sziasztok még új vagyok az oldalon lala vagyok,és egy kérdésem lenne.skoda octavia kombim van most ujitom fel érdekelne hogy gumi tőmitéseket a kasznihoz hol lehetne beszerezni ha valaki tudja kérem segitsen. az autó 1969 es,de van egy 1959 es sparkom alkatrésznek.valószinűleg nemsok minden egyezik,ezért ha valakit érdekel valami,azt elcsereberélgetem köszi a figyelmet.
Hát...túl sok megoldás nemigen van ezeken túl szerintem. Max. még egy hokikalapácsot (gyk. csúszósúlyos húzókalapács) eszkábálnék valamiből, hátha úgy hatásosabban lehet megindítani. Ha kint van a hűtő, akkor valamennyi hely van hozzá.
Tanácsra lenne szükségem: 1961-es felícia csapágyas vízpumpáját - csere miatt - ki kellene szerelnem a házából. Hűtő kint, lapátok, ékszíjtárcsa lent, 4 csavar-anya lent, de nem jön ki, mert bele van "gyógyulva". VD-40-el beáztatva, gumikalapáccsal noszogatva sem mozdul. Kérdés: Mi módon lehetne tapintatosan (nem törve, illeszkedő felületet megsértve) kincsalogatni a helyéről? (Az "utódot" már felújjítottam, csak a helyére kellene tennem, de ugye, a régi ott csücsül makacsul.)
Jól jönne minden, célravezető tanács, ötlet, fogás, módszer.
Az egyik ismerősöm árul egy Skoda Felicia/Octavia motort ( hiányosan ) + sebesség váltóval együtt ! 15.000 Ft - ért . Akit érdekel az írjon a skodabajnok@freemail.hu - ra és ott megadom az ismerősöm elérhetőségét ...
Liaz kuplung és kész. Ne babrálj a felújítással. Tedd el rosszabb időkre. Kerékmunkahengerbe pedig egyedibe kell gyártatni. Utána nem fog 2 évente könnyezni.
Volt nekem egy 1962 Skoda Octavia Super -em. A 2000-es évek elején sajnos eladtam. Jó lenne tudni, hogy létezik-e még, és milyen állapotban. Piros színű /volt akkor/, a rendszáma DWZ , a számokra nem biztos hogy jól emlékszem, 728 ?
Skoda s100 ba szeretném visszatenni a szélvédőket,amiket nem én vettem ki.Kérdésem,hogy ezt az aluminium feszítőkeretet ki kell venni beszerelés előtt,vagy így is be lehet húzni zsinórral?Attól tartok,hogy nem tudom visszarakni a feszítőkeretet a helyén.Köszi
Köszönöm a tippet, hasonló megoldásról én is olvastam valahol. Mintha a Liaz kuplung munkahengerével helyettesítette volna valaki, de fenékszelep hijján, használaton kívül elment a nyomás, így az első benyomásra gyenge volt a fék (vagy valami hasonó:)).
Amúgy megoldódni látszik a probléma: 1"-os karmantyút lehet kapni Pesten, a 16. kerületben, a Csömöri út 53. szám alatti "Fékcentrum" üzletben. Most ezzel próbálkozom. A csere már megtörént, a beépítés még hátra van.