövelés érdekében állították hadrendben ,hogy vegye el a kedvét a számlatulajdonosnak a tranzakciótól......
Én is dobbantok tőlük, a Spectra net is egy fos volt, de az új ebank-al skerült alulmúlni...
Értékpapírt kezelni nem lehet, csak ha bemész egy fiókba, ott pedig, ha "Jolika épp szabin van", akkor készpénzt se tudsz befizetni, nemhogy bármit ügyintézni.
Több mint 10 év után a héten hagytam ott az unikretyit, miután az utóbbi egy-két évben nagyon lepukkantak (hogy mennyire, abból lesz néhány MNB panasz is), sok pénzért igen gyatrák.
A folyószámlám megszüntetése majdnem egy hétig tartott. Először a lekötött betétem felmondásával próbálkoztam a netbankjuknál, de volt, hogy nem volt elérhető, volt, hogy a belépési sms több órás késéssel érkezett (kétszer is) és amikor végül sikerült megbízást adnom rá, azt nem hajtották végre.
Végül személyesen mentem be egyik fiókjukba megszüntetni a számlát. Először csak annyit tudott csinálni az ügyintéző (miután kb. egy órát várakoztam), hogy aláíratta velem a betétfelmondási papírokat. A betétet magát majd a számlavezető fiókban fogják megszüntetni, mondta, utána tudok majd a netbankon utalni. Nem tudtam. A számlán lévő tranzakciós limitet nem emelte meg, így másnap délelőtt még egy sort végig kellett ülnöm, akkor már sikerült megemelni a limitet és el tudtam indítani az utalást. Amikor megkaptam az sms-t, hogy átért a pénz az előző nap egy másik banknál nyitott számlámra, harmadszor is sorban ültem (kb. egy órát) és akkor már sikerült megszüntetni a folyószámlát. A költségeik levonása után megmaradt néhány ezer forintot némi unikreténség után visszakaptam (elsőre a pénztáros az elé tett, nekem kifizetendő összeget be akarta vasalni rajtam, majd a készpénzfelvétel díjáról kérdezte az ügyintézőt...).
Az új folyószámlámat egy hétfő esti telefonos egyeztetés után kedden reggel nyitottam. Megbeszélt időre mentem a Bankba, nem kellett várnom. Nagyon álmosnak nézhettem ki, mert a bankos hölgy megkérdezte, kávét vagy vizet hozzon, végül hozott mindkettőt. Félóra - háromnegyed óra alatt végeztünk (az unisatöbbinél ilyenkor még sorra sem kerültem) és pénteken meg is kaptam az új bakkártyámat, amit azonnal aktiváltam és vásároltam is vele (4 nappal volt a telefonos egyeztetés után!!).
Nagyon alapos, hasznos és jó kis írás, én örülök, hogy elolvastam, érdekelt nagyon! Részemről nagy köszi érte!
Szerintem bőven megérne több pontot is(!), de hát én csak egyet tudok adni.
Egyébként én OTP-s vagyok (kerül amibe kerül). Netbankolok, amit szeretek, és tényleg nagyon könnyen és jól használható felületük van (függetlenül attól, hogy igazából nincs összehasonlítási alapom). Valamikor voltam ERSTE-s, aztán mentem FHB-hoz (de ez utóbbit valamiért ki nem állhattam), talán egy év után ott is hagytam. Nekem az OTP a legjobb, úgy vagyok vele, hogy "ingyen" bank úgysincs, akkor meg mi a frászért ne annál legyek, amelyiknek még a porfészek faluban is van automatája. Az meg tuti, hogy az OTP. Lehet, hogy "keresztapa", de hát ez van. :) Akkor vagyok a legnagyobb "gengszternél".
Pontosan, a legjobb ajánlatnak tűnt... De csak tűnt sajnos... Ma már panaszt írtunk, és az MNB felé is el lesz küldve. Ha nem is fogyasztóbarát hitelkerelmet indítottunk volna el, a 30 napos CSOK elbírálás is napok óta lejárt és minden nap hitegettek, hogy ez holnapra meglesz, vagy épp pont ma van szabin fent a döntéshozó, stb... Azért az nevetséges, h semmi infó egy hete,se válaszok a kérdésekre. 2 meglevő gyerekre venném igénybe, akikre sose volt felvéve semmi, egy 10 éves, megfelelő ingatlanra, az előző ingatlant beforgatva.😂 Bonyolult lehet az ügyintézés. 🤣
És még a kérdésre a válasz, nem olyan egyszerű ugrálni, ha elkezdted egy banknál ugyanis ők szerepelnek az adásvételi szerződésben, igen csak kezdheted az alapoknál aminek az eladó sem annyira örül...
Hát mi most nagyot csalódtunk. Épp a Minősített Fogyasztóbarát lakáshitelüket vennénk fel CSOK-kal, és sajnos bőven túl vagyunk a törvényileg szabályozott 15 munkanapos bírálati időn. 😤
Minden dokumentumot leadtunk már az első nap, amikor is alairtuk, h vállalják nem kérnek be több papirt. Az értékbecslő utáni 15 munkanap lement, sehol semmi, mire jeleztük ezt, és utána elkezdtek olyan dokumentumokat bekérni, aminek semmi köze a hitelhez vagy a CSOK-hoz. Mikor ezt is jeleztük, annyi volt a válasz, hogy akkor elutasitanak. Jogszabályokat nem tudnak, vagy nem érdekli őket...Hitelünk 20 munkanapnál és rengeteg szabi árán beszerzett papír után sincs...
UniCredit? 2-3 évig voltam az ügyfelük, igaz, nem elsődleges bankként használtam, fél éve váltottam. Nem szerettem a bankot: lassú, nagy, régi monstrum benyomását keltette, tök drága volt, nehézkes volt bármit is elintézni, a netbankja pedig olyan volt, mint amit 15 éve vártam volna el (azóta lecserélték, de ahogy olvasom az új sem jobb). Örömmel hagytam ott őket, és azzal az érzéssel, hogy na a soha viszont nem látásra!
Az FHB-hez (most Takarékbank) mentem. Na, visszasírom az UniCreditet. Ez is tök drága, tán még drágább mint az UniCredit, a netbankja még rosszabb, az ügyintézés borzasztó nyögvenyelős. Már nagyon várom, hogy otthagyjam az egész társaságot...
A fő bankom egyébként 7 éve a MagNet Bank, velük elégedett vagyok, leginkább csak az zavar, hogy készpénz befizetéskor űrlapot kell töltögetnem. A netbankja jó, gondom velük eddig nem volt, bár a telefonos ügyfélszolgálatuk nem mindig érhető el (nem mindig veszik fel a telefont, pedig kicsöng).
A Budapest Bankról vegyesek a tapasztalataim: van, ami simán és tök jól ment náluk, ugyanaz más banknál tök nehezen, ugyanakkor van, ami meg borzasztó nyögvenyelős volt. A netbankba az ízlésemhez képest túl macerás a belépés (hosszú, általuk adott felhasználói név + jelszó + hosszú és bonyolult SMS kód), a netbank felület nemrég lett megújítva, de nem túl logikus, szerintem nem lett jobb a réginél, én nem ilyenre csináltam volna.
Ami a netbankot illeti, bő 10 éve OTP ügyfél voltam. Na, az a netbank a fejemben azóta is etalon mind felhasználói felületében, mind funkcionalitásában. Más kérdés, hogy akkoriban az OTP szörnyen drága volt (most már talán kicsit jobb a helyzet), úgyhogy otthagytam őket. (Az AXA Bank netbank felülete is nagyon tetszetős volt, amíg még léteztek, bár jóval kevesebb funkciót tudott.)
A K&H-nak 20 éve voltam ügyfele, akkor az ingyenes számlám szépen lassan egyáltalán nem ingyenessé vált, így otthagytam őket. Azóta a bankfiókjukat csak a biztosítói fele miatt látogattam, de mindig tök kedvesen bántak velem, és a hitelkártyájuk kondíciói is szimpatikusak (például szép kerek összegek a különféle díjak, nem 768 Ft, meg hasonló hülye összegek).
Az Erste fiók, ahol jártam idén hiper-szuper modern volt (Bartók Béla út, Bp), de nekem nem jött be, hogy bárszéken üljek míg az ügyintézővel beszélek, sem pedig hogy időpontot kell foglalni, nem lehet csak úgy az utcáról beesve ügyet intézni. És borzasztó nyögvenyelősen ment az ügyintézés, iszonyú lassú volt a számítógépes rendszerük, több mint 2 órát ültem az ügyintézővel szemben egy egyszerű hitelkártya-limit csökkentési kérelem miatt... A netbank felületük elmegy: csúnya, de végül is működik, mutatja amit kell.
A CIB netbankja borzasztó, legalábbis ha még mindig azt a Javas akármit használják. A használt technológia és a design megöli - nem is léptem be már szerintem több éve.
Régebben a Citibanknak voltak még tök jó húzásai, meg tök rosszak is, sok tekintetben előremutató bank volt, csak 1-2 dolog bosszantott náluk. Összességében sajnálom, hogy eladták a lakossági ügyfélportfóliójukat, jó lett volna ha maradnak alternatívaként az országban.
A Raiffaisennél csak egy ingyenes megtakarítási számlám van. Mindig néztem őket, de végül mindig találtam náluk kedvezőbb, egyszerűbb, kevesebb apróbetűs bankot az adott célomnak. A netbank felületüket így nem ismerem, a bankról sok tapasztalatom nincs.
A Gránit Bank jó lehet még, de a MagNet mellett nincs rá szükségem, így nekik még nem voltam ügyfelük.
Megerősítem az új internetbankjuk kritikán aluli fos, a spectranetet meg már nem lehet magánszemélyként használni. A pénzfelvét is rohadt drága én is keresek másikat de sajnos elég gyér a választék.
Főként azok kedvéért írom, akik most akarnának számlát nyitni az Unicreditnél, vagy épp a megszüntetésén gondolkodnak: én kb 10 év hűség után bontom fel velük a kapcsolatomat. Részben az eBanking miatt (értem hogy nehéz az átállás, de esetleg tesztelhették volna még egy picit mielőtt élesítik) - jelenleg is arra várok hogy be tudjak lépni a SAJÁT bankszámlámra és tudjak utalni. De engem az is totálisan felbosszantott, hogy nyáron egy indonéziai nyaralásnál kishíján ellehetetlenítettek, mikor annak ellenére letiltották a kártyámat (gyanús külföldi kártyahasználatra hivatkozva), hogy az utazás előtt külön csak ezért felhívtam őket hogy jelezzem hova és mettől-meddig utazom. Mindegyik problémámmal persze panaszt tettem, de ahogy a hallgatag cowboy esetében, nálam is van egy határa annak hogy meddig vagyok rugalmas bizonyos kellemetlenségekkel szemben. Számomra eddig tartott, úgy vélem a Unicredit Magyarország épp menedzsment-válsággal küzd, senkinek sem ajánlom.
várd ki a végét, simán lehet, hogy volt rajta -10 Ft, ezért nem szüntették meg, s azóta halmozódott rajta a számlavezetés ktg-e, most pedig szóltak neked...
Gondolom sem te, sem az ügyintéző nem ismeri, hogyan működik a külföldre történő átutalás. A pénzed azért utazik Amerikába, mert az Unicreditnek nincs közvetlen kínai számlavezető bankja, hanem egy ún. levelező
bankja van (most éppen Amerikában), aminek viszont van kínai kapcsolata, sőt Kínában sem biztos, hogy azonnal a célbankhoz megy a pénzed, hanem még megfordul egy-két bankban. És persze mindegyik fel fogja számítani a saját költségét.