Keresés

Részletes keresés

CTH-083 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 384
Alábbi hozzászólás...:-))
Előzmény: Inpius (346)
CTH-083 Creative Commons License 2007.12.13 0 0 383
Az a legelső 256-osok egyike...a 80-as évek elején volt belőle egy jópár darab,többekközött a tarjáni volánnál is.Ha a levegővel ügyesen játszottak (ami az ajtót vezérelte) hanyatt lehetett dölteni a várakozó utasokat a nyíló ajtóval.Ilyen ajtókkal készítettek még 211-eseket is javarészt a volánok részére.
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (350)
12 cvb Creative Commons License 2007.12.12 0 0 382
Sajnos most tévedsz. Az EAG-os alkalmazottak az EAG végére emlékeztek. Ők szervezték, pontosabban TJ szervezte, övé volt az alapgondolat. Az más kérdés, hogy a többi volt Ikarusos másra is emlékezett /mert joggal van miért és mire !/, de az alapgondolat az EAG bezárása volt. Sajnos.
Előzmény: monor-21 (378)
monor-21 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 381

bármilyen modellt megrendelhetsz.

 

Méretarány 1:24

 

Rigó Endre tel: 76/ 477-517.  

 

.........rigoendre@nefty.hu

 

Ez van a szórólapján.

 

Már vettem Tőle egy 620-ast.

 

 

Előzmény: siófok35 (376)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.12.12 0 0 380
Nem az enyém sajnos...
Előzmény: siófok35 (376)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 379
Milliárdosok vannak dögivel, fene a pofájukat!
Csak éppen érdekük nem fűződik hozzá, mert olyan cégeket támogatnak, ahol sógor-koma-jóbarát jelen van :S
Előzmény: Scaniás (374)
monor-21 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 378

Talán azért, mert NEM az EAG-ról szólt tegnap a történet.

58 év, végéről szólt.

 

Lehet kezdeményezni 1993-2007 EAG riportot is.

Előzmény: 12 cvb (375)
monor-21 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 377

Rendelni lehet.

Rigó modell.

Előzmény: siófok35 (376)
siófok35 Creative Commons License 2007.12.12 0 0 376
Húúúú az a faros modell honnan van???
Előzmény: kopaszkapitany (365)
12 cvb Creative Commons License 2007.12.12 0 0 375

Mekkora vacak riportot adott le az RTL a cégről....hihetetlen ! De hasonlóan, véleményem szerint minősíthetetlen cikk van az Index-en is. Miért nem kérdeztek meg tényleges EAG-os kollegákat? Szép számmal voltak ott pedig ! Más lett volna egyből a cikk, nem a nagy Ikarus sajnos lerágott történetét mesélték volna, hanem objektíven az Irisbus és annak hazai ügyvezetésének hozzá nem értését, hűtlen kezelését, szándékos kereskedekmi hibáit, cég szándékos, megalázó tönkretételét. Egyébként a felszólalók: Vass József, Kozák Péter, Tar János voltak. Őket miért nem kérték fel egy interjúra???

Az Index képek is érdekesek, nagyon sok olyan embert is lefotóztak akinek semmi köze a céghez.....itt is másra lett volna érdemes koncentrálni.

Scaniás Creative Commons License 2007.12.11 0 0 374
Az Ikarus nevét már így is eléggé bemocskolták,az már túllőtt volna mindenen!!Én csak azt tudom,hogy egy ilyen történelmi múltú cég nem tűnhet el örökre!Nem hiszem el,hogy nincs ebben az országban olyan ember(ek),aki(k) ki tud(nak) találni valamit és megvan hozzá a tőkéjük...
Előzmény: Feri BPO-576 (373)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 373
Tényleg egy utolsó szemét cég ez az Irisbus!
Az Ikarus nem volt neki elég, az EAG-t is kinyírták :S
Az OFF Karosa viszont még megvan, csak a neve már Irisbus Czech Republic lett.

Szerintem kövezés lett volna abból, ha ezek a mocskok átnevezik Irisbus Hungary-ra...
Előzmény: Scaniás (372)
Scaniás Creative Commons License 2007.12.11 0 0 372
De a legocsmányabb,hogy ott parkolt a bejáratnál egy Irisbus feliratú gép:S
És az,hogy még képesek legyártani annak a rohadék cégnek 6 buszt,hát sz*rnéka fejükre magasról ezután!!!!
Előzmény: Feri BPO-576 (366)
Scaniás Creative Commons License 2007.12.11 0 0 371
A Próféta szóljon belőled!!!:) de egy átkozottul halovány szikra bennem is él még,miután megmaradt bennem az egyik beszédből egy mozzanat,miszerint "nincsenek újabb remények EGYENLŐRE"
Előzmény: kettőhatvanhatos (367)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 370
Úgy legyen!
Ikarus és Ikarus EAG forever!
Előzmény: kettőhatvanhatos (367)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.12.11 0 0 369
Bízom benne,de nagyon!
Előzmény: kettőhatvanhatos (367)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.12.11 0 0 368
Te jóó ég!

Ismerős a szöveg:-)))
Előzmény: Feri BPO-576 (366)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.12.11 0 0 367
Lesz még magyar feltámadás!!!
Előzmény: kopaszkapitany (365)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.12.11 0 0 366
Kicsinálták az EAG-t!
Szemetek :S
Előzmény: kopaszkapitany (365)
kopaszkapitany Creative Commons License 2007.12.11 0 0 365




Sajnos,Mátyásföld Ikarus gyár végleg bezárt:-(
Grikon Creative Commons License 2007.12.09 0 0 364
DINOTWENTY Creative Commons License 2007.11.24 0 0 363
A "tiéd" titok marad...
Előzmény: BSM-686 (362)
BSM-686 Creative Commons License 2007.11.24 0 0 362
És az enyém???:D!
Előzmény: DINOTWENTY (361)
DINOTWENTY Creative Commons License 2007.11.23 0 0 361
Nah ez egy 280.06-os volt.
Előzmény: BSM-686 (359)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.11.23 0 0 360
Én ezt az Ikarust mindenképpen 256-osnak mondanám. 1977-től 1980-ig elöl kétfelé nyíló pneumatikus ajtóval készült ez a típus belföldre is. 1981-től egyszárnyú, hátrafelé nyíló pneumatikus ajtóval készült a típus, majd az első
lemez-lökhárítót felváltotta a fekete színű műanyag.
Első ránézésre abból is meg lehet különböztetni egy 255-öst egy 256-ostól, hogy a 256-osnál a kerekek fölött néhány centivel végig húzódó díszléc van, míg a 255- és 266-os típusnál a kerék-nyílásoknál a díszlécezés megszakad, mert az utóbbi két típus alacsonyabb valamennyivel, ezen kívül a tengelytávban is van némi eltérés.
Előzmény: Inpius (346)
BSM-686 Creative Commons License 2007.11.23 0 0 359
280.52?

Előzmény: DINOTWENTY (352)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.11.23 0 0 358
A rendszám még nem mond semmit.
Előzmény: Piszkozat (356)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.11.23 0 0 357
Biztosra írtam, vagy tippeltem? :)
Előzmény: Piszkozat (356)
Piszkozat Creative Commons License 2007.11.23 0 0 356
akkor a BPV rendszámú, pécsi festésű gépből, hogy lett Debrecen? :)
Előzmény: **BPO-700** (355)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.11.23 0 0 355
Láttam.
Előzmény: Piszkozat (354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!