Nemrég adtam el C5, 1,6 hdi autómat, és Berlingo/Partnert szeretnék. Volna, egy viszonylag tuti vétel, másfél év műszaki, 2000 évjárat, 2.0 hdi, rhy motorkódos, az ember megvette, leműszakiztatta, 550 km ment vele, azóta áll, tőle messze, külföldön dolgozik, nem ér rá vele foglalkozni, olcsó lenne, 360 ezer km-el, elvileg nem tekert órás, végig magyar országi. 1 hónap múlva tudnám megvenni, akkor ér haza.
A hiba: "nem mindig indul". (nyilván nem önindító probléma..) Többet nem tudok, ha nagyon egyszerű a hiba, akkor holtponti jeladó, de ekkora szerencsém úgysincs. Ha BSI-hiba lenne,,,ami sanszos is lehetne, szeretnék kérdezni ezzel kapcsolatosan.
Veszek mondjuk egy másik Bsi-t hozzá, (nem drága, elnézve 20-25 ezer) de mondjuk nincs meg az autó kódkártyája, ami szintén sanszos.
Járható út lenne, egy másik Bsi-t belerakni, fel lehet -e tanítani, a kódkártya nélkül,,,,vagy pont ez lenne a sz..ó roller? Merthogy nem lehet. ?
telen csak napi 15-25 km-t autozom vele naponta varosban
ez közmismerten a DPF eltömődését okozza, meg szerintem általában sem tesz jót egy dízelnek (pl EGR szelep elkoszolódik, beragad, és kopogásos járást okoz)
a dízel az országutak királya, városban szenved (nekem is az van, és a feleségem cseszteti a városban folyton, én távolsági autónak vettem)
2012 C.B. 1,6 E hdi Automata. 180e KM van benne, amibol az elmult 3 evben en tettem bele 90e KM-t. Mindig idejeben szervizelt, talan ezert is, az auto egy atlagos Francia autohoz kepest tokeletes, egy apro problemaval. Az ECO mod, / start-stop rendszer vagy 2 eve nem mukodik, bizonyos dolesszogben nem jelez ki semmit, viszont ha vizszintesen parkolok, mindig egy sipolassal + haromszog + hibauzenet jelzi a hianyossagot, ami engem nem zavar. Viszont 2 ev alatt ketszer tisztittattam ki a kipufogoban a szurot + ketszer toltottek FAP vagy mi folyadekot utana....ez utobbival nyilvan mindig atvertek, hiszen 1L cc 70e KM-re eleg, de sebaj. Kerdesem az, hogy van e osszefugges a filter eltomodes kijelzese es a nem mukodo start-stop rendszer kozott. Az autot mindig tele tankolom az atlagos, vagy a jobb dizellel, ellenben telen csak napi 15-25 km-t autozom vele naponta varosban, a tobbi evszakban atlag 2 hetente autopalyara megyek150-200km es atlagosan 137 km/h sebesseggel haladva. Ez a filter eltomodeses problema eddig mindig csak telen jott elo...
En a kerekcseren tul nem ertek az autokhoz, ezert hozzaertok, kerlek segitsetek
2020-as Berlingo furgonom van, nemrég esett át a hároméves szervizen. Azóta indításkor hidegen a szellőző rendszeren át beáramlik a kipufogógáz az utastérbe. Elindulás és szellőztetés után már nem lehet érezni a szagot. Valaki tapasztalt hasonlót?
Nekem is ez a problémám. Az enyém dobozos és 17-es évjárat. Ugyanaz, az első ajtóban lötyög a víz. Én sem látom a kifolyókat és van ott egy gumitömítés, ami talán eltakarja a kifolyó nyilásokat? Mit lehet tenni, mire jutottál?
Annyi kiegészítés lenne nem csak onnan jön a leeresztő alól az olaj hanem a váltó öntvények össze csavarozásánál a leeresztő mellett(nem jó a felek tömítése egy pici részen vagyis eddig bírta). Azzal mit lehetne csinálni? Váltó ki és szétszed ezért az nekünk sok lenne. Megragasztani fém ragasztóval vagy köröm lakkal lekenni azt a pici rést? Így nem maradhat mert kiszivárog belőle az összes olaj ennyi fix. Mi a véleményed? Majd mailben írj már valamit...
Ez a 2018 Berlingo egy ipari hulladék mostmár biztos. Persze gondolom az összes gyártó itt tart már...
Itt találsz magyart 2001-től, de Partner-hez, ami igazából tökugyanaz mint a Berlingo. Eredeti Citroën-es is van, de csak 2008-tól, azt azért nem linkelem be.
Szokásosan a spamban lenne pánikszerűen jópár kérdésem elnézést érte kissé hosszú lett. Aki ezt az autót így agyon bonyolította mérnököt simán agyon kellene verni...
A többieknek meg ide kirakom a szakszerűen szakszervízben cserélt pollenszűrőről a képet(így jött ki vagyis így volt benne). Bár nem vagyok meglepve így sikerült nekik, mert ennek cseréje előtt be kell venni egy tripla xanaxot. Biztosan nem volt normális aki ilyenre tervezte meg...
Remélem nekünk ennél szebben sikerült, de én most biztosan nem bontom meg mégegyszer megnézzem. Nincs idegzetem rá...
Tartájcsere lesz a vége csak megosztom a nagyérdeművel(adblue szivatyúnak annyi). 140 ezer km alatt méltányosági szerűség van a gyár állja a tartáj 50%-t. 200 ezer a munkadíjal együtt a csere szakszervízben. Hátha valakinek ez a kis infó jól jöhet...
Ez így van gyártják a szemetet. Benne volt a kalapban a Suzuki Vitara lehet azt kellett volna. Bár nekem még a Duster is nagyon bejön, de az is francia na meg romám is ami még szebb... :) Lehet fejlődtek igaz valamit, de szép emlékek vannak az Arók és egyéb társaikról. Mikor kijött a gyárból már akkor is egy hulladék volt. :D Na jó egyedül az UTB az világbajnok módon lekopintották a fiatról...
Masterbe már lassan nem is merek beülni az áll sokat és ha az is elkezdi a viccelődést akkor lesz baj...
Sokszor kérdezik tőlem, hogy melyiket vegyék a PSA palettáról az újak közül és sajnos mindig azt mondom, hogy szerintem egyiket se. A dieselt azért ne, a benzinest meg ezért ne. Persze akad még 1-1 bevállalható motor, de összességében hulladékgyártásba mentek át. A nagyobbik baj az, hogy nem csak a PSA. :-(
Nem szépen magyarul is lehet. :D Kurv. drága lesz vagy besz.ptuk! :D Akkor pedig megy a háztól és többet disel nem jön csak max. valami régebbi faékszerű. Ahogy megyünk előre egyre hitványabbak jönnek.
Bennem ez a gondolat kezd érni:
"Hogy a fene azt a francia jó édes k.rva a.yát, hogy egy ilyen szemtet hozott össze. Én marha meg megvettem." Bár nekem tehetségem van ehhez, hogy kifogjam az ilyenek sajnos... El kell mennem a paphoz vegye le rólam a rontást... :D
Kezdenek halmozódni a hiba üzenetek. Nem tudom ez másnál is így van, hogy jönnek mennek az üzik? Vagy ezek ilyen fantom hibák vagy nem tudom, de mikor sípol már idegállapotom van. Erről azért nem sokat olvastam, hogy 500km nem megy el a pocok vele és jön valami hiba üzi. Nem valami megbízható ez így...
Azért nem vettem meg még a diagot mert kezdem azt érezni ez a citroen téma nem lesz az enyém akármennyi jó emlékem van a régiről el kell engednem őket soha többé nem lesz már olyan fasza autonk...
Na mindegy megyünk tovább azt majd elválik meddig bírjuk idegekkel...
Szépen magyarul ? :-P Mondjuk emissziószabályozási hiba. De ezek a kijelzőn leginkább csak általánosabb hibaüzenetek, a valódi, pontos ok diaggal deríthető ki.
Na most meg egy ilyen jött ez mit jelent? Jött és pár perc után eltünt. Kisérte még urea lámpa is és a haverja. Kissé vicces kezd lenni kb. nincs 500km és jön valami hiba üzenet. Ami a múltkor volt már jött vagy 5x de aztán el is tünt mint ez...