Keresés

Részletes keresés

dave_dömper Creative Commons License 2020.10.12 -2 0 35726

Ha az előzményeket is elolvastad volna, rájöhettél volna, hogy az eredeti hsz. - ban csupán arról volt

szó, hogy az építmény látványa ronda. Azt meg ugye nem szeretnéd cáfolni, hogy maga a felsővezeték

építés, mint megvalósítandó műszaki létesítmény esztétikusabb módon is megvalósítható lett volna ? Vagy talán igen ?

Előzmény: töhötöm12 (35601)
dave_dömper Creative Commons License 2020.10.12 -4 0 35725

Hogy a valódi komád (35596 sz. hsz.) szóhasználatával éljek, amit itt összehordtál, az "nettó" szarrágás

nem kétséges.

Ám ha tévednék, akkor viszont egész máshol van a hiba, ez esetben csupán a szöveg-értelmezésedben kereshető - található a probléma (másodlagos analfabetizmus). Ez a fajta "handicap" viszont egy kis rá-tanulással eliminálható. Sok sikert hozzá.

Előzmény: töhötöm12 (35601)
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.10.12 -1 2 35724

A magyar felsővezeték-rendszer, a rácsos oszlopok miatt mindig is ronda, tájidegen volt. Ezt szoktuk meg 50-60 éve.

A megkerülő/tápvezetékek ilyen módú felfüggesztése ezt tovább tetézte, még rondább lett. 

Előzmény: Atis57 (35722)
General Specific Creative Commons License 2020.10.12 0 0 35723

Nem értek a felsővezeték rendszerekhez, de a 2-esen milyen hálózat van?

 

Mert ott nincs karácsonyfa / pókháló, csak zöld acélszerkezetű vagy kör alapú beton oszlopokon a lehető legkevesebb drót.

Pl:

http://hampage.hu/kozlekedes/vasut_2es/img_0875.jpg

 

Ilyet itt miért nem lehetett?

Atis57 Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35722

Szia!

 

Off !  Mert egy 80c vonali kép. Mezőzombor --Sátoraljaúlhely.

 

Ez hogyan tetszik ?  1x25kV  vontatás.

 

 

On!

 

 

Előzmény: Izsó001 (35662)
uJohng Creative Commons License 2020.10.11 -1 0 35721

Igaz ez egy nagyon régi fotó és nem teljesen ilyen ma az épület de a lényeg nem változott és ebből a szögből látszik. max az oszlop elhelyezése lenne érdekes de arra is van megoldás ha kell. (Fotó: UVATERV)

uJohng Creative Commons License 2020.10.11 -1 0 35720

Van egy úrszelvény amibe nem épitenek bele épületet, az hót független attól hogy van-e ott felsővezeték vagy nincs... 

Előzmény: r1232 (35719)
r1232 Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35719

Nem lóg bele, a tető széle a peron szélénél beljebb van, kb. mint a Déliben, de itt ez csak tető, nincsenek ablakok, mint ott.

Előzmény: V43 - 1157 (35717)
r1232 Creative Commons License 2020.10.11 -2 1 35718

Egy újabb csontváz, hát újfent gratulálhatunk a projekt megálmodóinak..

Előzmény: Morgó1975 (35715)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35717

Belelóg az állomásépület. Én még úgy tudtam, hogy az "épületig" kap felsővezetéket.

Előzmény: superconductor (35716)
superconductor Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35716

Magyarul szokás szerint nem számolnak az I. vágánnyal utasforgalom szempontjából. Továbbra sem értem, hogy ez miért jó, bár Füreden legalább van rendes esőbeálló meg aluljáró a többi felett.

Előzmény: Morgó1975 (35715)
Morgó1975 Creative Commons License 2020.10.11 -2 0 35715

Az I. nem lesz villamosítva, félig se. A csonka az V-ből ágazik ki, a peron rövidebb lesz, de még így is majdnem 300 méter hosszú (a IV és az V mellett is).

Előzmény: V43 - 1157 (35714)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.11 -1 0 35714

Majd valaki aki jobban tudja kijavít, de én a IV-V. között tudok róla. Így viszont rövidül a peron. 

Előzmény: General Specific (35713)
General Specific Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35713

És hol lesz a csonka?

Előzmény: V43 - 1157 (35710)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35712

Nem hinném hogy valaha belenyúlnak ebbe mostmár. 

Előzmény: superconductor (35711)
superconductor Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35711

Gondolom már eldőlt kérdés, de nem maradhatna MÁV tulajdonban, és az állomáshoz tartozna?

Ugyanúgy lehet belőle parkoló, de ha mégis lenne rá igény, vissza lehetne építeni. Nem kell mind az öt vágány, de legalább egy harmadik maradhatna.

Előzmény: V43 - 1157 (35705)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35710

Minden vágány villamosítva lesz, kivéve az 1.-t, az csak félig.

Előzmény: General Specific (35707)
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.10.10 -1 4 35709

A késéseket mindig az a szakterület NEM okozza, amihez tartozó vasutassal az illető beszél. :)))

Aztán mégis vannak.

 

A kódolást meg hagyjuk. Ha az nem csak az utasok ámítása, hanem statisztika is készül, akkor nagy a baj.

Láttam már a 30-o Balatonszentgyörgytől induló vonaton "pályaállapot miatti késést" Lepsény körül. Jó, hogy az utolsó szögig fel van újítva.

Előzmény: r1232 (35708)
r1232 Creative Commons License 2020.10.10 -1 2 35708

Lehet, hogy meglepő lesz, de a késések döntő részét eddig sem a vontatójármű problémák okozták. :-)

Előzmény: General Specific (35707)
General Specific Creative Commons License 2020.10.10 -1 1 35707

De most, hogy villanygépek jönnek, nem lesznek késések, így nem kell 3 vágány sem!

Ezt a furfangot, 2 legyet ütöttek egy csapásra!

El kéne bontani Füreden a VI.-VII.-t, úgyis alig használják...

(Mondjuk annyira nem is vicces, mert gondolom drót úgysem kerül föléjük, így ezt a hiányosságot gyorsan lehet pótolni, ha az "ingatlan fejlesztési" érdekek úgy kívánják.)

Előzmény: V43 - 1157 (35705)
General Specific Creative Commons License 2020.10.10 -2 2 35706

Remek, csak a baj, hogy ahhoz, hogy az a sok autó eljusson a Vasút utca mellett ezek szerint létrehozandó új parkolóba a 71-es út felől, ahhoz át kell menniük magán a vasúton, tehát következő lépésben azt kéne elérni valahogy, hogy minél kevesebb vonat okvetlenkedjen arrafelé...

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35705

Főleg késések esetén volt hármas kereszt, tervezetten nem.

Előzmény: zjakabfi (35701)
r1232 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35704

Amíg közlekedtek a gyerekvonatok, gyakori volt az ilyen kereszt.

Előzmény: zjakabfi (35701)
Atis57 Creative Commons License 2020.10.10 0 1 35703

Szia!

 Miért az ingatlan fejlesztés ---mit takar Magyarországon?

Előzmény: superconductor (35702)
superconductor Creative Commons License 2020.10.10 0 1 35702

Ezt hívják úgy, hogy "vasútfejlesztés".

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
zjakabfi Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35701

Az elővárosi vasutat használó utasoknak.☺

Mennyire volt gyakori a 3as kereszt Alsóörsön? A 2 vágányt amúgy keveslem.

Előzmény: V43 - 1157 (35700)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35700

Ja igen, és a IV. - V. (utóbbi már nincs meg) vágányok területe átadásra kerül az önkormányzat részére, hogy hivatalosan is parkoló lehessen. 

Előzmény: General Specific (35698)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35699

2 marad, és a végpont felől egy mellékvágány a felsővezetékes épületnek.

A bontás folyik, a IV. vágányon lehet áthaladni a munkavonatoknak. Az áttervezett állomásra azonban még nincs meg az engedély. 

Előzmény: General Specific (35698)
General Specific Creative Commons License 2020.10.09 -1 0 35698

Itt hány vágány marad? Jól sejtem, hogy a part felőli sávban jó nagy terület fog felszabadulni?

Előzmény: V43 - 1157 (35697)
V43 - 1157 Creative Commons License 2020.10.09 0 1 35697

Alsóörs, végpont.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!