Köszi, asszem szerzek előtte izzót, (mind a két oldalon kiégett) és meg kell bontani a sárvédőt, de úgy is csak nehezen hozzáférhető. szóval összeszedem magam, aztán újra nekifutok. 1 óra próbálkozás volt eddig, de nem sikerült. Már gondoltam, lecsipem, aztán megnézem hogy van összefogva, mert biztosan van valami trükkje, ami beakad.
Persze a leírásban csak annyi van, hogy irány a szerviz.
Szia, ilyet nem csinaltam, de van egy tippem: jellemzoen egy szilikon gyuruvel tomitik az elektromos csatlakozokat, ami elegge be tud fesziteni ahhoz, hogy ne tudd kioldani azt a nyomos pockot, ami osszetartja a csatlakozo ket reszet. Eloszor nyomd ossze erosen a csatlakozo ket elemet, majd utana probald kioldani.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Nissan / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
EGR szelep, alapjarati fordulatszam szabalyozas, ilyesmik okozhatjak. Ki kell takaritani ezeket es valoszinu jo lesz. Nem egy nagy muvelet egy autoszervizben. Tele van az internet ezzel, nem Nissan/Renault specifikus dolog.
Sziasztok. Olvastam, hogy más is kűzdött már a hidegen ugráló fordulatszámmal. (2008 1,4 benzin) Megírná valaki, hogy oldódott meg a probléma? Előre is köszönöm!
Helló van egy Nissan Note 1.4 benzines autóm a kérdésem nem működik az eső érzékelő ha már azt kicseréltem mi a belő visszapillantó mögött van lehet a hiba? Köszönöm.
Ha valaki találkozót már vele és rájött a hibára írjon.
Üzemanyag szűrő amennyire én tudom, nem volt cserélve soha. Amíg nem én voltam a tulaj addig nem hinném, mert 7,5 évesen vettem 83 ezer kilométerrel. 5,5 éve van nálam, én idáig 72 ezret pakoltam bele. Tudomásom szerint nálam nem cserélték.
Kössz a tippet. Amióta bejött az E10-es benzin, azóta én csak 100-as üzemanyagot veszek. Mindenesetre a szervizbe már bejelentkeztem. Remélem el is jutok majd odáig saját lábon.
En kimennek egy autopalyara 50-100km-en jol megtipornam, hadd egjenek ki a gyertyak, meg minden tisztuljon aminek ilyenkor szokasa. Mindehhez meg tankolnek valami premium benzint. Tovabbi kerdes, hogy uzemanyag szuro mikor volt cserelve, illetve EGR tovabbra is gyanus. Hetvegen egesz jo ido lesz, itt az indok a kirandulasra:-)
Nem szokott állni. Napi rendszerességgel van használva, igaz, rendszerint rövidebb utakra. Ezzel járok dolgozni, 2-3 km oda meg ugyanennyi vissza. Gyújtásra nem gyanakszom, mert mint mondtam, egyébként pöccre indul.
Szerintem az uzemanyagrendszeren kivul lehet meg gond a gyujtassal, trafokkal, EGR szelep. Mennyit allt, mostanaban: sokan hetekig nem hasznaljak, a benzin ulepedik, retegzodik. Lehet hogy csak jol meg kell kergetni magas fordulaton, pl. autopalyan es "meggyogyul".
Egy 2007-es 1.4-es benzinesem van. Félmeleg állapotban előfordul, hogy ingadozik az alapjárat. Teljes üzemi hőfokon mintha nem jelentkezne, legalább is azon a szinten még nem igazán volt módom megfigyelni. Ilyenkor tapasztalom azt is, hogy gázadásra bizonytalanul reagál. Felpörög, de nem mindig tartja folyamatosan a fordulatszámot, időnként érezhetően visszaesik, utána jobban oda kell lépni. Indítási problémák viszont nincsenek, lényegében pöccintésre indul és le sem fulladt még idáig.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Nyilván az üzemanyag rendszer, de annál pontosabb ötletre lennék kíváncsi.
Aha, akkor a nem turbosat javasolnam, kisebb esellyel nem fogsz szivni a kokszosodassal es a turboproblemakkal. Ha rovid tavra tervezel vele, mondjuk max 120ekm, akkor persze mindegy. A turbos biztos jobban megy, a fogyasztas kerdojeles, arra ott a https://www.spritmonitor.de/
viszont 1.4-es csak a régi kasznisban van ezért 2 lehetőség az újban. mind a 2 1.2-es csak van belőle turbós is egyébként nem rosz az 1.2-es aki nem száguldozik annak tökéletes.
1.4-est vegyel, felejtsed el a 3 hengert. Jo auto, mint irtam alabb kozlekedoedeny. Csodat ne varj tole, nem az a kategoria, de megbizhato ez az elfranciasodott Nissan. Megnezheted a Renault Modust is, ugyanaz a ket auto.
Szeretnék Érdeklődni a háromhengeres 1.2 motorral ellátott Nissan Note felöl. Mennyire jó autó? Mennyire hangos a három henger?Teszten olvastam ,hogy elég hangos. Vagy jobb választás a régebbi 1.4 motor? Várom a válaszotokat, milyen autó is ez a kis Note?
Szia, tudomasom szerint nem kell cserelni, ez az a fajta lancos. Felesegemnek is ilyen van, nagyon szepen jar, csendes. Ha megis ki akarod csereltetni, akkor görgöket, vizpumpat is csereltessed, ugyis arrafele dolgoznak. Elvisz A-bol B-be uzembiztosan, ennyit tud. Igazi praktikus kozlekedoedeny.
Tudnátok segiteni, hogy a Note első generációnál, 2006-12 azt hiszem, mennyi a vezérlés javasolt csere periódusa? Ez láncos vezérlés tudomásom szerint, milyen a véleményetek róla? 1.4 benzin a kiszemelt példány, még nem vettem meg, az első találat amit alkatrész árra felleltem az akciósan 40 ezer feletti árarral számol, munkadijjal gondolom lehet 80 is?
Szia, páromnál az egyest veszi nehezen. Jó erősen balra kell passzírozni, akkor okés, ha csak úgy balra-fel akarom akkor nem veszi be. Meg lehet, meg kell szokni, bár ha én próbálom a vásárlásnál szóvá tettem volna, hogy azért nem tökéletes. Azt nem tudom, típus "hiba", vagy tényleg egyedi, tehát valami esetleg elállítódott vagy megkopott. Ha készül rá az ember akkor már nem okoz problémát, de az elején amikor én is kezdtem vezetni sokszor bosszankodtam, azért egy ilyen autónál ilyen jelenség...
Értem, köszönöm szépen az infót. Csak azért érdeklődtem, mert eléggé rapszodikus ez a leállás / nem leállás, nem tudom konkrét helyzethez (meleg motor, külső hőmérséklet) kötni.
Hat a hibakod csak egy iranymutatas, hogy hol erzekelt a rendszer normalis ertektol eltero adatot, azaz behatarolja a problemat, de nem egyertelmusiti. Amugy errol az alkatreszrol van szo: http://www.mindenaminissan.hu/termek/szolenoid-szelep-1