Keresés

Részletes keresés

Mandras61 Creative Commons License 2024.01.18 0 7 18144

Ha már Ik-263-as nosztalgia, akkor itt egy másik.

A VID-337, mint 41-es villamospótló 2007. április 7-én.

Éppen fordul ki a Fehérvári útra, ha jól emlékszem a Prielle Kornélia utcából.

 

 

(Érdekes hátul a széles rendszámtábla.)

Peti817172M Creative Commons License 2024.01.17 -1 2 18143

És van olyan, aki egy vadiúj busszal is képes rángatósan menni. A kuplung nem mindenkinek barátja.

Előzmény: riezaK (18142)
riezaK Creative Commons License 2024.01.14 0 1 18142

őleg az utolsó években, gondolom már nem kaptak megfelelő karbantartást a buszok és igen nagyot tudtak rántani sebességfokozat váltáskor.

 

Inkább azon múlt mennyire volt fakezű sofőr. Az utolsó években is volt aki teljesen normálisan tudott menni vele. 

Előzmény: laszlo86 (18139)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.01.02 0 1 18141

A három VT-s típus (IK263, MAN Sl, Volvo Localo) egyike sem volt vmi szívet melengető utas szempontból egy jobb automata IK260-hoz képest; mindegyik más miatt volt "hendikeppes". A Volvo-Aabenraa 8500-k viszont -a lelakottságuk ellenére- nagyon kis kényelmes gépek voltak.

Előzmény: laszlo86 (18139)
Peti817172M Creative Commons License 2024.01.02 0 2 18140

A 263-asban is ventilátoros fűtés volt (sőt szinte az összes 200-as ikarusban). Ráadásul a 263-asban már volt keringtetőszivattyó és állófűtés, az más kérdés, hogy utóbbi telefüstölt mindent, mert elől volt a kályha, és beszívta a páramentesítő a füstöt.

Előzmény: nemeza (18137)
laszlo86 Creative Commons License 2024.01.02 -1 1 18139

Azok a MAN-ok utazás szempontjából nagyon rosszak voltak, hiába volt alacsonyabb a padlószint és jobb a fűtés, a manuális sebességváltó nagyon sokat rontott az utazási komforton. Főleg az utolsó években, gondolom már nem kaptak megfelelő karbantartást a buszok és igen nagyot tudtak rántani sebességfokozat váltáskor.

Előzmény: nemeza (18137)
7-es troli Creative Commons License 2024.01.01 0 0 18138

Igen, igazad van, 87-es vonal a helyes!

Előzmény: 18-09 (18135)
nemeza Creative Commons License 2024.01.01 -1 3 18137

Alacsonyabb padlószint, szerintem a fűtése jobb volt (nem csak radiátoros, az ajtóknál voltak ventillátoros fűtőtestek is).

 

Sofőrként lehet, hogy kényelmesebb volt a MAN vezetőtere.

 

Cserébe a MAN-ok szűkebb belterűek, fapados ülések kezdetben, járófolyosóról külön fel kellett lépni az ülésekhez magasabbra mindenhol, ugyanazok a gombok nyitottak zártak, nem volt indításjelzés, csak 3 csippanás az ajtó záródása előtt.

Előzmény: Obus (18136)
Obus Creative Commons License 2024.01.01 0 0 18136

Túl hamar kerültek el innen, az SL223-as MAN buszok nem tudom mivel nyújthattak többet..

Előzmény: 7-es troli (18134)
18-09 Creative Commons License 2024.01.01 0 3 18135

88-ason soha nem járt VT, 87-esen voltak. Ott a Kőérberki-Egér kereszteződés volt mindig egy élmény :D

Előzmény: 7-es troli (18134)
7-es troli Creative Commons License 2024.01.01 0 0 18134

Én nagyon szerettem ezeket a botvaltós 263-as buszokat. Főleg a hosszú megállás nélküli szakaszokon tudták jól kihúzatni :) 88-as vonalon pl. Akárhányszor Pestre mentem, mindig útba ejtettem őket.

Előzmény: Mandras61 (18131)
Peraltada Creative Commons License 2024.01.01 0 4 18133

Durva hogy szeptemberben(?) lesz 25 éve hogy a cég még VT-Transmanként megjelent a budapesti buszközlekedésben.

MUT 781 Creative Commons License 2023.12.30 0 1 18132

Meddig maradnak még az Arriva kötelékeben a MUT és az MZC?

Mandras61 Creative Commons License 2023.12.09 0 7 18131

Jártamban-keltemben... Egy kis emlék.

A JOY-541 a Pipa utcában 2007. augusztus 13-án, mint 83-as trolipótló.

 

 

(A háttérben „felkészül” BPO-149, mint 2-es villamospótló, de az már BKV-saját busz volt.)

IAtilla Creative Commons License 2023.11.27 0 1 18130

NCA-413, de nem kerék, hanem fék.

Előzmény: 08-73 (18129)
08-73 Creative Commons License 2023.11.27 -1 0 18129

Melyik NCA kereke füstölt el a Kós Károly téren ma reggel? A 413?

08-73 Creative Commons License 2023.11.24 -9 0 18128

A mai budavári Arrivás elektromos miditeszt vajon lehet annak előszele, hogy jövőre átveszi a teljes 16-os családot az Arriva?

IAtilla Creative Commons License 2023.11.08 0 5 18127

Így igaz, az Arriva részéről tegnap minden start ki volt adva, ma pedig összesen 1 hiányzik.

Előzmény: torqmatic (18126)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.08 -3 9 18126

Na, akik pár hete még bejelentett ritkítást követeltek és az összeomlás miatt aggódtak, azok remélem mostanában is figyelemmel kísérik a járatkimaradásokat, pontosabban azok hiányát... Hogy-hogynem, a károgásokkal ellentétben nem lett rosszabb a helyzet, sőt.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.10.20 0 0 18125

Ha valahol váltja őket egy harmadik járművezető akkor már meg is van oldva a probléma.

Előzmény: Peti817172M (18124)
Peti817172M Creative Commons License 2023.10.20 0 0 18124

A 20 órás járat már izgalmasabb. Sőt, általad említett viszonylaton volt egy direkt járat, ami 25 órás. Hogy azt hogy oldották meg úgy, hogy ne kelljen napi pihenőt kivenni, és megfeleljen a jogszabályoknak is. Ugye két vezető legjobb esetben is 20 órát tud vezetéssel tölteni két napi pihenőidő között.

Előzmény: MXP--1991 (18113)
ckc-958 Creative Commons License 2023.10.20 0 2 18123

Indiai eddig is volt:)Nem is kellett idehozni

 

Előzmény: MXP--1991 (18114)
MXP--1991 Creative Commons License 2023.10.20 -1 1 18115

Ne beszélj baromságokat, ki lehet emelni egy egy napot amikor olcsóbb éppen a vasút, de kb 3-5x átlagban mint a Flix. Dinamikus árazás van mind a vasút mind a Flix esetén egyik sem fiksz árás, attól hogy te láttál egy egy kivételt még nem ez a valóság.

Előzmény: Peti817172M (18109)
MXP--1991 Creative Commons License 2023.10.20 -6 0 18114

Menj el Londonba, a néger a turbános Indiai, a lengyel, magyar vezeti a buszokat, majd itt is ez lesz, ennyi, nem lesz itt összeomlás. Van munkaerő  csak ide kell majd hozni őket, jönnek örömmel.

Előzmény: Farkasvölgyi (18099)
MXP--1991 Creative Commons License 2023.10.20 -1 1 18113

A menetrendet Berlinben írják, ők adnak el jegyet is övék a bevétel is, a külföldi partnerek ( idehaza a Volán, Infinitours és Five Stars) pedig adja rá a buszt és a sofőrt, és felveszi a járat után járó pénzt Berlinből

 

Hogy oldod meg, hogy egy 20 órás járat csak nappal menjen? Mondjuk Budapest - Marseille? Rajta hajrá. 

 

Egyébként a Flixbusz magyar partnerei nem csak flixeznek , a Volánrol ugye nem kell beszélni, a másik két magyar cég az Infinitours és a Five Stars, az Infinitoursnál lehet menni munkásjáratokra, különjáratokra pl  a fidesz közeli sportegyesületek egy része is tőlük rendel, nem kevés buszt, de a MÁV tervezett vonatpótló járatain is vannak, ha éppen maradt még rá buszuk, mint ahogy a Five Stras esetén is lehet az idegen forgalomba dolgozni nem kötelező flixezni mindenkinek.

Előzmény: Peti817172M (18102)
MCA-001 Creative Commons License 2023.10.19 0 2 18112

Nagyszerű lesz.
A szakmai befektető helyett érkezik egy pénzügyi befektető...

Előzmény: Peraltada (18111)
Peraltada Creative Commons License 2023.10.19 -1 1 18111
torqmatic Creative Commons License 2023.10.17 0 5 18110

Mondjuk akinek az indulási és/vagy érkezési idő és/vagy hely megfelelőbb. De abban se vagyok biztos, hogy a vonat mindig, kedvezmények nélkül is olcsóbb...

Előzmény: Peti817172M (18109)
Peti817172M Creative Commons License 2023.10.16 -3 0 18109

De ki az aki buszozik külföldre, amikor vasúton kedvezőbb árak vannak? Állami vasúton és Euregión is kedvezőbb ajánlatok voltak ugyanarra a napra (10.30.), mint a Flixen. És a vonat még kényelmesebb is.

Előzmény: Jobbramagyar (18108)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.10.16 0 3 18108

Akkor már nem lesz értelme a busznak, elmegy Wizzair-el.  

 

Ez az a piaci rés ahol létezni tudnak ezek a buszos szolgáltatók.... 

Előzmény: Peti817172M (18107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!