Keresés

Részletes keresés

gyoparOHs Creative Commons License 2023.07.25 0 0 16247

..."§  3. fázis 08.28-tól várhatóan 2024. decemberig:

·        folyamatosan zajlik Kiskunhalas vasútállomás átépítése "

 

 

 Írják a lenti linkben..

Előzmény: Abymot (16246)
Abymot Creative Commons License 2023.07.25 0 0 16246

Az átépített Halas állomást várhatóan mikortól tudják újra használni a 154-155 vonali vonatok?

Előzmény: bzmot398 (16245)
bzmot398 Creative Commons License 2023.07.25 0 0 16245

Augusztus 28-tól beindul a 154 is, ott Baja - Külsőhalas között uzsgyi, Külsőhalas - Kecso között villanyinga lesz. Ez lesz egy darabig.

Godolloi HEV Creative Commons License 2023.07.25 0 2 16244

Egy korábbi hozzászólásban betettem egy linket, ami szerint a 3. fázis 08.28-tól várhatóan 2024. decemberig tart, és ekkor mindkét vasútvonalon Külsőhalasig közlekednek a vonatok.

Előzmény: Rollei (16243)
Rollei Creative Commons License 2023.07.24 0 1 16243

Egyetértek. Mégcsak most fogtak neki, és van bő egy hónap hátra, így teljesen felesleges azon siránkozni, hogy biztosan nem lesz kész. Amúgy miért ne lenne?

Előzmény: GIM057 (16242)
GIM057 Creative Commons License 2023.07.24 -4 1 16242

Nem fogják meghosszabbítani... kész kell lennie az állomásépületnek aug végére. Indul az iskola, egyetem, főiskola, nem fognak több száz utassal kicseszni vonatonként 28 átszállással, még Halason belül is. Ráadásul tegnap Bajáról 1(!!!) nyomorult BZ kocsit indítottak, hol lesz ez elég ősszel?

Előzmény: csumpilumpi (16237)
sosiforda Creative Commons License 2023.07.21 0 2 16241

 

 

 

Egy dokumenumjellegű képen Külsőhalas vmh. az átadás napján, 2023. július 15-én.

A háttérben, bal oldalon, az Átlós úton lévő megállóban várakozó Volvo csuklós a személyszállító vonatok által jelenleg nem érintett Kiskunhalas, vasútállomásra közlekedő helyi pótlóbusz. Ott a menetrendnek megfelelően ténylegesen is át kellett szállni a Jánoshalmára közlekedő másik pótlóbuszra.

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/0715-0827_154_vgz_hrdt_a3_01-1_2023-07-10_web_0.pdf

Előzmény: csumpilumpi (16237)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.07.21 0 0 16240

"Lecserélni a Uszgyikat bzk.-re elég hülye ötlet és nagy vissza fejlődés volna."

 

 

Attól,hogy nem érted,még nem rossz ötlet.

 

 

Pont azt írtam,hogy a máshol kiváltott Tégla végig tudna menni,elkerülve az átszállást.

Előzmény: exvérmezö15 (16239)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.07.21 -1 2 16239

Miért akassz kib@szni ennyire a utasokkal?

Lecserélni a Uszgyikat bzk.-re elég hülye ötlet és nagy vissza fejlődés volna.

Elég lesz utasoknak hogy  átkell szállni a vonatok között.

Talán csak Kuhár örülne neki senki más.

Előzmény: 1047 005-2 (16238)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.07.20 -3 0 16238

"mert bár aug.27ig van ez így, utána biztosan még több mint egy évig meghosszabbítják, a Halasi központi állomás érdekes lenne, ha egy hónap alatt elkészülne...."

 

 

Ha a hamarosan felszabaduló Bz-kkel kiváltanak pár Téglát,akkor nem kell átszállni ott a deltában.

Előzmény: csumpilumpi (16237)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.20 0 0 16237

Válaszolva a saját hozzászólásomra, de kb. azt az állapotot tükrözték. Látszott, hogy "hirtelen épült", semmi sincs kész. Van egy beton peron, és annyi. Egy fém keret, ami alá pár ember fér el, a teteje is fém, napsütésben egy hősugárzó az egész, többen inkább a napon álltak, az is elviselhetőbb volt. A vonat jött félegyházáról, majd itt megállva felszálltunk, és innen is indult visszafelé, annyit vártunk, amíg a mozdonyvezető átment egyik végéből a másikba. 

 

Ja, WC nincs, legalábbis én nem láttam, még egy kék Toitoi sem (nem tudom, hogy írják). Nyilván ez inkább azért lenne fontos, mert bár aug.27ig van ez így, utána biztosan még több mint egy évig meghosszabbítják, a Halasi központi állomás érdekes lenne, ha egy hónap alatt elkészülne....

Előzmény: csumpilumpi (16236)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16236

Jut eszembe, remélem, ezek a képek nem a tegnapi állapotokat tükrözik :D

Előzmény: gyoparOHs (16231)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16235

Köszönöm. 

Előzmény: gyoparOHs (16231)
Lovrin Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16234

Ja ez a deltában van, akkor mégse. Majd a párja ami a 154-es mellé épül.

Előzmény: Lovrin (16233)
Lovrin Creative Commons License 2023.07.15 0 1 16233

Maradhatna véglegesen is

Előzmény: gyoparOHs (16232)
gyoparOHs Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16232

Magas peron -  Peron világítás -Hangos =  Kész luxus...

Előzmény: gyoparOHs (16231)
gyoparOHs Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16231

Én itt egy képen úgy láttam, hogy a peronon szerelnek vmi  fém vázat..

 

 

   https://www.baon.hu/galeria/szombattol-ismet-hasznalhato-a-halasi-atlos-uti-vasuti-atjaro/44

Előzmény: csumpilumpi (16230)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.15 0 0 16230

Esetleg látta már valaki, milyen lett az Átlós úti “peron”? Valami árnyék van ott, vagy úgy érkezzem, hogy ne túl korán, mert a tűző napon kell megvárni a vonatot?

Il Leone Creative Commons License 2023.07.13 0 1 16229

Viszont akkor ezek alapján a Pesterzsébet központját érintő föld alatti vonalvezetésről is - miközben most is az a környék problémája, hogy mindenféle közlekedési eszköz van, amik között több száz méteres gyaloglótávok vannak (meg esetenként elég sok lépcsőzés, lámpára várás), és a kötöttpálya elkerüli a lakótelepeket, vagy azoknak a legszélén megy. 

Arról annyira lemondtak, hogy soha fel sem merült a tervezés során.

Illetve ez alapján az 1 db nagyállomás (Soroksári út) mellé nem férne be a HÉV állomási projekt, max a kiágazás a 150-es vonalból. Amit felsoroltál, önmagában közel 20 kitérőnek tűnik, illetve több kilométernyi új vágányépítésnek. 

Én amit összeszámoltam a terveken, azok szerint a HÉV-150-es összeköttetés és a tervezett HÉV teleppel és az új 5 vágányos állomással együtt összesen 29 egyszerű és 4 angol kitérő lett betervezve, csak a HÉV projektben.

Előzmény: Fizolti (16226)
Rollei Creative Commons License 2023.07.13 0 0 16228

Hát, nem tudom. Szerintem elég evidens, hogy a Külsőhalasnál is megáll a Jánoshalma felől jövő vonatpótló. Hiszen ott megy el valami száz méterre, a körforgalomnál. Másfelé nem is igen tudna menni. Pontosabban tudna a Kötönyi út felé, de arra meg minek. Szóval szerintem nagyon vasutasnak kell ahhoz lenni, hogy az átszállókat bevigyék az állomásra pluszbuszozni, ha éppen csak meg kellene állni a Külsőhalas mellett.

Előzmény: király2644 (16225)
Rájen153 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16227

A vonatok biztosan nem tudnának korábban indulni, mivel a Kiskunhalas vasútállomástól utazni szándékozók is szeretnének felülni rájuk, az meg csak úgy lehetséges, ha bevárja azt a buszt. Meg hát voltaképp a Baja felől érkezők is eszerint csak a vasútállomásnál egyik buszról a másik buszra átszállva tudnak majd eljutni. 

 

Az lenne a legjobb, ha átszállás nélkül menne a busz Jánoshalma - Kiskunhalas - Külsőhalas között.

Előzmény: király2644 (16225)
Fizolti Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16226

A terv teljesen ellehetetlenítette, hogy a 150-est be lehessen kötni Fc rendezőbe dél felől. - Arról már a korábban egyértelművé vált, hogy lemondtak. 

Viszont akkor ezek alapján a Pesterzsébet központját érintő föld alatti vonalvezetésről is - miközben most is az a környék problémája, hogy mindenféle közlekedési eszköz van, amik között több száz méteres gyaloglótávok vannak (meg esetenként elég sok lépcsőzés, lámpára várás), és a kötöttpálya elkerüli a lakótelepeket, vagy azoknak a legszélén megy. 

 

Illetve ez alapján az 1 db nagyállomás (Soroksári út) mellé nem férne be a HÉV állomási projekt, max a kiágazás a 150-es vonalból. Amit felsoroltál, önmagában közel 20 kitérőnek tűnik, illetve több kilométernyi új vágányépítésnek. 

A linkelt értesítő min 28 darab kitérővel és 14 vágány kilométerrel számol (Soroksári úton jelenleg kb. 19 központi állítású váltó van, a mellett még van egy, ami most a HÉV felé ad kapcsolatot). A maradék 8 kérdéses, mi lenne, életszerű lehet az új kiágazás, némi védőváltóval, esetlegesen a meglévő összekötés HÉV-es oldalának felújítása, és a megépítendő vágányhossz sem hosszabb érdemben, mint a két vágány Ferencvárostól Soroksárig). 

Előzmény: Il Leone (16223)
király2644 Creative Commons License 2023.07.12 0 1 16225

Nekem az a bajom, hogy aki menne tovább vonattal, feleslegesen be kell buszozni Halasra, majd vissza. Az Átlós útnál miért nem állnak meg a normál pótlók? 15 perc időveszteség. Ennyire nem számít ez a 15 perc? Vonatok nem tudnának korábban indulni?

Előzmény: Rollei (16220)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16224

Ja, visznek, úgyhogy igazából csak az a fontos, hogy valahol meg tudjunk állni, amíg kiszedjük a bőröndöket. De köszönöm a figyelmeztetést, látszik, ez a probléma mostmár kb. mindenhol fennáll. 

Előzmény: Rollei (16222)
Il Leone Creative Commons License 2023.07.12 0 3 16223

Publikus linkelhető anyag nincsen.

 

A terv röviden:

 

Meddőhányó utcánál kétvágányos kiágazás a 150-ről a HÉV felé, a Kossuth Lajos utcáig itt 6! vágány futna egymás mellett. A Kossuth utcánál vágánykapcsolat erdő, a Rávkevei HÉV és a 150-es összekötés vágányai között.

A Csepeli átjárónál egy óriási felszín alatti 5 vágányos 3 peronos állomás. Az 5 vágányból kettő a 150-es vonalé 250 méteres peronhosszal, mellette három vágány két 120 méteres peronnal a HÉV-é, ami nagyjából a János utca magasságáig tart. ott a műtárgy még folytatódik a tervek szerint innen észak felé a 150-es és a HÉV vágányai egymás mellett haladnak, de itt már nincsen összeköttetés, majd csak később a Kén utca közelében.

A Határ út és a János utca között a forgalmi vágányok és a Soroksári/Helsinki út közötti területre egy HÉV telephely lett tervezve irodaházzal, és 5 db 120 méter hosszú szerelvény tárolási lehetőségével, talán pft-s résszel, de ez azért folyamatosan változott.

 

A HÉV tervek nem számoltak a Soroksári rendező módosításával, az a terveken meglévő állapotként volt feltüntetve.

 

A terv teljesen ellehetetlenítette, hogy a 150-est be lehessen kötni Fc rendezőbe dél felől.

 

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Fizolti (16215)
Rollei Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16222

Támaszd le a nagyparkolóban. Én az Átlós úton nem hagynám ott, mert az rész eléggé gettó a braziloknak.

Előzmény: csumpilumpi (16221)
csumpilumpi Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16221

Én kocsival fogok menni Jhalma felől gondolom addigra a körforgalom felől el rá lehet majd menni az Átlós útra. 

Előzmény: Rollei (16220)
Rollei Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16220

A vágányzári tájékoztatón lévő térképen jól látható, hogy ott lesz, ahol tippeltem: az Átlós úti átjárónál, egy vonalban a tecsóparkolóval. Aszfaltoznak is ezerrel, ha jól láttam. Aki autóval megy, annak nem kell a busszal szarakodni az állomástól, mert a parkolóból oda lehet ballagni, valami párszáz méter.

Előzmény: király2644 (16219)
király2644 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 16219

A normál pótlók tényleg ott mennek el a Külsőhalas mellett, a MÁV meg képtelen kiejlölni két k****** megállót? Gratulálok....

Előzmény: exvérmezö15 (16218)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.07.11 0 0 16218

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!