Köszi, majd rájuk keresek. Meg hátha találok rá webes szakirodalmat is, hogy hogyan kell szerkeszteni velük, mert még kezdő vagyok, és meg kell tanulnom velük bánni, pl. a videó-vágó programokkal, meg egyebekkel is.
A VOB valójában MPEG, csak át kell nevezni, tehát ugyanúgy szerkeszthető. Alkalmas rá például a TMPGEnc MPEG Editor.
AVI készítésére is van egy rakás, a legjobb (de nagy a tudása, tehát elsőre riasztó lehet, ámbár csak a konvertálás nem valami nagy ügy akkor sem) a VirtualDubMod. Kell hozzá egy DivX vagy Xvid kodek, amelyiket akarod. Figyelem, nem kodekcsomag! Konkrétan ez a kodek, az eredeti forrásból (guglizz rá, meglesz).
DVD készítéshez egyébként vannak ingyenes programok is, amelyekhez kódot sem kell lopni, mert nem kell.
Az a cél, amit írtál. DVD a forrás, és én arra szeretnék feliratot készíteni és végül ugyanolyan minőségű DVD-t előállítani belőle. Meg kellene még egy olyan program ami ezt nemcsak a DVD-formátumon ("*.VOB"), hanem más formátumokon ("*.AVI", "*.WMV", "*.MPEG", "*.MPG", "*.MP4") is meg tudja ezeket a műveleteket csinálni, főlképp a vastag betűs formátumok érdekelnek! Meg jó volna még egy olyan szoftver, amelyik a "*.VOB" állományt át tudja konvertálni a "*AVI" formátumba. ((Az ellenkező irányban dolgozó program már megvan, a neve "Xili Soft AVI to DVD Converter 3.0.26 build-0314", azért pont ez a verzió, mert ehhez van csak meg a termékaktiváló-fájl. (Az aktiválatlan szoftver beleírja a logóját a videóba, hogy csak próbaverziónak lehessen jó. Beaktiválás után viszont ez eltűnik.) A Xilisoft ugyanis "*.AVI"-ból csinál "*.VOB"-ot, és ezt ezután szépen kiírja a DVD-re!))
Továbbá keresek még oktató PDF-eket ehhez a sok videoszerkesztő trükkhöz-progihoz, hogy kicsit megtanulhassam a használatuk helyes módját, ui. még sajnos csak kezdő vagyok ebben a témában.