Keresés

Részletes keresés

V43-1073 Creative Commons License 2009.04.09 0 0 62
Nagyon jó termés!:-)
Ha ilyen gyakran látogatnak át hazánkba, akkor hamarosan Én is felkeresem Gyékényes állomást.
Az 1142-eseket saját célra eredeti méretben elkérhetném E-mailen? Sok jó utazási emlék köt a gépekhez, anno amikor a dombóvári állományt erősítették volt részem hozzájuk.
Előzmény: Edericsi (61)
Edericsi Creative Commons License 2009.04.04 0 0 61
Üdv!!
Mai termés:
(1.kép félig OFF:)de 001-es.....:) )












V43-1073 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 60
Szerdán a Kvarnert az 1142-014 továbbította, sajnos csak telefonnal tudtam megörökíteni a körüljárás eseményeit a gyékényesi állomásépületből:
1142-014
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 59
köszönöm szépen az infót!
:)
Cosinus66 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 58

  1. Magyar EÉVB felszerelése.(EVM-120)

  2. MÁV szabványú (keskenyebb) paletta  felszerelése a közös üzem alatt az egyik, a dombóvári időszak alatt mindkét áramyzedőre.

  3. MÁV-HZ kapcsoló felszerelése. Átkapcsolása aktiválja az adott vasút vonatbefolyásoló berendezését, és a közös üzem alatt kiválasztja a megfelelő áramszedőt.

  4. Plussz egy levegő kibocsájtó szelep beépítése az EÉVB-hez ( az EÉVB működése estén lassan engedte el a fővezetékből a levegőt).

  5. Tervezték, de nem valósult meg: magyar szabványnak megfelelő jezőkürt.

  A mozdony tartós teljesítménye: 4400 KW.

Előzmény: Törölt nick (57)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 57
Meg, hogy mit kellett rajta változtatni a magyarországi üzemhez??? EÉVB egyértelmű ezen kívül jól látom hogy az áramszedő paletta is olyan mint a miénk???
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 56
Sziasztok!!

Meg tudná nekem mondani milyen teljesítményűek voltak ezek a masinák??
V46-049 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 55
Ezekhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy a 2. és 3. időszakban szinte mindig tirisztorkák vitték Pécs és Keleti között a Krakoviát is. Szóval azon is lehetett látni.
Előzmény: Cosinus66 (54)
Cosinus66 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 54
Nekem szerencsém volt. 1999.06.01-től volt beó gépem a 013-as. Ha valami érdekel róluk és tudom, kérdezz nyugodtan.
Előzmény: v431185 (53)
v431185 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 53
Köszönöm az összefoglalót!
Sajnos nekem kimaradt ez a gép, pedig a Déliben tátott szájjal lestem a Kvarneren...
Előzmény: Cosinus66 (52)
Cosinus66 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 52

  Szia! A gépek magyar története három részre bontható. Az első időszakban 1994-től 1998-ig csak az Agram, ill. a Kvarner gyorsvonatokkal jártak Budapestig. Ekkor három gép volt alkalmassá téve a MÁV hálózatán való közlekedésre: a 004, 005 és 013.

 A második időszak 1998 októbertől 2000 őszéig tartott. Ekkor a 004, 006 és a 013 volt Dombóvárra állomásítva.

 Az utolsó időszak 2001 februártól 2002 februárig tartott, és a 004, 005, 006, 012 és a 013 volt Dombóváron.

 Az első időszakban a javításokat Zágrábban végezték, csa ha a magyar EÉVB-vel volt gond, akkor javították Dombóváron. A másik két időszakban a javításokat és a karbantartást is Dombóváron végezték, csak néhány komolyabb meghibásodás esetén kellett őket hazavinni Zágrábba.

 Az utolsó év kivételével dombóvári vezérek utaztak rajta, a végén pedik kettőn már pécsiek is. 

Előzmény: v431185 (51)
v431185 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 51
Hány ilyen gép dolgozott egyszerre nálunk?
Hogy voltak ezek karbantartva, milyen időközönként mentek haza (gondolom Zágrábba)? Rudazatállító van rajtuk?
Előzmény: V46-049 (23)
V43 1227 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 50
Tegnapiak Gyékényesről (IC200 gépe volt):



V46-049 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 49
szép képek:P elkérhetném őket? hát igen a 013-as az örök kedvenc:)
Előzmény: 8asgigant (48)
8asgigant Creative Commons License 2009.01.06 0 0 48

Jó reggelt mindenkinek!

Látom van élet ebben a topikban is :) azért

Van pár ősrégi papírképem a tirisztorkáról "digitalizáltam" őket gondoltam megosztom veletek! Remélem minnél több kép kerül elő erről a talán egyik leg gyönyörűbb mozdonyról amit Én spec nagyon tudtam szeretni de sajna már...

 

Ő volt a kedvenc a 013as

V46-049 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 47
engem nemzavartál csak eléggé feltünő a topik mióta kikerültek a képek a gépekről amikről szól (néha nemodaillő topikokban lehet infohoz jutni)
MB87 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 46
Helló! Köszi szépen a segítséget, másnap már megtálaltam a megfelelő topikot. És bocs hogy nem ide kapcsolódó dologal zavartalak beneteket.
Előzmény: V46-049 (44)
alállomás Creative Commons License 2009.01.04 0 0 45
Tegnap meg a Kvarnert vitte ki a 014-es.
Előzmény: SuedBahn (41)
V46-049 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 44

OFF

Itt elvileg mindenhez találsz (ON Tirisztorkához is OFF), de sztem eléggé topikot tévesztettél.

ON

Előzmény: MB87 (43)
MB87 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 43
Helló! Nem tud valaki egy oldalt ahonan lehetne leszedni a V41-ről képeket. Találtam én is a neten csak azok féloldalasak. Nincs semmi az oldalárol sem a tetejéről. Pedig nagyon kelene a modelhez. Ha tud valaki segíteni anak előre is köszönöm.
Szabo Benjamin Creative Commons License 2009.01.01 0 0 42
Nagy pech.....   :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Előzmény: 441-704 (40)
SuedBahn Creative Commons License 2008.12.31 0 0 41
Csak ugy mondom, hogy ez a szep sarga mozdony Gyekenyesen ujabban eleg gyakran elofordul: Az egyik nap a Maestralra epp ilyet kaptunk Gyekenyesen, ill. epp ilyen vitte Gyekenyesre.

Ugyhogy akit erdekel, jo esellyel fotozhat ilyet ki es belepo Maestral-oknal manapsag Gyekenyesen.
441-704 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 40

Magyarországon nem lesz vásárolható,a Dražen megrendelésre fogja elkésziteni.

Előzmény: Szabo Benjamin (38)
V46-049 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 39
nemtartom valószinünek tekintve h kisszéria és házkészitésű és horvát az uriember aki készti (ha jol vettemki) gondolj arra hogy Fuggertet sem kapsz küföldön (már itthon se nagyon)
Előzmény: Szabo Benjamin (38)
Szabo Benjamin Creative Commons License 2008.12.28 0 0 38
És a kész mozdony modell vásárolható lesz majd a Magyarországi Modell Boltokban is?
Előzmény: 441-704 (33)
2.0TDCI Creative Commons License 2008.10.28 0 0 37
Nekem is mozdonyvezető pályafutásom legszebb évei voltak. Az Ötöske volt a legjobb paripám a beo gépeim közül. Pedig a 43-1173 volt a szívem csücske. Ha maradhattunk volna a tirisztorkákon valószínű még mindig húznám a vasutat. Most csak tolom. :-)
Előzmény: Cosinus66 (26)
Szabo Benjamin Creative Commons License 2008.10.26 0 0 36
Köszi szépen az információt.
Előzmény: 441-704 (33)
441-704 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 35
Azt mondta a Zágrebi kolega,hogy csak 1 gépet készit el,a bemutató után a rendelések alapján fogja eldönteni,hogy mennyi lesz az ára és mennyit fog legyártani belőle.November végén találkozok vele Zagrebban és akkor majd többet tudok az egész dologról.
Előzmény: V46-049 (34)
V46-049 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 34

Erről a készülő modellről tundál kicsit többet mondani? kisszériás lesz vagy csak 1 példány vagy mifene?

Előzmény: 441-704 (33)
441-704 Creative Commons License 2008.10.22 0 0 33
A modell Zágrabban szép lassan készül,ha minden jól megy akkor az év végéig elkészül,mi is tervezünk 1 modellt de majd 1 kicsit később mert most a Szerb Vasút 441-esét meg a 461-esét csináljuk.
Előzmény: Szabo Benjamin (30)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!