Hogy jövök én ahhoz, hogy a topikgazdával vitatkozzam? :-) Már a leírás alapján is lesz vele munkád, de mi újság a rozsdával? És mit csinálsz a papírjaival? Illetve azok hiányával? OT-ztatod?
Köszi, hirtelen én is kíváncsi lettem. Megnéztem, és rosszul emlékeztem. Szerintem valami utángyártottak lehetnek, mert tök jó állapotban vannak. Rosszul mondtam 41/2x15", 60 küllős. Filccel vagy az van rajta, hogy MGB, vagy MGBB.
Köszi Főnök, igazából ennyi elvileg elég is! A jó múltkorjában vett, 4x15-ös küllős MGB felniket akarnám passzítani Tökömtuggyához. (Amiből szerintem te is vettél Fóton.) De ha az ET-ben csak 3 mm az eltérés, akkor megvehetem a Triumph hub konverter szetet, mert -hacsak nincs valami óriási pechem, hogy a Triumhoz spéci küllős felnit gyártottak volna-, akkor jó lesz. Tutti was sicher egy ET-t még mérek a saját kerekemen.
4"-os felnihez a 135-ös gumi jó lesz, ugye? (135/80 R15) Csak a nejem meg ne tudja, hogy miközben lakásvásárlás/felújítás projekt van, mire költöm a pénzt. :-)
Pizo, meg tudod mondani, mi az MGB felniméret? Igazából az osztás és az ET/offset érdekel, mert kezdenék végre hub konvertert keresni Tökömtuggyához, és csak nagyon zavaros adatokat találtam.A legmegbízhatóbbnak látszó 4x4,5" (114,3 mm) volt, 22 mm offsettel. Meg tudod erősíteni?
Tökömtuggya ugye Triumph, ahhoz megtaláltam, hogy 4x3 ¾” (95,25 mm), de offsetre még a triumphspitfire.comis helyenként kérdőjeleket, meg "probably" megjegyzést ír. Középfuratra semmi, de azt legalább egy súblerrel meg tudom mérni a sajátomon.
Eladó még egy darab Midget lemezfelni (13"), 4 darab MGB lemezfelni (14"), 6 db. MGB küllős kerék központi csavaranyával és ennek kulcsával, valamint egy közel komplett (kormánymű és féknyegergek nélkül) MGB első futómű küllős kerékhez való agyakkal. A bölcső nem korrodált és nem sérült.