Keresés

Részletes keresés

papifan Creative Commons License 2009.09.11 0 0 79
A topik is, az ötleted is. A tiéd megvalósítható még, ha nem tévedek. Az enyém sajnos nem.
Pedig szerintem jó lehetne: (Salgótarján)-Kisterenye-Kál-Kápolna-Kisújszállás.
Előzmény: M41 2180 (78)
M41 2180 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 78
De jó topik!

Lenti- Zalaegerszeg- Székesfehérvár -Budapest-Déli. Odaútban a 950-es Lentiből (vagy Rédicsről) indulna, vissza meg 906/9511 lejönne Rédixre. A szerelvény előző nap a 39011-ként lejönne, másnap a 950 Iklódbördőce, Csömödér-Páka, Ortaháza, Gutorfölde, Tófej megállással menne Zeg-ig, onnan pedig a jól ismert módon tovább. (Azért ezek a megállások, mert ezekről van hivatásforgalom) A 9511 másnap a 39020-as iskolás vonattal visszajutna Zeg-re. A szerelvényt azért kell így forgatni, mert csak Zeg-en tudnak takarítani. Elegendő 2-3 kocsi. A menetidő annyi kb (a jelenlegi helyzetben) mint a Lenti-Zeg-Bp busz, viszont közvetlen napi(!) eljutást biztosít a 20-as vonalon fekvő városokba!
Várom a véleményeket!
István Gyuri, remélem te is olvasod!
manhattani Creative Commons License 2009.09.10 0 0 77
Nem pont erről van szó, ha lekapcsolnák a miskolci gyors egy-két kocsiját és hozzákapcsolnák a gyöngyösi vonathoz, az a két kocsi tele lenne vasútbaráttal, ami jó kihasználtságnak tekinthető.
Előzmény: Rbatka (76)
Rbatka Creative Commons License 2009.08.30 0 0 76
VOLTAK Gyöngyös-Budapest vonatok. Jó időpontban mentek. Nem volt utas.
Előzmény: VT22 (75)
VT22 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 75
És szépen kivitelezhatő lenne, ha az egri gyors utolsó egységét Vámosgyörkön lecsatolnák/visszacsatolnák. A közbeeső órában meg a Szolnok-Vámosgyörk vonatokat lehetne beforgatni, így az Alföldről érkezők spóroltak egy átszállást.
Előzmény: f_k (70)
4062 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 74
Arad-Makó-Szeged-Budapest 160 asra javított pálya MÁV flirt talent motorvonatok taurus, gigantos intercityk, CFR 40, 41 vontatta IC k. Eurorégió privát vasutak talentek és emeletes vonatok traxxal.
4062 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 73
Szeged-Baja-Pécs villamosított gyorsszakasz 120 as tempó gigant taurus vontatta sebesvonatok
atidas Creative Commons License 2009.08.09 0 0 72
Miskolc- Bánréve- Lenártovce- Filakovo- Zvolen (Zólyom) és vissza. Gyorsvonatként közlekedne, de először nyáron, ha beválik egész évben.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 71
Kalocsa - Kiskőrös - Fülöpszállás - Kecskemét (Ha már egyszer elvileg a 153 kap egy ráncfelvarrást.)
Előzmény: BSM-686 (44)
f_k Creative Commons License 2009.08.01 0 0 70
Gyöngyös-Budapest
atidas Creative Commons License 2009.08.01 0 0 69
Vác- Vácrátót- Aszód- Hatvan
siófok35 Creative Commons License 2008.10.30 0 0 68
Cegléd-Kaposvár :D :D
atidas Creative Commons License 2008.10.29 0 0 67
Tipp:

Eurégiós vonat: Balassagyarmat- Losonc (Lucenec)- Fülek (Filakovo)- Salgótarján és vissza, kb 2 órás ütemben Magyar és Szlovák szerelvényekkel vegyesen.

Kérdés?
698 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 66
A Győr-Siófok vonalra lenne 1-2 variáció, de csak álom.

1-2 részes motorvonat (Deisiro) (kihasználtságtól függően)
(Sopron) - Győr - Komárom - Kisbér - Mór - Székesfehérvár - Siófok
- Balatonfüred

ha esetleg meglenne az Oroszlány Pusztavám szakasz

A fent vázolt formációhoz Tatabányaáról indulva, Oroszlányon, Pusztavámon át Móron egyesülne. De ez csak álmok álma.

Kicsit megvalósíthatóbb lehetne, Tatabánya - Környe - (oroszlányi átszállással) Dad - Kisbér, és itten lenne egyesülés.

Rbatka Creative Commons License 2007.11.09 0 0 65
Nem lenne eljutási lehetőség Pest központjában, sokan ezért választják az IC-t a busz helyett.
Előzmény: W.A.M. (54)
Holdkooros Creative Commons License 2007.11.08 0 0 64
"...miért nem Börgönd-Szabadbattyán felé..."

Mert lehet, hogy elakadna útközben - mintha vmelyik topikc-ben olvastam volna néhány hete, hogy a fémfürkészek kirágtak néhány méternyit a vonalból.
Előzmény: benbe.extra.hu (62)
Sabee Gigant Creative Commons License 2007.11.08 0 0 63
500+ -nak isteni! :-) Csak nem tudom, hogy 2 vagy 3 napba férne-e bele. :-)
Előzmény: 790616 (48)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.11.08 0 0 62
Mi célból és milyen időpontokban? Ha fürdővonat lenne, akkor miért nem Börgönd-Szabadbattyán felé megy?
Előzmény: M41 2305 (61)
M41 2305 Creative Commons License 2007.11.08 0 0 61
Induljon egy Pécs-Dombóvár-Sárbogárd-Székesfehérvár-Balatonfüred vonat! Pécs és Sárbogárd között akár stokk-ként is mehetne valamelyik vonattal.
VT22 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 60
Ötleteim:
- Szolnok-Szeged gyors a 130/135-ön. Ha usgyiból állna, nem kellene Hmvhelyen fordítani. De az itt leírt Makó-Somoskőújfalu vonatot is el tudnék képzelni :)
- Kkfháza-Szentes-Oháza-Bcsaba
- (Cegléd)-Szolnok-Hatvan-Miskolc járat, mivel aki a D-alföldről utazna Miskolc fele nincs nagyon lehetősége, ha nem akar pesten átszállni, vagy IC helyjegyet venni a körIC-kre.
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.11.02 0 0 59
Új viszonylatok? Azt hiszem, vagyunk néhányan, akik annak is örülnénk, ha a régiek +maradnának.
VT22 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 58
Szeged-Nyháza gyors létezett a tavalyi menetrendben.
Előzmény: landsmann (-)
papifan Creative Commons License 2007.11.02 0 0 57
Pl. Körmend-Zalalövő.
Előzmény: papifan (56)
papifan Creative Commons License 2007.11.02 0 0 56
Azon, hogy mely fővonallá előléptetett mellékvonalakat zárnák be?
(irónia magasfokon szólt belőlem)
Előzmény: M61 021 (55)
M61 021 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 55
Öt mellékvonalat léptetne elő a KGM fővonallá!

Lehet agyalni!
W.A.M. Creative Commons License 2007.11.02 0 0 54
Szemelőtt tartva a Kormányzati negyed építése miatt kialakuló Nyugatis káoszt, mi lenne ha a szegedi vonatok Kőb-Kisp-Fc-Kelenföld-Győr útvonalon érintenék a fővárost, az 1-es és a 140-es vonal ütemezését összedolgozva???...
alex_86 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 53

Még a '60-as évek környékén volt ilyen, ha jól emlékszem Kisvárda-Nyíregy-Debrecen-Füzesabony-Hatvan-Bp éjszakai (gondolom) munkásvonat, vasárnap illetve hétfő hajnalban :-)) Persze volt rá csatlakozás Ohaton meg Tiszafüreden is, így gondolom a 108-as vonal utasai legalább félig megtöltötték...

 

A másik ötlet:

Tavaly lehetett volna Szilvás-Eger-Füzesabony-Egyek közvetlen vonat is esténként, hiszen a Bézikének ez volt a fordája, és gyakorlatilag egyik helyen sem állt fél óránál többet. Kárpótlásul idén lett egy pár Ohat-Pusztakócs-Eger reggeli vonat....

Előzmény: varjan01 (50)
varjan01 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 52
Eseti jellegő lenne szerintem a Szilvsáváradi verzió, főként ünnepnapokon és nyáron.
A felvetésemhez pedig; nem a debreceni utasokra kellene számítani, hanem a 108-on belüliekre. Balmazújváros és utána következő állomásokról, Horobágy, Egyek, Tiszafüred, Poroszló stb... Ugye itt is megvan a átszállási lehetőség mind Debrecen mind Füzesabonyba az IC-re vagy az egyéb vonatokra. Azért biztosan kellemesebb lenne ha nem kellene átszálni.
Előzmény: Rbatka (51)
Rbatka Creative Commons License 2007.11.02 0 0 51
Itt persze nem a debreceni utasokra kell számítani :-)
Debrecen-Füzesabony-Szilvásvárad? volt már ilyen! :-)
Előzmény: varjan01 (50)
varjan01 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 50
Ismét megkísérlem...
Debrecen-Füzesabony-Budapest. Hátha kapok valami érdemi választ a vonat ellen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!