Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

combi27 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 384

motorba, vátóba, szervóba nem tesz kárt..Én tettem a Mazdámba mindbe, ismerőseim meg az alábbi autók  motorjaiba: Mitsubishi Pajero, BMW 320D, Opel Corsa B-C... :D

Előzmény: mj620di (383)
mj620di Creative Commons License 2015.08.03 0 0 383

Sziasztok!

 

Szerintetek érdemes bele rakni a xado 9ml es váltóba való gélt a váltóba?Kicsit szól a nyelestengely csapágyam.Most cserélek benne majd olajat is és gondoltam azt a 2 e ft ot még meg éri pluszba!De remélem kárt nem tenne a váltóban azért!A Motorba nem merem bele rakni!

Mukibá Creative Commons License 2015.03.28 0 0 382

A xadó olaj annyiban különbözik más olajtól,hogy 4 literében csak 1 tubus xadó adalék van,de az ára az jó vastag ,tehát ha veszel egy jóminöségü full szintetikus olajat ,és teszel az olajba 1 tubus adalékot ugyan ott vagy ,DE olcsóbban jössz ki.,és még utánna 2 töt később akkor tettél valamit ....................

Előzmény: trakeszv6 (381)
trakeszv6 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 381

xado olajat raktam a gépbe,csak pozitiv tapasztalatom van róla.

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.11.30 0 0 380

xado.hu

Itt mindent megtalálsz, ha bemész a központi raktárukba (Bp. Kiscsikós köz) teljeskörűen segítenek.

Előzmény: Meglon (378)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.11.30 0 0 379

XADo.hu

Előzmény: Meglon (378)
Meglon Creative Commons License 2014.10.23 0 0 378

Sziasztok.

Aktuális még ez a topik? Lenne pár kérdésem adalékokkal kapcsolatban. Van egy e36 BMW-m 18IS motorral, manuális váltóval és sperr difivel. Na most a gondom csak az vele, hogy a difi már régebb óta is enyhén hallhatóan búgott, így vettem, gondoltam belefér, annyira halkan hallható volt. Viszont az elmúlt fél évben ez a hang rendesen felerősödött, plusz motorfékes lassításnál nagyon enyhén, de mintha morgó hangot is hallatna. Pedig olajcsere is volt benne rendesen, és belevaló 75W-140 olajat kapott, bár az előző tulaj nem tudom hogyan bánt vele. Gumifüstölésre meg driftelgetésre nincs használva, mert drágák manapság a 17-es gumik :) 

 

Na most a kérdésem az lenne, hogy mit tehetnék bele, amivel egy picit is megnövelhetném még ezt az amúgy is sejthetően rövid élettartamát? Elvileg ahogy olvastam a sima váltó és difi adalék nem jó, mert ebben súrlódó alkatrészek vannak a Limited Slip kialakítás miatt. De akkor melyik jó bele?

 

Plusz, érdemes-e kipróbálnom a 3 tubusos Xado adalékot is a motorba? Az autóban (óra szerint) jelenleg 331e+párszáz km van, olaj kb 1-1,5 liter fogy el 10e km alatt, jelenleg Eneos Premium 10W40 olaj van benne, kb 2-300 km-t futott csak vele. A motorról még azt kell tudni, hogy alapból pörgős motor, olyan bő 3500-4000-es fordulatszám felett érzi igazán jól magát, persze ez nem azt jelenti, hogy állandóan pörgetve van, de azért napiszinten elvisel 2-3 ilyen kigyorsítást. A fogyasztásra való hatása nem lényeg annyira számomra, inkább az fontos, hogy a motor kapjon mégtöbb törődést is az mellett hogy gyakran vannak jól "átmozgatva az izmai és izületei".

 

Ha valakinek vannak tanácsai, ötletei, kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm.

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.04.13 0 0 377

Van egy C2-esem is, annak a váltóját javítani kellett, pontosabban komplett bolygót cseréltem benne, így friss xado olajat fog kapni, de lehet adalékot is teszek bele.

Érdekes dolog ez a második fokozat hidegen, mindkét autónál, a C2-nél is és a C5-nél is nehezen lehet berakni. Hátha tényleg könnyebbe lesz az adalék után :))

Ha a C2-nél beválik, olajat cserélek a C5 váltójában is, plusz adalék.

 

A motoromnál a fogyasztása csökkent a xado olaj használatával, kb. 10-12%-ot. Az olajat ez is benyesi, ha nagyon forgatom :))

Előzmény: űrhajós69 (376)
űrhajós69 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 376

Használtam  a xado-t váltóban illetve motorban ( Audi A4 1.6 101 lóerő )

Motornál nem tapasztaltam nagy változást , továbbra is ette az olajatmagas fordulatszámon.

 

A váltónál szinte csodát tett.Hideg reggeleken alig sikerült a kettes fokozatba kapcsolni a kezelés előtt,kapott 2 tubussal illetve az olajat is lecseréltem és azóta mint kés a vajban, olyan könnyedén mozog a sebváltó és mentem 70.000 km -t problémamentesen.Jelenleg 200.000 van benne.

 

Egy próbát feltétlenül megér :-)

Előzmény: Én és én, meg az Irén (375)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.04.06 0 0 375

Kérdés, milyen állapotban van a motor?

 

Nekem bevált az audiban. Nem csak revitalizálóban, hanem olajban is xadót használok, tökéletes.

A motorjaimban is xadó van, a kétütemű KTM-be is 2T xadót használok, a sornégyes SUZUKI GSX-be pedig 4T xadót. Mindegyikben tökéletes.

 

Ki fogom próbálni később a xado fémkondicionálót is.

Előzmény: lombi1978 (371)
tiglinc Creative Commons License 2014.04.04 0 0 374

Én mentem vele kb 500km-t. Elég durva dolgok potyogtak ki olajcserekor. Elvileg a gyártói utasítás is azt mondja, hogy menni kell vele.

Előzmény: Sitya80 (373)
Sitya80 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 373

Sziasztok.

 

Xado motormosót csak úgy érdemes használni hogy meleg motorba, járatás aztán rögtön olajcsere?

 

Vagy úgy is hogy meleg motorhoz hozzáöntöm, aztán egy hét alatt megyek mondjuk 2-300 km-rt majd olajcsere.. Ilyenkor mondjuk kihül a motor.

 

Köszönöm.

 

 

lombi1978 Creative Commons License 2014.03.15 0 0 372
lombi1978 Creative Commons License 2014.03.15 0 0 371

Sziasztok Xado 1staget használtam kocsim opel astra f 1.4 99évj x14nz olajat elég szépen eszegeti 700-800 km liter, beleöntöttem a lötyit írták jó olajfogyasztás csökkentésére .

 

tapasztalat: NEM ÉRT SEMMIT CSAK PÉNZ KIDOBÁS, 1000 kilométer után amit írtak ugyan úgy eszi. sajnos:(

 

én egy Nagy NEGATIVOT ADNÉK a XADO 1 STAGE-NEK

zöldcorsa Creative Commons License 2014.03.09 0 0 369

Namost,valaki irta lentebb,hogy használta a xadot és a spurit eggyütt és nem jó.Kérdem én,hogy mért nem? az előző az olajba kell,a másik az üzemanyagba. Mért zavarják egymást?

A spurit amúgy már nem tanácsos venni,mivel kivettek belőle pár hasznos anyagot az adó miatt.

 

És a xadoval milyen pozitiv eredményt tapasztalsz? Vagy ez is csak a tipikus bemesélem magamnak,hoghy,mintha jobban húzna?

Előzmény: Mukibá (368)
Mukibá Creative Commons License 2014.03.09 0 0 368

üDV Én JELEN PILLANATBAN a Xadót ajánlom motorolajba ugy 3 db 9 ml es tubusos dieselmotorolaj adalékot én is ezt használom,fogyasztás csökkentésre  most amik vannak azok mind tuti kamu kár a pénzért,vagy a prémium üzemanyag tankolása remélve,hogy a kutasok nem lopják el az adalékot amit a kút adagol. de a tuti, HA NEM JÁRSZ VELE SZINTE NEM IS FOGYASZT. JÓ autózást.

Előzmény: zöldcorsa (367)
zöldcorsa Creative Commons License 2014.03.09 0 0 367

Sziasztok

Van valami jó ajánlatotok 5w40-es castrol mellé adaléknak? Érdemes,pl az esetleges koksz lerakódás ellen beletenni valamit,dizelbe? Vagy esetleg,hogy kevesebbet fogyasszon.Ezt az üzemanyagra értem.

köszönöm

Mukibá Creative Commons License 2014.03.09 0 0 366

Üdv, most már ,hogy búg nem egyet hanem legalább kettőt tegyél bele beépülése 1500 km.De ha teszel bele 3 at akkor lehet ,hogy azonnal abbamarad  a bugása. igy is jóval olcsobb ez a megoldás mint a váltójavitás.

Előzmény: nullpoint (365)
nullpoint Creative Commons License 2014.03.06 0 0 365

Sajnos a xado váltóadalék nem vált be, januárban cseréltem váltóolajat, akkor tettem bele egy tubussal biztonság kedvéért, arra az esetre ha valami baj történne.

Tegnap kerékagy leszedéskor a féltengely kicsúszott, és elfolyt vagy 3-4 deci biztos. (1,9 liter a gyári feltöltés).

Nem tudtam akkor tölteni utána, úgyhogy elindultam dunakesziről zuglóba, és azonnal búgni kezdett a váltó 4. 5. sebességben. Ma leengedtem az összes olajat a váltóból, új olajat tettem bele, és búg. Adok neki egy esélyt holnap teszek bele egy adag xadot, hátha. Ha nem jevul akkor javítás, és egyben megkérdőjelezhetetlenül bebizonyosodik hogy hazugság az adalék.

 

Berlingo 2.0 hdi 2002 évjárat.  (váltó 5 éve lett felújítva ,akkor a 3. sebeség morgott.)

tiglinc Creative Commons License 2014.03.02 0 0 364

Xado brutálteszt megvolt. Nem így terveztem, de nem rossz. Xados kezelés után 1 hónappal elfolyt a váltómból az olaj. Észre sem vettem, csak mikor legközelebb arra jártam, és leb*szott a portás, hogy legutóbbi ittjártamkor végigcsorgott vmi az autóból, és tócsát hagytam az autó helyén. Kiderült, hogy a féltengely szimmeringnél elfolyt kb az összes olaj, maradt a váltóban kb 3 deci. Észre sem lehetett venni, pedig mentem úgy közel 300 km-t, nagy részét autópályán (kicsit talán hangosabb volt). Az egyetlen, amiben így utólag megnyilvánul, az az, hogy a fogyasztás elég magas volt. Szimmering cserélve, váltó szétborítva (nem tudtam elsőre, hogy ott a baj, meg szét is akartam nézni benne az extrém üzem nyomai után kutatva), semmi baja nem lett. Olajjal feltöltve jelenleg (remélem), de változás nem nagyon van.

 

A motornál az olajfogyás megszűnt, a sűrítési végnyomás minden hengerben egyformán 0,5bar-ral emelkedett. A motorolajat azért nem engedem le tesztelésképpen :D

 

A hátsó kerékcsapágyak hallgatnak.

Előzmény: tiglinc (362)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2014.02.27 0 0 363

Pontosan ezt tapasztaltam én is! Bár a spuri arra jó, amire írják, az üzemanyagrendszert rendbentartja, de a fogyasztásom visszaállt a XADO kezelés előtti állapotra. Tehát valami mást fogok használni, talán néha tankolok prémium benzint.

 

Egyébként nekem a XADO majdnem teljesen megszüntette az olajfogyasztást, pedig ette rendesen, a castrol 5W-40-ből pl. 1 000 km-re egy litert. Az 1 stage 27ml kezelés után olajcsere, és ezután az 5W-40 XADO infiniti drive (full szintetikus) olajból 17 000 km alatt 2, azaz kettő litert evett az autó. (ja, a gépsárkány audi a6 C5 1,8 szívó benzin, 2000 évjárat)

Tehát most 17 000 km után olajcsere volt, ismét XADO 5w-40 infiniti drive, és csendes, gyönyörűen megy még így 310 000 megtett km után is. :)

XADO üzemanyag adalék létezik? Nem találkoztam még olyannal......

Előzmény: staker (350)
tiglinc Creative Commons License 2014.01.18 0 0 362

Sziasztok!

 

Xado teszt indul.

 

Történet: Skoda Felicia 1.6, 280.000km-el. Váltó csapágyak a szokásos VW típushibával bírnak, zajolnak rendesen, főleg a nyelestengely csapágy. Szétszedve látszott, hogy 1-2 fogaskerékből is lepattogtak darabok. Vettem csapágyakat, de pont a 2 nyelestengelyen levő helyett rosszat adtak a boltban, dificsapágyat meg nem is vettem. Így 3 csapágy cseréje után összeraktuk a váltót, és lám, ugyanolyan :D. Előírás szerint beletöltöttem a "XADO 1 Stage Maximum váltóhoz" adalékot. Eddig még csak 50 km van benne azóta, így nincs eredmény. Pár héten belül beszámolok róla. Kíváncsi leszek, hogy a zárt csapágyba mennyire tud belehatolni. Ha 1.000 km alatt nincs változás, akkor csapágycsere.

 

Ezen kívül vettem "XADO Maximum revitalizáló benzin és dízelmotorhoz" (AMC) adalékot is. Mostanában kezd gyengélkedni a motor kicsit, meg csipegeti az olajat (vagy elfolyik valahol). Megvolt a VitaFlush motortisztítás, olajcsere. Hétfőn megy bele az adalék, kíváncsi leszek. A teljesítményt észre fogom venni, fogyasztást is, bár ott nem várok csodát, ha megyek, mint az állat, akkor úgyis zabál :D

 

Hátsó kerékcsapágyaim is búgnak kicsit, oda is ment ilyen 50%-os felújító zsír, de eddig csak 2,5m-t mentem vele, míg beálltam a helyére a kocsival az udvarban :D

 

Ha ezek beválnak, akkor a nehézkes szervómba is ki fogom próbálni, és az összes féltengelyes, kormányműves zsírtartályban is, de ott csak megelőzésképpen, még nincs mit kezelni.

 

Amint konkrétumok vannak, jövök, beszámolok.

hgc+ Creative Commons License 2014.01.04 0 0 361

És mi volt az a löty?

 

Előzmény: tenisur (352)
Hnia Creative Commons License 2013.11.19 0 0 360

Holnap megyek pestre, már lebeszéltem az auotmataváltóssal, hogy csinálunk 2x-i olajcserét, és szerintem utána belenyomom az ex120 aut váltós gélt, remélem jó lesz.

Előzmény: Mukibá (359)
Mukibá Creative Commons License 2013.11.19 0 0 359

A XADÓ  a xadót nem bántja ,autómatába én a spray-osat használtam és csak jobb lett utána pedig 2 sprayt is belefujtam ,mivel mikro szemcsés átmegy a szűrőn, az ujj autóba nem a 9 ml -es tubusosakat kell használni ,röviden ennyi. kb 80000km használat után én csak ajánlanitudom mindenkinek Mostmár a xadó cég fizethetne valami pénzt a sok reklámért.

Előzmény: Hnia (358)
Hnia Creative Commons License 2013.11.18 0 0 358

Olvastam, de úgy gondoltam nekem talán jó lesz ez is, mivel igaziból egy kis hidrotőke csattogáson kívül (csak hidegen) nekem nincs bajom (citroen c5 3.0 v6 automata), olajat nem eszi, megy szépen meg minden, de gondoltam nem árthat, remélem nem is fog.

szerelőm mondta, hogy ők belenyomtak 1 tubust a simából a felújitott krosszmotorba, aztán 100km után beállt a dugattyú.

 

Ma azért bátorkodtam belenyomni, utána 10perc alapjárat, aztán mentem vele 30km erőltetett menetet. A hidrocsattogása elmúlt, de ilyen rövid idő alatt nemhinném, hogy ettől, tán inkább az olaj mosta ki azokat, 2 napja kapott uj olajat. Na mind1, remélem nem lesz gond és azért használ valamit.

 

Ti mennyit mentetek xado kezelés óta?

 

Az automatába viszont neváltós xadó gélt, mert azt mondta a forgalmazó, hogy belső szűrős váltónál már volt olyan, hogy ez miatt eltömődött a szűrője és tönkrement a váltó.

Most azon gondolkodok, hogy 2 váltóolaj csere után, mert ugye 1 cserekor csak a fele folyik le kb., bele merjem e nyomni oda is.

Szerintetek?

 

Illetve az xado-s üa. adalék, mert azt is vettem ám, nem marja e le az addig képződött cermetet esetleg, mint ahogy itt irta valaki ezt a spurira?

Előzmény: Mukibá (357)
Mukibá Creative Commons License 2013.11.17 0 0 357

Űdv, és nem olvastad a 312 es hozzá szólást  ha olvastad miért vettél stag1 est ,,szerintem rossz döntés ,de majd meglátod.

Előzmény: Hnia (356)
Hnia Creative Commons License 2013.11.16 0 0 356

Sziasztok!

 

Elolvastam az egész topicot, és felbuzdulva rendeltem egy xado 1stage gélt, jövő héten kapom meg.

Igen megtetszett, de most felmerült bennem egy gondolat.

Mi van azokkal a hónoéásokkal és szándékosan barázdált felületekkel a motorban, amik az olajmegtartásért felelősek.

Hiszen ha túl sima a felület az olaj nem marad meg rajt és igy olyan mintha szárazon futna a motor nem?

 

Nem tudom jól gondolom e és, hogy vajon ez létező probléma lehet e a xadó használata után.

Amennyiben jól tudom próbálkoztak krómozott hengerfal kialakíttással is, de pont ezért le is tettek róla, nem maradt meg rajt az olaj semennyire.

 

Vélemények?

Mukibá Creative Commons License 2013.10.29 0 0 355

ÜDV Én MÁR használtam ,semmi eredmény azonkivül, hogy jól lerakódik az olaj teknőben inkább a XADÓ t ajánlanám nekem ez bevált. de te döntesz 

Előzmény: Tüske93 (354)
Tüske93 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 354

Sziasztok! 2003-as corollámba 120.000 km van. Tökéletesen működik, semmi baja nincs. Gondoltam teszek bele Rimet M-et, hogy így is maradjon. Valaki használta már? Köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!