Az a legelső 256-osok egyike...a 80-as évek elején volt belőle egy jópár darab,többekközött a tarjáni volánnál is.Ha a levegővel ügyesen játszottak (ami az ajtót vezérelte) hanyatt lehetett dölteni a várakozó utasokat a nyíló ajtóval.Ilyen ajtókkal készítettek még 211-eseket is javarészt a volánok részére.
Sajnos most tévedsz. Az EAG-os alkalmazottak az EAG végére emlékeztek. Ők szervezték, pontosabban TJ szervezte, övé volt az alapgondolat. Az más kérdés, hogy a többi volt Ikarusos másra is emlékezett /mert joggal van miért és mire !/, de az alapgondolat az EAG bezárása volt. Sajnos.
Milliárdosok vannak dögivel, fene a pofájukat! Csak éppen érdekük nem fűződik hozzá, mert olyan cégeket támogatnak, ahol sógor-koma-jóbarát jelen van :S
Mekkora vacak riportot adott le az RTL a cégről....hihetetlen ! De hasonlóan, véleményem szerint minősíthetetlen cikk van az Index-en is. Miért nem kérdeztek meg tényleges EAG-os kollegákat? Szép számmal voltak ott pedig ! Más lett volna egyből a cikk, nem a nagy Ikarus sajnos lerágott történetét mesélték volna, hanem objektíven az Irisbus és annak hazai ügyvezetésének hozzá nem értését, hűtlen kezelését, szándékos kereskedekmi hibáit, cég szándékos, megalázó tönkretételét. Egyébként a felszólalók: Vass József, Kozák Péter, Tar János voltak. Őket miért nem kérték fel egy interjúra???
Az Index képek is érdekesek, nagyon sok olyan embert is lefotóztak akinek semmi köze a céghez.....itt is másra lett volna érdemes koncentrálni.
Az Ikarus nevét már így is eléggé bemocskolták,az már túllőtt volna mindenen!!Én csak azt tudom,hogy egy ilyen történelmi múltú cég nem tűnhet el örökre!Nem hiszem el,hogy nincs ebben az országban olyan ember(ek),aki(k) ki tud(nak) találni valamit és megvan hozzá a tőkéjük...
Tényleg egy utolsó szemét cég ez az Irisbus! Az Ikarus nem volt neki elég, az EAG-t is kinyírták :S Az OFF Karosa viszont még megvan, csak a neve már Irisbus Czech Republic lett.
Szerintem kövezés lett volna abból, ha ezek a mocskok átnevezik Irisbus Hungary-ra...
De a legocsmányabb,hogy ott parkolt a bejáratnál egy Irisbus feliratú gép:S És az,hogy még képesek legyártani annak a rohadék cégnek 6 buszt,hát sz*rnéka fejükre magasról ezután!!!!
A Próféta szóljon belőled!!!:) de egy átkozottul halovány szikra bennem is él még,miután megmaradt bennem az egyik beszédből egy mozzanat,miszerint "nincsenek újabb remények EGYENLŐRE"
Én ezt az Ikarust mindenképpen 256-osnak mondanám. 1977-től 1980-ig elöl kétfelé nyíló pneumatikus ajtóval készült ez a típus belföldre is. 1981-től egyszárnyú, hátrafelé nyíló pneumatikus ajtóval készült a típus, majd az első lemez-lökhárítót felváltotta a fekete színű műanyag. Első ránézésre abból is meg lehet különböztetni egy 255-öst egy 256-ostól, hogy a 256-osnál a kerekek fölött néhány centivel végig húzódó díszléc van, míg a 255- és 266-os típusnál a kerék-nyílásoknál a díszlécezés megszakad, mert az utóbbi két típus alacsonyabb valamennyivel, ezen kívül a tengelytávban is van némi eltérés.