Ez a topik a használt német vagonokról és vezérlőkocsikról szól. Azokról a járművekről melyeket a MÁV Zrt. vásárolt a DB-től. Akinek van bármilyen képe, információja, véleménye ezekről a járművekről az kérem jelezze a topikban!
Pedig pont ezért nem nagyon értetem egyűt ezekkel a kocsiknak a vételével, ha a bezzeg vasút kocsija olyan jók de ilyen hibákkal küzdenek, akkor mi lesz a MÁV-nál ha már az elején mindenki, azt mondta, hogy annyira rossz vásárlás lesz.
De tévedtek és én is tévedtem szerintem príma vásárt csináltak vele
Pénteken lehet, hogy már teszek fel ízelítésként de, szombaton már biztos, hogy jönnek a képek,videók. .-)))
Hát végül is, az lenne az a rossz emlékecske.
Egyszer télen, még amikor csak arról volt szó, hogy ezek a vagonok jönnek, elmentem Sopronba.
Úgy oda a Gysev vitt hálbis kocsikon utaztam oda és vissza is.
Csak az volt a probléma, hogy kit hideg volt nagyon persze az ember egy ilyen kocsinál arra számit, hogy van fűtés, de nem volt. A kocsi olyan volt belűről mit valami fagyasztóláda, a lábamon híjába volt vastag zokni de úgy fázott mind a fenne arról nem is beszélve, hogy jól meg fáztam és nem csak e két alkalomkor tapasztaltam ezt sajna. De amikor meg jöttek ezek a vagonok a MÁV-hoz én is elején ellen, kezdtem eme szép emlékek miatt. De a MÁV-oson nem tapasztaltam ilyet a vonaton elég kellemes idő volt télen. Na igazán ez volt az a rossz emlék.
Holnap lesz a nagynap hát meg próbálom minél részletesebb képeket csinálni a különböző kocsikról. Mivel múlt kor is mentem tudom, hogy sok utas volt már SM is rajta úgy meg lehet, hogy egy részük itt á máik részük a Déliben készül el. Mert gondolom olyan képeket, nem akar senki amit félig kikel radilozni az utasok miatt .
Szerencsétek, hogy én is meg szeretem ezeket, a kocsikat régi rossz emlékeim ellenére.
De legtöbb képet a vezérlőről fogom, készíteni.
Meg próbálok bekukkantani a pilótafülkébe is.
De a többi kocsiról is meg próbálok minél több képet készíteni a fényképezőgépet már beállítottam úgy videó és képekben nem lesz hiány.
Sajna ezek az átalítások miatt egy kicsit romlik a kép minőség, de ez is majd nem kiváló minőségű lesz. Inkább csak az időjáráson fog függni.
Elmegyek pénteken vonatozni, készítek majd videókat és képeket a halbikról mondván olyan halbi lesen összealítás, csinálok, a képeket meg felteszem ide és a videókat.
Most jutott csak eszembe, hogy most voltam a 29-es vonalon és jóval jobbnak tűnik, mint pl. a 30 vonal az az a vonatok, jobban tudják tartani a sebbeégett 80 és 100 km/h közt ezt csak én láttam rosszul.
Gyakorlatilag annyi, hogy a zöldek zöldek a pirosak meg pirosak. Minden további összefüggés csak véletlen. A különbségeket a pályaszámok és számcsoportok határozzák meg. Vannak tuskós és tárcsás kocsiból is zöldek is és pirosak is. Vannak központi energiaellátós kocsik, vannak vákumwcs kocsik is mindkét színből. Annyi összeesküvés van a dologban, hogy Pécsre kerül minden zöld kocsi és minden tárcsafékes kocsi.