Elnézést, hogy bekapcsolódom a beszélgetésbe, de érdekelne, hogy ilyen helyszínrajzok hol érhetők el/kutathatók? Engem a csanyikvölgyi szakasz helyszínrajza érdekelne egy kutatás miatt a 30-as, 40-es, 50-es évekből. (bármelyik időszak jó)
A hétvégén Andókúton jártam. Egy megérzés (sugallat) miatt úgy döntöttem megnézem mi a helyzet a Mahóca utáni munkásháznál, ugyanis 2017-ben jártam ott utoljára egy különvonat apropóján. Amint Mahócára értem már gyanús volt, hogy nem látom a „föld” kúpot a váltó után. Ahogy haladtam a munkásház felé örömmel konstatáltam, hogy 2017-hez képest miféle pozitív változások történtek. Ugyanis pálya vissza lett építve munkásházig. Visszanézve a különvonatos és egyéb képeket a környékről már tavaly sem volt ott a kúp B26-os vonatozáskor. Csak tavaly nem mentem el munkásházig, és vonatok miatt sem tűnt fel. (az üres állomáson szembetűnőbb volt) Aztán keresgélni kezdtem hátha van valami infó, hogy mi célból történt a visszaépítés. Egyelőre nem találtam semmit, csak egy videót hogy valaki ezt már egy évvel korábban kiszúrta. Igaz ezen még csak az építkezés nyomai láthatóak.
Ládi rakodóról szeretnék minél több képet gyűjteni, ugyanis H0 - H0e léptékben szeretném torzításmentesen megépíteni. Bármilyen jellegrajz, vágányrajz, még üzemelő szárnyvonali kép hatalmas segítség lenne! Előre is köszönöm!