Keresés

Részletes keresés

BJani Creative Commons License 2007.11.08 0 0 67

Azt inkább ne. ;-)

 

No megyek is aludni, holnap vár egy kis zhcska...

Előzmény: krisz25 (65)
Railroadman Creative Commons License 2007.11.08 0 0 66
Hát elég volt nekem megtanulni anno többszáz mozdony, teher- és személykocsi típus/altípus ismertető jegyeit, vagy 70 különféle Simson-kismotorét, jópár Ikarus-típust.
Az a helyzet, hogy a régi Repülés-könyvek, és az általános Jet=Boeing kultusz alól én sem tudtam még kivonni magam, kapásból rámondja így az ember egy háromhajtóművesre, hogy 727, de nem akartam megsérteni a TU 154-barátokat (részemről annak reptetése a cirill betűk ismeretének hiánya okán nehézkes, sajna ez van).
De tény, a repüléssel csak a Flight Simulator óta vállalok jegyességet, és annyi cég és típus van, ehhez idő kell.

Szívesen megnézem a képeket, ami azt illeti, a leírásod szerinti nagy gépek után keletkező turbulencia igencsak beindította a fantáziámat. Az biztos, ha van dobozos verziója, akkor hamarosan mindenképpen mgveszem. Pláne, ha nem viszi le 2 FPS-re a gépet (max-on nálam ezt produkálta a gyári felhőzet).
Előzmény: krisz25 (63)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 65

Jani batyam, hogy tegyelek magameva! :)

 

 

Előzmény: BJani (64)
BJani Creative Commons License 2007.11.08 0 0 64

En az FSnek arra a marhasagara gondoltam, hogy a szel szintek kozott nem finomit az eredeti, ezert eccer csak jol oldalrol megdob.

 

Tudom én aztat, de magas laszti volt, nem tudtam kihagyni. :-)

 

Railroadman, igen.

Előzmény: krisz25 (61)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 63

Semmi gond, nekem mindig az a teoriam, hogy repulokkel nottel fel, es az nem ma vo't, de en 29 evig ezeket bamultam.

 

Megtanultam. Mindenki aki most kezdi, az is megtanulja. :)

 

Rakok fel este a szerkorol kepet, es megmutatom szivesen, hogy nalam hogyan nez ki, ha hazaerek eccer (nalam meg csak fel 6).

En mindenkinek azt ajanlom, erdemes beruhazni es a 2004et nyomni rajta, mert nagyon nagyon mas elmeny 50 fpsel repulni full felhokkel mint 5tel.

Előzmény: Railroadman (60)
Railroadman Creative Commons License 2007.11.08 0 0 62
Lehet, hogy azért van többször, mert a 15 másoperc alatt nem változik a szél, emiatt nem tud fokozatosan megfordulni... ...bár rémlik, mintha fokozatos fordulása is lenne.
Windshear. Ilyen opció lenne a FS9-ben? Vagy ez a Shear strength-et takarja?
Előzmény: BJani (59)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 61

Repuljon olyanba bele a ...... :))

 

Stimmel. En az FSnek arra a marhasagara gondoltam, hogy a szel szintek kozott nem finomit az eredeti, ezert eccer csak jol oldalrol megdob.

Ezt kikuszoboli az Aktivszkaj, aki mindenfele ilyen dolgot sokkal realisabban ad elo. Windsheart is ott csinal ahol kell, csinal wake turbulencet is, meg minden nyalanksagot, air pocketeket, vertikalis learamlast, egyszer egy 747 szallt le elottem, en meg dongettem befele ATRel utana. Lebegtetes helyett ledetonaltam. :)

 

(Egyebkent a koppenhagas felszallos kepem olyan, utana igencsak megdobalt).

Előzmény: BJani (59)
Railroadman Creative Commons License 2007.11.08 0 0 60
"Tarom 727 akarod mondani Tu 154 :)"

Hát, égés ellen napolaj.:D:D Inkább nem magyarázom ki.:)
Előzmény: krisz25 (57)
BJani Creative Commons License 2007.11.08 0 0 59

Nem is csinal olyat a szel, hogy megfordul 70 csomorol ellenkezore, Te meg csak nezegetesz :), ilyen a valosagban nincs.

 

Hát akkor a zivatarközeli szélnyírás micsoda, papa? :-)))

Persze ilyen sokkal ritkábban van, mint FS-ben.

 

Bár ha a wind shear-t max-ra tolod....

 

(...nem tudsz leszállni)

Előzmény: krisz25 (57)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.08 0 0 58

Szimulátoros emlék a Ferihegyen volt Tu154 szimulátor. Az igen!

A valódi cockpit ablakai elött fekete fehér TV-n lehetett látni a szomszéd szobában lévő terepasztal fölött "utazó" vidikonos kis kamera képét. Teljesen eredeti műszerek, kormányok, minden. Egy hatalmas analóg!!! computerrendszer ment a szomszéd helységben. Mikor "repültünk" vele, már a hidraulikát nem használták. Több száz kilowattot fogyasztott egymaga csak az.

Állítólag most a Közlekedési Múzeumban van. Sajnos biztos nem üzemképes állapotban. Fénykorában is egy technikus teljes munkaidejét kitöltötte a folyamatos javítás.

krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 57

Az Active Sky egy kulon kis progi, ami a beepitettol teljesen fuggetlenul csinal mindent, a winds, stb., minden ki van kapcsolva a szimben olyankor.

Meg nem mondom mennyibe kerul, de valami 30-40 $ ugy emlekszem, meg tudom keresni.

 

Igy aztan ossze sem lehet hasonlitani a beepitettel. Nem is csinal olyat a szel, hogy megfordul 70 csomorol ellenkezore, Te meg csak nezegetesz :), ilyen a valosagban nincs.

 

A gepigenyt a joisten tudja, nekem atomeromuvem van :) azon nincs gond, mint azt a legutolso CRJ s kep mutatja.

 

Tarom 727 akarod mondani Tu 154 :)

Előzmény: Törölt nick (54)
Railroadman Creative Commons License 2007.11.08 0 0 56
Igen és ha kipipálos a "Winds aloft data..."-nem emlékszem, akkor a széladatokat 15 másodpercenként frissíti. Igen jó kihívást jelent, mikor cirkálómagasságon a 70 csomós szél percenként többször is pálfordulásokat végez.
Előzmény: Törölt nick (54)
Railroadman Creative Commons License 2007.11.08 0 0 55
Ahogy nézem, a szárnyon függesztett hajtőműveseket nem annyira preferálod.:)
Nagyon szép képek! Különösen a Tarom 727 tetszett.
Ez az Active Sky gépigényben milyen viszonyban áll a beépített felhőzethez képest?
Előzmény: krisz25 (52)
Briko Creative Commons License 2007.11.08 0 0 53

OFF

 

Maestro, írtam Neked a "topikunkban", olvastad?

 

ON

 

Brikó

Előzmény: krisz25 (52)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 52

Es az Active Sky amibe beleszerettem, ahogyan generalja a valos idojarast elkepzelhetetlen sok felhobol es elemekbol, egyszeruen zsenialis dolog.

 

 

 

 

 

Előzmény: krisz25 (51)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 51

Krisz bacsi nehany kedvence mindenfele rendszer nelkul.

 

 

 

 

 

 

 

BJani Creative Commons License 2007.11.08 0 0 50

Szép emlékek.

 

Én fiatalabb emberke lévén első szimulátorom a Secret Weapons of the Luftwaffe demója volt. 386-oson egész jól elfutott, 2 kislemezre felfért. 320x240pixel :)

Egy Me262-essel lehetett nyomulni a B17-ek és Mustangok ellen, még rakettát is lehetett rájuk nyomni.

 

A retaliator nekem is megvolt!

 

Később emlékszem 4 nagyfloppyn kaptam meg a Dogfight nevű játékot (bár a nevében nem vagyok biztos). Microprose termék volt.

Ez már tök szuper volt, kafa intróval, lehetett tolni WW1-ben a Fokker DR1-el és a Camel-el, WW2-ben Spittel és 109-essel, Korea F86 vs. Mig15, Vietnam F4 vs. Mig-21, Falkland Harrier vs. MirageIII, és Izrael F16 vs. Mig-23.

Sokat játszottam vele.

 

Később lett meg egy előbbi testvére a B17-es (a grafikai motor vszeg ugyanaz volt), azzal is sokat repültem.

 

Azzal az F/A 18 demóval én is sokat toltam Hawaii felett, tényleg nagyon jó volt.

Néhányszor a kikötőben álló anyahajóra is leszálltam vele.

 

2000-ben volt gépfejlesztés, és akkortól futott el a nekem akkor hatalmas minőségi ugrást jelentő Jane's WW2 Fighters. Vele nagyon sokat játszottam, a korábbi vektorgrafikus programokhoz képest nagyon-nagyon jó volt.

 

Az F-15 is hangulatos volt Iraq felett, bár azzal kevesebbet játszottam. Kézzel sosem ment a légi utántöltés, emlékszem. :(

 

Játszottam még a JSF-el is, Afganisztán, Kolumbia, Korea és Kola félsziget felett. Néha még ma is rákattanok.

 

A polgári repszimes világ 2003 kora nyarán kapott el. Az FS2002-őm 20 gigára duzzadt. Mennyi estén át szedtem le a rengeteg kiegészítőt az avsimról!

És milyen csiga lassan jöttek a sokmegás fileok a 33.6-os modemmel...

 

Ma meg 10megát lehúzni csak néhány másodperc... Akkor fél órába is beletelt.

Előzmény: Jago_ (33)
krisz25 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 49

Halihow!

 

Hadd kerdezzek valamit, nem kotekedeskepp, csak segitsegkeppen. Megvetted Te azt a Level-Dt?

"Kiprobalas" utan illik megvenni az ilyesmit, tudom, elhiszem, nem mindenki teheti meg, stb, foleg otthon nem, en konnyen kiadok 20-30$ t mas meg nem, de az a helyzet, hogy a Level D osszeganyolja a gepet, ha nem tul original.

 

Talalsz egy leveld.dll -t a modulok kozott, azt vedd ki, es utana minden meg fog gyogyulni az FSeddel.

 

Na, mint oreg motoros, kepekkel meg jovok ma' ha eccer odajutok. :)

 

Előzmény: Törölt nick (42)
kad Creative Commons License 2007.11.07 0 0 48

Sziasztok!

 

Van egy elado CH Products Flight Sim Yoke -om, amit alig hasznaltam (2 hetes). 40 ezerert eladom. Van rajta 1 ev garancia, megvan a doboza, leirasa, hibatlan. Ha kell valakinek irjon!

 

Andras

bankii Creative Commons License 2007.11.07 0 0 47
Légy szíves ne használj obszcén szavakat, egyébként a LEVEL-D igen erős hardvert kíván.
Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.07 0 0 46

Ez az!

Tutti kis dolog volt, tényleg a fóliabillenytűs finom kezelés volt a nehéz.

De 16 kB-on szimulátor volt. Egy mai programozónak a cím se tellne ki ennyiből.

Hosszú percekig töltés magnóról. Oszt vagy sikerült, vagy újra előröl egy kis fejállítás után.

Még rádióiránytű is volt benne. De ADF helyett RDF-nek hívta.

Előzmény: qwer1234 (44)
perko Creative Commons License 2007.11.07 0 0 45

Ezt ismeri valaki.  Tíz-egynéhány éve sokat nyomtam vele.

Komoly útvonalakat repültem.

Még most is megvan 3,5"-es lemezen. Komoly könyvet adtak hozzá, európai repülőterekkel, meg Jeppesen térképeket.

Nagyon szerettem. Csakhát jött az FS és ez el lett felejtve.

 

 

qwer1234 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 44
"ZX81 re is volt egy primitív szimuláció szerűség. Azért bővítettem 16 k-ra, hogy fusson rajta. Na az volt az abszolut minimum.

Arról nincs valakinek képe?"

 

Nem erre gondoltál ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (7)
qwer1234 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 43

Szerintem itt vagy itt érdemes feltenni a kérdést. Azok a szaktopikok.

Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.07 0 0 42
Sziasztok Virtual Pilot kolegák, lenne egy érdekes kérdésem, egy kurva érdekes problémám adódott, kb fél éve használok fs2004 et az előtt az x-et toltam, és az egyik 40 gigás wincsim azzal van tele hogy fs2004be kiegeket rakok egytől eggyig minden...AI tarffic, scenery database, pmdg, wilco, lago, pss, és a többi minden minden... és úgy 2 hete felraktam a Level-D 767 est és utánna vmiért a játék letiltott minden beállitást minimumra garfika hang, minden... és volt azóta FS reinstall de még igy sem jó, és kipróbáltam ugyhogy a másik wincsimről indítom és ott korrekt volt de hosszú történet hogy azt mért nem használom...tehát bocs hogy nem éppen FS emlékkel jövök hanem hibával de reménykedem hogy tudtok megoldást, bár google sem adott normális linket ami tudott vona...de próba szerencse előre is köszi.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.07 0 0 41

"Jelenleg épül a valós méretű 737-es szarvkormány és a gázkar pult."

 

:D :D :D

 

Jól hangzik...Én vasút őrűlt vagyok, biztos jól mutatna pl egy Taurus vezetőállás a szoba sarkában! ;)

Előzmény: qwer1234 (38)
bankii Creative Commons License 2007.11.07 0 0 40

Csak az FSX!

Az FS9 csont nélkül fu ilyen konfigon. 50 fr/s

Előzmény: Jago_ (25)
qwer1234 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 39

Itt az Interceptor zenéje :

http://www.vgmusic.com/music/computer/commodore/amiga/fa18-main_theme-v1_0.mid

 

:-) Azért viccesek ezek a dolgok, mert emlékeim szerint sokkal jobb volt a grafikája és a zenéje is.

Előzmény: qwer1234 (38)
qwer1234 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 38

Nekem még ZX Spectrumon volt az első élményem. Ott az ős FS-ben talán egy Cessna volt és 1 vagy 2 reptér. Emlékszem eléggé nehéz volt leszállni billentyűzettel. A kifutópálya pedig néhány vonalból állt csak.

 

 

Hát igen, eléggé spártai...

http://www.migman.com/ref/1980_civil/PSION/PSION.htm

 

Azután az egyik barátomnál játszottam az Amigáján az Interceptor nevű játékkal. Szép zenéje volt.

 

 

 

http://www.lemonamiga.com/?mainurl=http%3A//www.lemonamiga.com/reviews/view.php%3Fid%3D53

 

Utána pc-n volt egy két nem maradandó emlék. Pl. Retaliator

 

A végén pedig 2004 tájékán hozzám került az FS2004 és onnantól indult újra a szimulátoros őrület. Jelenleg épül a valós méretű 737-es szarvkormány és a gázkar pult.

 

Ja és idén volt alkalmam kipróbálni egy igazi 737-es szimulátort. Tehát a fullosat. Igaz csak kb. 10 percre, de az szédítő volt ! Szó szerint, mert a vetített kép annyira folyamatos és annyira kitölti a látóteret, hogy kikapcsolt kabinmozgatás mellett is úgy éreztem, hogy mozgunk. Persze az is meglepő volt, hogy valójában milyen kicsi is egy 737-es cockpit vagy akár a szarvkormány. Irányítani pedig könnyebb volt (!), mint otthon joystick-el ugyanazt a gépet. Sokkal precízebb volt, a gép például nem mászkált el a betonról, a pedálokkal gyönyörűen középen lehetett tartani felszállás közben.

GYA Creative Commons License 2007.11.07 0 0 37
Előzmény: BJani (28)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!