Simon Jóska és Selmeci Áron készíti ezt a típust, ha érdekel megadom az elérhetőségüket. Két kivitel volt, az egyik az 500-as, a másik a 400 sorozatúak átalakításából született.
Én az egyik Mk45-ösömbe Bachmann N GP40 hajtást raktam. Nem egy roco vagy FLM, viszont stabil, szép futású és nem kell sokat farigcsálni. További előnye h olcsó, bár egy ilyen kisszériás mozdonynál ez végeredményben mellékes.
Pár mili kompromisszum van benne, ezt vagy elfogadod, vagy ha nem, akkor a CSM által használt halling hajtást javaslom, de az melós lesz (főleg a hozzá szükséges alkatrészek beszerzése miatt)
Szervusztok! Ti milyen hajtást ajánlanátok az Mk45-be? Valamilyen N-es mozdonynak a hajtását vagy valamilyen H0e-s kismozdonynak a hajtását ajánlanátok? válaszaitokat előre is köszönöm!
Szervusztok! A Tillig kerekén lehet nyomtávot állítani? Vagy esetleg külföldről lehet venni 8mm-es átmérőjű kereket! Válaszaitokat előre is köszönöm!J.Zs
Szerintem Áron eléggé korrekt árat szabott meg érte! Kb. az NMJ Nohab és az MTB Bzmot közé lőtte be! Ha úgy nézzük akkor Bemo-ék Nagydácsiája bőven 80.000 Forint fölött volt!